eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Namys³ówDostawa i wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Starostwa Powiatowego w Namys³owie.



Og³oszenie z dnia 2025-04-15


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa i wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Starostwa Powiatowego w Namys³owie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat Namys³owski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531421963

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolno¶ci 12A

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Namys³ów

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-100

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.7.) Numer telefonu: 77 410 36 95

1.5.8.) Numer faksu: 77 410 39 22

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@namyslow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.namyslow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Starostwa Powiatowego w Namys³owie.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-099cc369-b4ba-45a9-8965-64aa70dc7d83

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00192640

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-04-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00050266/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Dostawa i wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Starostwa Powiatowego w Namys³owie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-099cc369-b4ba-45a9-8965-64aa70dc7d83

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy
Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê w jêzyku polskim, przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod
adresem: https://ezamowienia.gov.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.W niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê w jêzyku polskim, przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl. 2.Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3.Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia. 4.Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. 5.Sposób sporz±dzenia
dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej
(cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozp. Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w
sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452) oraz rozp. Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r., poz. 2415 z pó¼n.
zmianami).6.Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej
wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
7.W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± lub wy¿ej cytowanym rozp. Prezesa Rady Ministrów, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej
wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny). 8.Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-
Zamówienia. 9.Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”. 10.Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB 11.W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: zamowienia@namyslow.pl (nie dotyczy sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu).
12.Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego z wnioskiem o wyja¶nienie tre¶ci SWZ. Wniosek nale¿y przes³aæ przy u¿yciu
Platformy e-Zamówienia, lub na adres e-mail, o którym mowa w ust. Komunikacja ustna dopuszczalna jest w odniesieniu do
informacji, które nie s± istotne, w szczególno¶ci nie dotycz± og³oszenia o zamówieniu lub SWZ, a tak¿e ofert.
Wiêcej informacji w SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy, zgodnie z art.13 ust.1 i ust.2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, Dziennik Urzêdowy UE, L 119/1 z 4 maja 2016 r. (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych), informuje, ¿e:
1) Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Zamawiaj±cy oraz Starostwo Powiatowe w Namys³owie z siedzib± w Plac Wolno¶ci 12a, 46-100 Namys³ów. Wyznaczony zosta³ kontakt do Inspektora Ochrony Danych: iod@namyslow.pl, lub tradycyjn± poczta na adres Zamawiaj±cego lub Starostwa.
2) Cele przetwarzania danych osobowych: realizacja niniejszej umowy.
3) Kategorie danych osobowych: imiê, nazwisko, dane adresowe, dane identyfikuj±ce osobê, ¶wiadectwa i uprawnieninia niezbêdne do wykonywania pracy, inne dane niezbêdne do realizacji umowy.
4) ¬ród³em danych jest Wykonawca.
5) Odbiorcy danych – odbiorcami danych s± podmioty wskazane w przepisach prawa. Odbiorcami mog± byæ: organy kontroli (RIO, NIK, CBA i inne), Instytucje finansuj±ce, S±dy, Policja.
6) Dane osobowe bêd± przechowywane przez 5 lat po zakoñczeniu umowy. Wykonawca posiada nastêpuj±ce prawa w odniesieniu do danych osobowych:
a) prawo do ¿±dania dostêpu do danych osobowych,
b) prawo do sprostowania danych osobowych,
c) prawo ¿±dania ograniczenia przetwarzania danych.
7) Wykonawca posiada prawo do z³o¿enia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzêdu Ochrony Danych Osobowych.
8) Podanie danych osobowych w zakresie realizacji niniejszej umowy jest obligatoryjne.
9) Przekazanie danych do pañstwa trzeciego – nie dotyczy.
10) Zautomatyzowane podejmowanie decyzji – nie jest stosowane.
11) Dodatkowe informacje na temat wykorzystania i zabezpieczania danych osobowych Wykonawcy, przys³uguj±cych uprawnieñ i warunków skorzystania z nich znajduj± siê na stronie: https://namyslow.pl/1/strona-glowna.html (zak³adka Ochrona Danych Osobowych RODO).
Obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 13 RODO (rozporz±dzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych - Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) zwanym dalej RODO - dotyczy przypadku zbierania danych osobowych bezpo¶rednio od osób fizycznych, których dane dotycz±, w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
Wiêcej informacji w SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IZM.272.10.2025.AK-G.

