eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Świadczenie usługi w zakresie stałej ochrony fizycznej, monitoringu włamaniowego dla budynków Sądu Okręgowego w Rzeszowie oraz Sądów Rejonowych w Leżajsku, Łańcucie, Ropczycach i Strzyżowie.



Ogłoszenie z dnia 2023-04-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi w zakresie stałej ochrony fizycznej, monitoringu włamaniowego dla budynków Sądu Okręgowego w Rzeszowie oraz Sądów Rejonowych w Leżajsku, Łańcucie, Ropczycach i Strzyżowie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Rzeszowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000324257

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Plac Śreniawitów 3

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 178756200

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rzeszow.so.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rzeszow.so.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3785616a-b9e9-11ed-9236-36fed59ea7dd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Wymiar Sprawiedliwość

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi w zakresie stałej ochrony fizycznej, monitoringu włamaniowego dla budynków Sądu Okręgowego w Rzeszowie oraz Sądów Rejonowych w Leżajsku, Łańcucie, Ropczycach i Strzyżowie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3785616a-b9e9-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00195318

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00051968/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usługi w zakresie stałej ochrony fizycznej, monitoringu włamaniowego dla budynków Sądu Okręgowego w Rzeszowie oraz Sądów Rejonowych w Leżajsku, Łańcucie, Ropczycach i Strzyżowie.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00121141

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: G-2512-2/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 980647,79 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I.1. Część I zamówienia, na którą składają się 3 następujące zakresy zamówienia:
a) zakres I obejmujący: Ochronę fizyczną osób i mienia w systemie stacjonarnej ochrony na terenie obiektu wykorzystywanego na potrzeby lokalowe Opiniodawczego Zespołu Sądowych Specjalistów w Rzeszowie (OZSS), przy ul. Hetmańskiej 15 lokal użytkowy nr 18.
Usługa będzie wykonywana w godzinach pracy OZSS, a rozliczanie usługi następuje w okresach miesięcznych za każdą przepracowaną roboczogodzinę przez pracownika Wykonawcy. Obsada pracowników Wykonawcy – co najmniej 1 pracownik wpisany na listę kwalifikowanych pracowników ochrony. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy przedstawia się następująco:
Służba ochrony realizowana będzie w systemie jednozmianowym, od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni świątecznych lub dni ustawowo wolnych od pracy), w godzinach pracy OZSS ustalonych przez Kierownika OZSS tj. od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 – 15.30.


b) zakres II obejmujący: Ochronę fizyczną osób, mienia i budynku Sądu Okręgowego w Rzeszowie przy ul. Plac Śreniawitów 3, 35-959 Rzeszów. Usługa będzie wykonywana w systemie 24 godzin na dobę, zarówno w godzinach pracy Sądu Okręgowego w Rzeszowie oraz po tych godzinach, jak również w dni wolne od urzędowania i święta – zgodnie z miesięcznymi harmonogramami pracy, a rozliczanie usługi następować będzie w okresach miesięcznych za każdą przepracowaną roboczogodzinę przez pracownika Wykonawcy. W systemie całodobowej usługi ochrony fizycznej, Wykonawca musi zapewnić:
a) stałą obecność co najmniej jednego pracownika ochrony na obiekcie Zamawiającego przez całą dobę (pracownik podstawowy). Po stronie Wykonawcy należy zaplanowanie rozkładu stałego, całodobowego dyżuru pracownika ochrony, ilości zmian, godzin tych zmian i czasu pracy na zmianie w sposób zgodny z obowiązującymi w tym względzie przepisami prawa oraz w sposób zapewniający spełnienie wszystkich wymagań określonych w tym względzie przez Zamawiającego, opisanych poniżej w szczegółowym zakresie obowiązków Wykonawcy. Na obecną chwilę usługa jest wykonywana przez obecnego Wykonawcę w systemie dwóch 12-sto godzinnych zmian pracy (I zmiana od godz. 7.00 do godz. 19.00, II zmiana od godz. 19.00 do godz. 7.00 dnia następnego). Wszyscy pracownicy Wykonawcy, którzy będą świadczyć usługę dla tego zakresu zamówienia, muszą być wpisani na listę kwalifikowanych pracowników ochrony.
b) stałą obecność co najmniej jednego – dodatkowego w ciągu dnia – pracownika ochrony na obiekcie Zamawiającego we wszystkie dni robocze dla Zamawiającego (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) w godz. od 7.00 do godz. 15.30 (pracownik dodatkowy – dzień).
Po stronie Wykonawcy należy zaplanowanie rozkładu dyżuru (pracy) dodatkowego pracownika ochrony na dzień, ilości zmian, godzin tych zmian i czasu pracy na zmianie w sposób zgodny z obowiązującymi w tym względzie przepisami prawa oraz w sposób zapewniający spełnienie wszystkich wymagań określonych w tym względzie przez Zamawiającego, opisanych poniżej w szczegółowym zakresie obowiązków Wykonawcy.
c) stałą obecność co najmniej jednego – dodatkowego w godzinach nocnych – pracownika ochrony na obiekcie Zamawiającego we wszystkie dni tygodnia (od poniedziałku do niedzieli wraz z dniami ustawowo wolnymi od pracy) w godz. od 21.00 do godz. 5.00 dnia następnego (pracownik dodatkowy – noc).
Po stronie Wykonawcy należy zaplanowanie rozkładu dyżuru (pracy) dodatkowego pracownika ochrony na noc, ilości zmian, godzin tych zmian i czasu pracy na zmianie w sposób zgodny z obowiązującymi w tym względzie przepisami prawa oraz w sposób zapewniający spełnienie wszystkich wymagań określonych w tym względzie przez Zamawiającego, opisanych poniżej w szczegółowym zakresie obowiązków Wykonawcy.




