Ogłoszenie z dnia 2025-04-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00147697/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Poprawa jakości edukacji przedszkolnej w Gminie Dąbie"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DĄBIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019071
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Adama Mickiewicza 1
1.5.2.) Miejscowość: Dąbie
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-660
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminadabie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://dabie.nowoczesnagmina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-91ab4058-7c3f-428d-bde9-134fc17ab6c41.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Poprawa jakości edukacji przedszkolnej w Gminie Dąbie"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-91ab4058-7c3f-428d-bde9-134fc17ab6c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00193957
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00138792/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu- Poprawa jakości edukacji przedszkolnej w Gminie Dąbie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
"Poprawa jakości edukacji przedszkolnej w Gminie Dąbie" poddziałanie: "10.1. Rynek pracy, kształcenie i aktywne społeczeństwo wspierające transformację gospodarki" w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00147697
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.1.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 196502,91 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 159758,46 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Poprawa jakości edukacjiprzedszkolnej w Gminie Dąbie"
Część 1 - Przedszkole Miejskie w Dąbiu.
Dostarczone elementy przedmiotu zamówienia muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, wykonane w bezpiecznych
technologiach,. Muszą spełniać wymagania norm UE, a produkty które tego wymagają muszą posiadać aktualne certyfikaty
bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe
31710000-6 - Sprzęt elektroniczny
30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
4.5.5.) Wartość części: 53302,03 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Poprawa jakości edukacjiprzedszkolnej w Gminie Dąbie"
Część 2 -Oddział Przedszkolny w Szkole Podstawowej im. S.Mikołajczyka w Karszewie
Dostarczone elementy przedmiotu zamówienia muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, wykonane w bezpiecznych
technologiach,. Muszą spełniać wymagania norm UE, a produkty które tego wymagają muszą posiadać aktualne certyfikaty
bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe
31710000-6 - Sprzęt elektroniczny
30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
4.5.5.) Wartość części: 44847,09 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Poprawa jakości edukacjiprzedszkolnej w Gminie Dąbie"
Część 3-Oddział Przedszkolny w Szkole Podstawowej im. A.Mickiewicza w Chełmnie
Dostarczone elementy przedmiotu zamówienia muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, wykonane w bezpiecznych
technologiach,. Muszą spełniać wymagania norm UE, a produkty które tego wymagają muszą posiadać aktualne certyfikaty
bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe
31710000-6 - Sprzęt elektroniczny
30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
4.5.5.) Wartość części: 98353,79 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54652,03 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54652,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54652,03 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Socjalna "Ale Smacznie"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6662114697
7.3.3) Ulica: 3 Maja 6
7.3.4) Miejscowość: Dąbie
7.3.5) Kod pocztowy: 62-660
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "ALE SMACZNIE"
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "ALE SMACZNIE"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54652,03 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47147,09 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47147,09 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47147,09 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Socjalna "Ale Smacznie"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6662114697
7.3.3) Ulica: 3 Maja 6
7.3.4) Miejscowość: Dąbie
7.3.5) Kod pocztowy: 62-660
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "ALE SMACZNIE"
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "ALE SMACZNIE"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47147,09 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99703,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99703,79 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99703,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Socjalna "Ale Smacznie"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6662114697
7.3.3) Ulica: 3 Maja 6
7.3.4) Miejscowość: Dąbie
7.3.5) Kod pocztowy: 62-660
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "ALE SMACZNIE"
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "ALE SMACZNIE"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99703,79 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów promocyjnych z logotypem Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej
- Dostawa z montażem wyposażenia przedszkoli gminnych w Niebieszczanach i Jurowcach
- Dostawa wyposażenia, sprzętu i pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Przełamujemy bariery!"
- "Dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego w ramach Projektu nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pn. "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)" na podstawie umowy nr 06OW/8653/I/2024"
- "Zakup i dostawa komputerów stacjonarnych i przenośnych, monitorów, tabletów, kamer, projektora przenośnego, podłogi interaktywnej multimedialnej, switchy zarządzalnych"
- Wyposażenie pomieszczeń na potrzeby utworzenia Klubu Dziecięcego w Kołaczkowie - II postępowanie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.