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia: Dostawa i wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Starostwa Powiatowego w Namys³owie.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w za³±cznikach: nr 3 do SWZ o nazwie: „10 Za³±cznik nr 3.1 Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia” i „11 Za³±cznik nr 3.2 Zestawienie mocy”; nr 4 do SWZ o nazwie: „12 Za³±cznik 4 Mapa zasadnicza”; nr 5 do SWZ o nazwie: „13 Za³±cznik 5.1 Wypis z rejestru gruntów 1060-1” i „14 Za³±cznik 5.2 Wypis z rejestru gruntów 1061-2; 1062-1”; nr 6 do SWZ o nazwie: „15 Za³±cznik 6.1 Inwentaryzacja - rzut PARTERU”, „16 Za³±cznik 6.2 Inwentaryzacja - rzut PIÊTRA I”, „17 Za³±cznik 6.3 Inwentaryzacja - rzut PIÊTRA II”, „18 Za³±cznik 6.4 Inwentaryzacja - rzut PIWNICY”; nr 7 do SWZ o nazwie: „19 Za³±cznik 7.1 Przekrój A-A z 2000 r. - przed ociepleniem stropodachu” i „20 Za³±cznik 7.2 Przekrój dachu z 2004 r. - projekt ocieplenia stropodachu”; nr 8 do SWZ – dokumentacja fotograficzna obiektu.
3. Kody i nazwy wed³ug Wspólnego S³ownika Zamówieñ (CPV):
G³ówny przedmiot (CPV):
39717200-3 Urz±dzenia klimatyzacyjne
Przedmioty dodatkowe (CPV):
45000000-7 - Roboty budowlane
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urz±dzeñ grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331220-4 - Instalowanie urz±dzeñ klimatyzacyjnych
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urz±dzeñ sanitarnych
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
71320000-7 Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania
71355000-1 Us³ugi pomiarowe
4. Wykonawca zobowi±zany jest we w³asnym zakresie i na w³asny koszt zabezpieczyæ odpowiedni sprzêt i materia³y do wykonywania przedmiotu zamówienia.
5. Sk³adaj±cy oferty wykonawcy zobowi±zani s± do zapoznania z istotnymi przepisami prawa, aktami i regulacjami obowi±zuj±cymi w Polsce, które w jakikolwiek sposób mog± wp³ywaæ lub odnosiæ siê do dzia³añ podejmowanych w zwi±zku z zamówieniem publicznym i w nastêpstwie podpisania umowy.
6. Wykonawcy s± odpowiedzialni za staranne zaznajomienie siê ze SWZ wraz z jej za³±cznikami, wszelkimi zmianami do SWZ sporz±dzonymi w okresie przetargowym oraz za uzyskanie wiarygodnych informacji dotycz±cych poszczególnych warunków i obowi±zków, które mog± w jakikolwiek sposób oddzia³ywaæ na sumê czy istotê oferty lub na wykonywanie robót.
7. Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ i ofercie.
8. Dodatkowo opis przedmiotu zamówienia zawarto w projektowanych postanowieniach umów, stanowi±cych za³±czniki do SWZ
9. Miejsce realizacji zamówienia: Starostwo Powiatowe w Namys³owie. Pl. Wolno¶ci 12A, 46-100 Namys³ów; ID dzia³ek: 160602_4.0038.AR_8.1061/2, 160602_4.0038.AR_8.1060/1, 160602_4.0038.AR_8.1061/1.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39717200-3 - Urz±dzenia klimatyzacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urz±dzeñ grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331220-4 - Instalowanie urz±dzeñ klimatyzacyjnych

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urz±dzeñ sanitarnych

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania

71355000-1 - Us³ugi pomiarowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

