eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Niemce › "Rozbudowa Szkoły Podstawowej im. Joachima Lelewela w Jakubowicach Konińskich Etap I" w formie: "zaprojektuj i wybuduj"



Ogłoszenie z dnia 2022-06-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rozbudowa Szkoły Podstawowej im. Joachima Lelewela
w Jakubowicach Konińskich Etap I”
w formie: „zaprojektuj i wybuduj”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NIEMCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019520

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 121

1.5.2.) Miejscowość: Niemce

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-025

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@niemce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.niemce.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminaniemce.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Rozbudowa Szkoły Podstawowej im. Joachima Lelewela
w Jakubowicach Konińskich Etap I”
w formie: „zaprojektuj i wybuduj”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-07fd77e2-bb12-11ec-97c7-b646b0ba23df

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00192748

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00032415/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Rozbudowa budynku Szkoły podstawowej im. Joachima Lelewela w Jakubowicach Konińskich

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00121426/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4697000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sporządzenie na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego, zwanego dalej „PFU” wielobranżowej dokumentacji technicznej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę dla rozbudowy Szkoły Podstawowej im. Joachima Lelewela w Jakubowicach Konińskich przy ul. Szkolnej 69, o nowy budynek dydaktyczny na działce nr 235/7 w Jakubowicach Konińskich w gm. Niemce, oraz wykonanie na podstawie dokumentacji etapu I robót budowlanych, tj. stanu surowego budynku otwartego, polegających w szczególności na:
1) Wykonaniu kompletnej dokumentacji technicznej, która powinna być sporządzona zgodnie z PFU, warunkami/informacjami uzyskanymi od dostawców mediów (w przypadku braku takich warunków, Wykonawca powinien wystąpić o ich wydanie na etapie sporządzania dokumentacji) oraz przepisami prawa dla całego zamierzenia budowlanego wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę dla ww. przedsięwzięcia inwestycyjnego. Wykonawca w zakresie dokumentacji technicznej winien uwzględnić w szczególności:
a) Projekt budowlany (wraz z informacją BIOZ) i wykonawczy we wszystkich branżach dla ww. zadania zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2018, poz. 1935); Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późniejszymi zmianami);
b) Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, zwaną dalej „STWIORB” zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2013, poz. 1129);
c) Przedmiar robót zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2013, poz. 1129) oraz Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. 2018, poz. 1935);
d) Zestawienie zastosowanych materiałów i urządzeń, w tym również materiałów nie objętych zamówieniem, jak materiały wykończeniowe, wyposażenie instalacyjne, instalacja dźwigu osobowego, wyposażenie meblowe i elektroniczne dedykowane dla budynku szkoły oraz wyposażenie technologiczne kuchni i stołówki wraz z naniesieniem i opisaniem ich na wykonaną dokumentację rysunkową projektu budowlanego i wykonawczego;
e) Wykonanie innych niezbędnych opracować mających na celu uzyskanie ostatecznego pozwolenia na budowę i prawidłowego wykonania robót budowlanych oraz umożliwiających uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie, a w przypadku konieczności zaprojektowania i dopuszczenia rozwiązań nie spełniających wymogów przepisów techniczno-budowlanych uzyskanie pozytywnych postanowień o odstępstwie od warunków, decyzji lub innych wiążących dokumentów od instytucji opiniujących, w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę;
f) Rozwiązania projektowe muszą być uzgadniane na etapie projektowania z Zamawiającym. Przed złożeniem wniosku o pozwolenie na budowę Wykonawca zobowiązany jest do wykonania w oparciu o PFU projektu budowlanego i uzyskania jego akceptacji przez Zamawiającego;
g) Wszelkie materiały do projektowania poza zawartymi w SWZ przygotowuje i zapewnia Wykonawca;
h) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu dokumentację techniczną w wersji papierowej i w wersji elektronicznej w plikach źródłowych oraz w formacie PDF w ilościach przedstawionych w § 5 załącznika nr 2 do SWZ (wzór Umowy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45223810-7 - Konstrukcje gotowe

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45262310-7 - Zbrojenie

45262311-4 - Betonowanie konstrukcji

45262321-7 - Wyrównywanie podłóg

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421141-4 - Instalowanie przegród

45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych

45431000-7 - Kładzenie płytek

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6789600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7950000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6789600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIROSŁAW SZABAT MIRON-BUD

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7121403108

7.3.3) Ulica: ul. Puławska 10A lok. 9

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-046

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6789600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.