Ogłoszenie z dnia 2023-04-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00225141/01 - Wynik z dnia 2023-05-19
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Roboty budowlane dla zadania inwestycyjnego pt. „ Wykonanie instalacji oraz robót budowlanych w budynku nr 1 i 2 ”Etap 1
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia im. Jakuba z Paradyża
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365193022
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Teatralna 25
1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: 95 279 515
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kjakubowska@ajp.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ajp.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty budowlane dla zadania inwestycyjnego pt. „ Wykonanie instalacji oraz robót budowlanych w budynku nr 1 i 2 ”Etap 1
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-914d88fd-e41f-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00194588
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00268113/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Roboty budowlano-instalacyjne oraz projektowe w formule zaprojektuj i wybuduj dla zadania inwestycyjnego pt. „ Wykonanie instalacji oraz robót budowlanych w budynku nr 1 i 2”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ajp.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ajp.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji:
1) Elektronicznie na adres e-mail: kjakubowska@ajp.edu.pl lub za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://ajp.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja”.
2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu (godziny pracy Zamawiającego: 8.00-15.00 w dni robocze). Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przekazywanym na adres e-mail Zamawiającego przyjmuje się datę dostarczenia wiadomości na adres e-mail Zamawiającego. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformie.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dot. RODO zawarte są w pkt XXVIII SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SSdsZP/252-04/23/KJ
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane i instalacyjne w obiektach dydaktyczno-administracyjnych Akademii im. Jakuba z Paradyża (zwanej w dalszej treści AJP) – w budynku nr 1 i częściowo w budynku nr 2. Budynki zlokalizowane są w Gorzowie Wielkopolskim przy ul. Teatralnej 25. W ww. budynkach zakłada się wykonanie robót budowlanych obejmujących instalację urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych wraz z robotami towarzyszącymi na podstawie dokumentacji projektowej w zakresie Etapu 1 opisanego poniżej.
Budynek nr 1 wzniesiony w niemieckim Landsbergu nad Wartą latach 1799-1801 jako gmach główny Krajowego Domu Ubogich wpisany jest do rejestru zabytków decyzją pod nr 449/98 z dnia 14.12.1998 r. (Budynek główny Dawnego Krajowego Domu Ubogich).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa będąca załącznikiem do SWZ, w zakresie budynku nr 1 (Etap 1)
2. Zakres przedmiotu zamówienia - ETAP 1
Dla etapu 1 założono wykonanie kompletu robót budowlanych w budynku nr 1 oraz całości robót instalacyjnych w budynku nr 1 i części robót instalacyjnych dla budynku nr 2 (przebiegających w terenie oraz przez budynek nr 1).
Założono wykonanie kompletu robót zewnętrznych (bez dostarczania zewnętrznych jednostek klimatyzacyjnych dla budynku nr 2 – przewidziano w II etapie).
W pierwszym etapie założono funkcjonowanie kompletnych instalacji w budynku nr 1:
-wentylacji mechanicznej;
-klimatyzacji;
-wentylacji wentylatorów wywiewnych;
-odpowietrzenia kanalizacji sanitarnej.
W pierwszym etapie założono funkcjonowanie kompletnego systemu sygnalizacji pożaru w budynku nr 1 i nr 2.