c) zakres III obejmujący: Ochronę budynku i mienia stanowiącego własność Skarbu Państwa, położonego w Rzeszowie, przy ul. Hetmańskiej 15, lokal użytkowy nr 18 (część III piętra i IV piętro) wykorzystywanego na potrzeby lokalowe Opiniodawczego Zespołu Sądowych Specjalistów (OZSS)w systemie monitorowania z transmisją danych. Usługa będzie wykonywana we wszystkich dniach tygodnia, zarówno w dniach roboczych dla Zamawiającego ale także w dni wolne od pracy i święta. Rozliczanie usługi odbywać się będzie w okresach miesięcznych w formie stałego zryczałtowanego abonamentu miesięcznego

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.5.) Wartość części: 572435,70 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II zamówienia, na którą składają się 2 następujące zakresy zamówienia:
a) zakres I obejmujący: Ochronę fizyczną osób, mienia i budynku Sądu Rejonowego w Leżajsku, przy ul. Mickiewicza 47, 37-300 Leżajsk.
Zapewnienie ciągłej ochrony mienia i osób przebywających w obiekcie i granicach ochranianego obszaru, realizowanej w godzinach urzędowania sądu za pośrednictwem kwalifikowanych pracowników ochrony (wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej), a po godzinach urzędowania sądu za pośrednictwem elektronicznego systemu monitorowania z transmisją danych, przy ewentualnym wsparciu patrolu interwencyjnego (grupy wsparcia) poruszającego się oznakowanym pojazdem mechanicznym (samochód) składającej się z min. z 2 (dwóch) osób wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej.

b) zakres II obejmujący: Usługę ochrony w systemie monitorowania z transmisją danych obiektu Sądu Rejonowego w Leżajsku, przy ul. Mickiewicza 47, 37-300 Leżajsk.
Usługa będzie wykonywana we wszystkich dniach tygodnia, zarówno w dniach roboczych dla Zamawiającego ale także w dni wolne od pracy i święta. Rozliczanie usługi odbywać się będzie w okresach miesięcznych w formie stałego zryczałtowanego abonamentu miesięcznego

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

4.5.5.) Wartość części: 91041,80 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III zamówienia, na którą składają się 2 następujące zakresy zamówienia:
a) zakres I obejmujący: Ochronę fizyczną osób, mienia i budynku Sądu Rejonowego w Łańcucie, przy ul. Grunwaldzkiej 10, 37-100 Łańcut. Zapewnienie ciągłej ochrony mienia i osób przebywających w obiekcie i granicach ochranianego obszaru, realizowanej w godzinach urzędowania sądu za pośrednictwem kwalifikowanych pracowników ochrony (wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej), a po godzinach urzędowania sądu za pośrednictwem elektronicznego systemu monitorowania z transmisją danych, przy ewentualnym wsparciu patrolu interwencyjnego (grupy wsparcia) poruszającego się oznakowanym pojazdem mechanicznym (samochód) składającej się z min. z 2 (dwóch) osób wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej.

b) zakres II obejmujący: Usługę ochrony w systemie monitorowania z transmisją danych obiektu Sądu Rejonowego w Łańcucie, przy ul. Grunwaldzkiej 10, 37-100 Łańcut.
Usługa będzie wykonywana we wszystkich dniach tygodnia, zarówno w dniach roboczych dla Zamawiającego ale także w dni wolne od pracy i święta. Rozliczanie usługi odbywać się będzie w okresach miesięcznych w formie stałego zryczałtowanego abonamentu miesięcznego