W części elektrycznej i sanitarnej przewidziano ułożenie części instalacji dla budynku nr 2, przebiegających przez budynek nr 1 (w tym instalacji glikolowej, klimatyzacji, zasilania klimatyzacji, zasilania wentylacji). Etap 1 obejmujący roboty w budynku nr 1:
1) Roboty budowlane:
- roboty rozbiórkowe związane z pokryciem dachowym w budynku nr 1;
- roboty naprawcze:
– naprawa konstrukcji dachowej w budynku nr 1;
- zabezpieczenie belek stropowych stropu poddasza (naboje z solami boru);
- wykonanie zabezpieczeń biobójczych;
- wzmocnienie połączeń;
- wykonanie pokrycia dachowego;
- naprawa gzymsu podokapowego;
- wymiana folii paroizolacyjnej na membranę paroprzepuszczalną;
- przebudowa lukarn ze szklonych na wyposażone w lamele wentylujące poddasze;
- uszczelnienie przewodów kominowych;
- wykonanie konstrukcji wsporczej oraz zabudowy maszynowni centrali wentylacyjnej;
2) Roboty branży sanitarnej:
- wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej;
- wykonanie instalacji klimatyzacji – kompletnej dla budynku nr 1 oraz rurociągów instalacji dla budynku nr 2 przebiegających przez budynek nr 1, do pierwszego trójnika w budynku nr 2 oraz cała instalacja w terenie – do jednostek zewnętrznych (bez dostarczania jednostek dla budynku nr 2);
- wykonanie instalacji odpowietrzenia instalacji kanalizacji sanitarnej;
- wykonanie instalacji glikolowej – kompletu w węźle cieplnym, kompletu dla budynku nr 1 oraz rurociągów instalacji dla budynku nr 2 przebiegających przez budynek nr 1
3) Roboty branży elektrycznej:
- wykonanie instalacji odgromowej;
- wykonanie zasilania klap przeciwpożarowych dla budynku nr 1;
- wykonanie zasilania jednostek wewnętrznych klimatyzacji – komplet dla budynku nr 1 oraz część dla budynku nr 2 (przewody od rozdzielnicy, prowadzone w budynku nr 1);
- wykonanie zasilania central wentylacyjnych – komplet dla budynku nr 1 oraz część dla budynku nr 2 (przewody od rozdzielnicy, prowadzone w budynku nr 1);
- wykonanie zasilania kanałowych wentylatorów wywiewnych;
- wykonanie sterowania załączeniem kanałowego wentylatora wywiewnego w łazienkach;
- wykonanie rozdzielnic (dla budynku nr 1 i budynku nr 2);
4) Etap I obejmujący roboty zewnętrzne:
a) Roboty budowlane:
- wykonanie konstrukcji wsporczej pod zewnętrzne jednostki klimatyzacyjne:
- wykonanie robót ziemnych pod stopy fundamentowe;
- wykonanie stóp fundamentowych konstrukcji wsporczej;
- wykonanie stalowej konstrukcji wsporczej;
- wykonanie gabionu;
b) Roboty elektryczne:
- wykonanie zasilania zespołów chłodniczych dla budynków nr 1 i nr 2;
5) Etap I obejmujący roboty w budynku nr 1 i 2:
a) Roboty elektryczne:
- wykonanie kompletnej instalacji systemu sygnalizacji pożaru;
3. Dokumentacja powykonawcza
Dokumentację Powykonawczą należy przygotować zgodnie z art. 3 pkt. 14 Ustawy Prawo budowlane.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielania zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp zamówienia polegającego wykonaniu etapu II inwestycji w wymiarze nie większym niż 60 % zamówienia podstawowego
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Zamawiający wymaga wykazania przez wykonawców spełnienia warunków określonych w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, dotyczących:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
- zamawiający nie określa wymagań w przedmiotowym zakresie;
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
- zamawiający nie określa wymagań w przedmiotowym zakresie;
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie mniejszą niż 1 000 000,00 PLN (słownie: jeden milion złotych złotych).
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
d) zdolności technicznej lub zawodowej,
Zamawiający uzna iż wykonawca posiada zdolność techniczną lub zawodową jeżeli wykaże, że:
1) zrealizował w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej:
A) roboty budowlane realizowane w obiektach wpisanych do rejestru zabytków w zakres których wchodziło wykonanie m.in. wymiany pokrycia dachowego o łącznej powierzchni obmiaru dachu/ów minimum 1000 m2 wraz z podaniem wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotu, na rzecz którego robota ta zostały wykonana, z załączeniem dowodów określających czy ta robota/roboty budowlana została wykonana należycie, w szczególności informacji o tym, czy robota zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona oraz
B) jedną robotę budowlaną o wartości minimum 1.000.000,00 zł brutto (słownie: jeden milion zł brutto) polegającą na remoncie, przebudowie lub budowie budynku użyteczności publicznej, w zakres której wchodziło wykonanie co najmniej instalacji wentylacji mechanicznej wraz z podaniem wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotu, na rzecz którego robota ta zostały wykonana, z załączeniem dowodów określających czy ta robota budowlana została wykonana należycie, w szczególności informacji o tym, czy robota zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona.
2) dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do realizacji zamówienia:
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako:
A) kierownik budowy, który spełnia poniższe warunki łącznie:
1. posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń;
2. posiada doświadczenie zawodowe jako kierownik budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, i wykonał – w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na przebudowie/remoncie pokrycia dachowego budynku wpisanego do rejestru zabytków;
3. zgodnie z art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, przez co najmniej 18 miesięcy brał udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury (załącznik nr 2 do SWZ - Oświadczenie kierownika budowy).
B) kierownik robót branży sanitarnej, który spełnia łącznie poniższe warunki:
1) posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych bez ograniczeń,
2) posiada doświadczenie zawodowe jako kierownik robót w tej specjalności na co najmniej jednej inwestycji, polegającej na remoncie lub przebudowie instalacji sanitarnych z elementami wentylacji mechanicznej w obiekcie wpisanym do rejestru zabytków.
C) kierownik robót branży elektrycznej, który spełnia łącznie poniższe warunki:
1. posiada uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń
2. posiada doświadczenie zawodowe jako kierownik robót w tej specjalności na co najmniej jednej roboty budowlanej, polegającej na remoncie lub przebudowie instalacji elektrycznych w obiekcie wpisanym do rejestru zabytków.
Zamawiający spełnianie niniejszych warunków będzie weryfikował na podstawie:
- złożonego oświadczenia dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu,
- wykazu wykonanych robót budowlanych (załącznik nr 3 do SWZ ) wraz z referencjami,
- złożonego wykazu osób (załącznik nr 4 do SWZ) wraz z oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wskazane przez Wykonawcę w wykazie osób) posiadają wymagane uprawnienia (załącznik nr 5 do SWZ ).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) odpisu lub informacji z KRS lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonej nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty - załącznik nr 3 do SWZ.
2) Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
3) Wykaz osób (załącznik nr 4 do SWZ) skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wraz z oświadczeniem, że osoby, które będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wskazane przez Wykonawcę w wykazie osób) posiadają wymagane uprawnienia (załącznik nr 5 do SWZ ).
4) Załącznik nr 2 do SWZ – Oświadczenie kierownika budowy.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.
3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1)pieniądzu;
2)gwarancjach bankowych;
3)gwarancjach ubezpieczeniowych;
4)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Santander Bank Polska nr 76 1090 0000 0001 3345 1814. z dopiskiem "Wadium dla postępowania pt. Roboty budowlane dla zadania inwestycyjnego pt. „ Wykonanie instalacji oraz robót budowlanych w budynku nr 1 i 2 ” Etap I.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi spełniać co najmniej poniższe wymagania:
a) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w Pzp bez potwierdzania tych okoliczności;
b) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
c) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
d) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
e) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
g) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia(art. 58 p.z.p.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
h) musi zostać złożone w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji.
6. W przypadku wniesienia wadium w formie:
a) pieniężnej - zaleca się, by dowód dokonania przelewu został dołączony do oferty;
b) poręczeń lub gwarancji-wymaga się, by oryginał dokumentu został złożony wraz z ofertą
7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku:a) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
b) Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia opisane są we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 6 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-05-17 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem: https://ajp.ezamawiajacy.pl w zakładce „OFERTY"
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-17 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-06-15
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Zakup i dostawa 1 szt. samochodu osobowego segmentu D w policyjnej wersji nieoznakowanej dla KWP w Gorzowie Wlkp. II
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego pojazdu o DMC do 3,5 t typu BUS w ilości 2 sztuk.
- Dostawa 1 szt. samochodu lekkiego kwatermistrzowskiego SLKw
- Przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli w ramach projektu pn.: "Profesjonalny nauczyciel. Kompetentny uczeń. Edukacja wobec wyzwań przyszłości."
- "Modernizacja pomieszczeń w Zespole Szkół Mistrzostwa Sportowego w Gorzowie Wlkp. przy ul. Okrzei 42 w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą Przebudowa instalacji sanitarnych w ZSMS ul.Okrzei 42
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu
- REMONT DACHU
- Budowa instalacji PV o mocy 250 kW
- " Budowa instalacji PV o mocy do 50 kW"
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu budynku Altany Chińskiej należącego do zespołu urbanistyczno-architektonicznego założenia pałacowo-parkowego PAN-Domu Zjazdów i Konferencji w Jabłonnie
- Remont łazienki na parterze i pierwszym piętrze oraz remont sali 12 wraz z gabinetem w budynku głównym oraz remont części elewacji frontowej w budynku głównym ZSCKR
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.