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

4.5.5.) Wartość części: 91329,80 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV zamówienia, na którą składają się 2 następujące zakresy zamówienia:
a) zakres I obejmujący: Ochronę fizyczną osób, mienia i budynku Sądu Rejonowego w Ropczycach, przy ul. Słowackiego 7, 39-100 Ropczyce.
a) Zapewnienie ciągłej ochrony mienia i osób przebywających w obiekcie i granicach ochranianego obszaru, realizowanej w godzinach urzędowania sądu za pośrednictwem kwalifikowanych pracowników ochrony (wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej), a po godzinach urzędowania sądu za pośrednictwem elektronicznego systemu monitorowania z transmisją danych, przy ewentualnym wsparciu patrolu interwencyjnego (grupy wsparcia) poruszającego się oznakowanym pojazdem mechanicznym (samochód) składającej się z min. z 2 (dwóch) osób wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej.

b) zakres II obejmujący: Usługę ochrony w systemie monitorowania z transmisją danych obiektu Sądu Rejonowego w Ropczycach, przy ul. Słowackiego 7, 39-100 Ropczyce.
Usługa będzie wykonywana we wszystkich dniach tygodnia, zarówno w dniach roboczych dla Zamawiającego ale także w dni wolne od pracy i święta. Rozliczanie usługi odbywać się będzie w okresach miesięcznych w formie stałego zryczałtowanego abonamentu miesięcznego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

4.5.5.) Wartość części: 114960,5 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część V zamówienia, na którą składają się 2 następujące zakresy zamówienia:
a) zakres I obejmujący: Ochronę fizyczną osób, mienia i budynków Sądu Rejonowego w Strzyżowie, przy ul. 3-go Maja 14, 38-100 Strzyżów, oznaczonych lit. A i B.
zakres I obejmujący: Ochronę fizyczną osób, mienia i budynków Sądu Rejonowego w Strzyżowie, przy ul. 3-go Maja 14, 38-100 Strzyżów, oznaczonych lit. A, B i C.
a) Zapewnienie ciągłej ochrony mienia i osób przebywających w obiekcie i granicach ochranianego obszaru, realizowanej w godzinach urzędowania sądu za pośrednictwem kwalifikowanych pracowników ochrony (wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej), a po godzinach urzędowania sądu za pośrednictwem elektronicznego systemu monitorowania z transmisją danych, przy ewentualnym wsparciu patrolu interwencyjnego (grupy wsparcia) poruszającego się oznakowanym pojazdem mechanicznym (samochód) składającej się z min. z 2 (dwóch) osób wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej


b) zakres II obejmujący: Usługę ochrony w systemie monitorowania z transmisją danych obiektów Sądu Rejonowego w Strzyżowie, przy ul. 3-go Maja 14 i ul. 8-go Marca 9, 38-100 Strzyżów, oznaczonych lit. A, B i C.
Usługa będzie wykonywana we wszystkich dniach tygodnia, zarówno w dniach roboczych dla Zamawiającego ale także w dni wolne od pracy i święta. Rozliczanie usługi odbywać się będzie w okresach miesięcznych w formie stałego zryczałtowanego abonamentu miesięcznego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.5.) Wartość części: 110880,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 546842,13 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 655275,11 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 546842,13 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Skarem Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 865 16 71 314

7.3.3) Ulica: Ul. 1 Sierpnia 24

7.3.4) Miejscowość: Stalowa Wola

7.3.5) Kod pocztowy: 37-450

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Solid Group Sp. z o.o. w zakresie podjazdu grupy interwencyjnej


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 546842,13 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89995,87 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 102866,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89995,87 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „KARABELA” Sp. z o. o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Karabela – Serwis Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8670010269

7.3.3) Ulica: ul. Sokola 14

7.3.4) Miejscowość: Tarnobrzeg

7.3.5) Kod pocztowy: 39-400

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89995,87 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98587,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100818,33 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98587,82 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „KARABELA” Sp. z o. o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Karabela – Serwis Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8670010269

7.3.3) Ulica: ul. Sokola 14

7.3.4) Miejscowość: Tarnobrzeg

7.3.5) Kod pocztowy: 39-400

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Office Sp. z o.o. w zakresie podjazdów grupy interwencyjnej


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98587,82 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 120870,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 127103,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 120870,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „KARABELA” Sp. z o. o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Karabela – Serwis Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8670010269

7.3.3) Ulica: ul. Sokola 14

7.3.4) Miejscowość: Tarnobrzeg

7.3.5) Kod pocztowy: 39-400

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

TOMMAX Sp. z o.o. w zakresie podjazdów grupy interwencyjnej


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 120870,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118965,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 124353,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 118965,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „KARABELA” Sp. z o. o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Karabela – Serwis Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8670010269

7.3.3) Ulica: ul. Sokola 14

7.3.4) Miejscowość: Tarnobrzeg

7.3.5) Kod pocztowy: 39-400

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Office Sp. z o.o. w zakresie podjazdów grupy interwencyjnej


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 118965,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.