1. Wykonawca bêdzie zobowi±zany do wykonywania gwarancyjnych przegl±dów technicznych i konserwacyjnych zainstalowanych urz±dzeñ i instalacji klimatyzacyjnych (wewnêtrznych i zewnêtrznych) w Starostwie Powiatowym w Namys³owie, a co siê z tym wi±¿e do zawierania rocznych umów na wykonywanie tych us³ug przez ca³y okres trwania gwarancji, zgodnie z cenami zawartymi w ofercie oraz zgodnie z zakresem okre¶lonym w umowie o nazwie: „08 Za³±cznik nr 2.2 Projekt umowy - gwarancyjne przegl±dy”.
2. Ceny za wykonywanie gwarancyjnych przegl±dów technicznych i konserwacyjnych zainstalowanych urz±dzeñ i instalacji klimatyzacyjnych (wewnêtrznych i zewnêtrznych) w Starostwie Powiatowym w Namys³owie zawarte w za³±czniku nr 3 do formularza oferty o nazwie: „05 Za³±cznik nr 1.3. Formularz cenowy - gwarancyjne przegl±dy” bêd± niezmienne przez ca³y okres wykonywania przegl±dów gwarancyjnych.
3. Przegl±dy bêd± wykonywane, zgodnie z wymaganiami producenta i obowi±zuj±cymi przepisami przegl±dy techniczne i konserwacyjne urz±dzeñ i instalacji klimatyzacyjnych (wewnêtrznych i zewnêtrznych), które proponujê/proponujemy* do zainstalowania w Starostwie Powiatowym w Namys³owie w ramach przedmiotu zamówienia, w ilo¶ciach zgodnych z warunkami gwarancji i obowi±zuj±cymi przepisami.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Zgodnie z pkt. 4.2.9 niniejszego og³oszenia dot. prawa opcji.

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wszyscy wykonawcy maj± obowi±zek z³o¿enia wraz z ofertami dokumentów i o¶wiadczeñ, wymienionych w pkt. 5.2 niniejszej SWZ, które podlegaj± analizie i ocenie.
2. W pierwszej kolejno¶ci badane bêd± o¶wiadczenia wstêpne (o¶wiadczenia wykonawcy/wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego). Do o¶wiadczeñ wstêpnych wszystkich wykonawców ma zastosowanie art. 128 ustawy.
3. Zgodnie z art. 128 ust. 1 ustawy, je¿eli wykonawca nie z³o¿y o¶wiadczenia wstêpnego, jest ono niekompletne lub zawiera b³êdy, obowi±zkiem zamawiaj±cego bêdzie wezwanie wykonawcy do jego z³o¿enia, poprawienia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie, chyba ¿e oferta wykonawcy podlega odrzuceniu bez wzglêdu na ich z³o¿enie, uzupe³nienie lub poprawienie lub zachodz± przes³anki uniewa¿nienia postêpowania. Zamawiaj±cy ma tak¿e prawo do ¿±dania wyja¶nieñ tre¶ci o¶wiadczeñ wstêpnych (art. 128 ust. 4 ustawy). Zamawiaj±cy zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 2) lit c) odrzuci ofertê wykonawcy, który nie z³o¿y o¶wiadczenia wstêpnego
w przewidzianym terminie (wyznaczonym w trybie art. 128 ust. 1 ustawy).
4. W drugiej kolejno¶ci dokonywana bêdzie ocena ofert wszystkich wykonawców.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych ofert oraz przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub innych sk³adanych dokumentów lub o¶wiadczeñ. Niedopuszczalne jest prowadzenie miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc± negocjacji dotycz±cych z³o¿onej oferty oraz, z uwzglêdnieniem art. 223 ust. 2 i art. 187 ustawy, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej tre¶ci.
6. Zamawiaj±cy poprawi w ofercie:
1) oczywiste omy³ki pisarskie,
2) oczywiste omy³ki rachunkowe, z uwzglêdnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
3) inne omy³ki polegaj±ce na niezgodno¶ci oferty z dokumentami zamówienia, niepowoduj±ce istotnych zmian w tre¶ci oferty
- niezw³ocznie zawiadamiaj±c o tym Wykonawcê, którego oferta zosta³a poprawiona.
7. Po dokonaniu ww. czynno¶ci Komisja dokona oceny ofert wed³ug kryteriów opisanych w niniejszej SWZ.
8. Za najwy¿ej ocenion± zostanie uznana oferta, która uzyska³a najwy¿sz± liczbê punktów - sumê punktów przyznanych na podstawie obliczeñ na podstawie kryteriów oceny ofert.
9. Je¿eli dwie lub wiêcej ofert uzyska taka sam± liczbê punktów, Zamawiaj±cy za najwy¿ej ocenion± uzna ofertê, która zawiera najni¿sz± cenê.
10. Zamawiaj±cy wezwie Wykonawców, którzy z³o¿yli oferty, je¿eli zawieraj± one takie same ceny, do z³o¿enia w okre¶lonym
terminie ofert dodatkowych.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowy okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

a) Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Nie dotyczy.
b) Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Nie dotyczy.
c) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Nie dotyczy.
d) Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
 Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia powy¿szy warunek je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, to jest minimum: 8 (o¶mio-) osobowym zespo³em, przewidzianym do realizacji przedmiotowego zamówienia, posiadaj±cym kwalifikacje, do¶wiadczenie i uprawnienia niezbêdne do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym:
 minimum 1 (jedn±) osob± do wykonywania funkcji i czynno¶ci kierownika robót instalacyjnych, posiadaj±cego uprawnienia budowlane do pe³nienia samodzielnych funkcji w budownictwie bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji cieplnych, sieci i instalacji wentylacyjnych, sieci i instalacji gazowych, sieci i instalacji wodoci±gowych oraz kanalizacyjnych lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz posiadaj±cy aktualne za¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do Izby In¿ynierów Budownictwa,
 minimum 1 (jedn±) osob± do wykonywania funkcji i czynno¶ci kierownika robót elektrycznych, posiadaj±cego uprawnienia budowlane do pe³nienia samodzielnych funkcji w budownictwie bez ograniczeñ w specjalno¶ci elektrycznej lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz posiadaj±cy aktualne za¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do Izby In¿ynierów Budownictwa,
 minimum 1 (jedn±) osob± do wykonywania funkcji i czynno¶ci kierownika robót budowlanych, posiadaj±cego uprawnienia budowlane do pe³nienia samodzielnych funkcji w budownictwie bez ograniczeñ w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz posiadaj±cy aktualne za¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do Izby In¿ynierów Budownictwa,
 minimum 1 (jedn±) osob± posiadaj±c± uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku EKSPLOATACJI („E”) w zakresie obs³ugi, konserwacji, remontów, monta¿u, dla urz±dzeñ, instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzaj±cych, przetwarzaj±cych przesy³aj±cych i zu¿ywaj±cych energiê elektryczn± o napiêciu nie wy¿szym ni¿ 1 kV (zgodnie z rozporz±dzeniem Ministra Klimatu i ¦rodowiska z dnia 1 lipca 2022 r. w sprawie szczegó³owych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmuj±ce siê eksploatacj± urz±dzeñ, instalacji i sieci - Dz.U. z 2022 r., poz. 1392),
 minimum 1 (jedn±) osob± posiadaj±c± uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku DOZORU („D”) w zakresie obs³ugi, konserwacji, remontów, monta¿u, dla urz±dzeñ, instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzaj±cych, przetwarzaj±cych przesy³aj±cych i zu¿ywaj±cych energiê elektryczn± o napiêciu nie wy¿szym ni¿ 1 kV (zgodnie z rozporz±dzeniem Ministra Klimatu i ¦rodowiska z dnia 1 lipca 2022 r. w sprawie szczegó³owych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmuj±ce siê eksploatacj± urz±dzeñ, instalacji i sieci - Dz.U. z 2022 r., poz. 1392),
 minimum 1 (jedn±) osob± posiadaj±c± certyfikat FGAZ „dla personelu” (zgodnie z rozporz±dzeniem Ministra Klimatu i ¦rodowiska z dnia 1 lipca 2022 r. w sprawie szczegó³owych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmuj±ce siê eksploatacj± urz±dzeñ, instalacji i sieci - Dz.U. z 2022 r., poz. 1392),
 minimum 2 (dwie) osoby wykonuj±ce roboty budowlane (elektryk, hydraulik, malarz, tynkarz i innych).
Ocena spe³niania warunku, zostanie dokonana zgodnie z formu³± „spe³nia – nie spe³nia”, w oparciu o informacje zawarte w o¶wiadczeniu Wykonawcy stanowi±cym za³±cznik do formularza oferty.
 Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia powy¿szy warunek je¿eli wyka¿e, ¿e wykona³ w okresie ostatnich 3 (trzech) latach przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy to w tym okresie, minimum 1 (jedn±) dostawê i monta¿ instalacji klimatyzacji centralnej (wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których dostawy te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie oraz wskazuj±ce, czy zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone), na czynnym obiekcie u¿yteczno¶ci publicznej, obejmuj±c± swym zakresem monta¿ instalacji wraz z kompletnym systemem zasilania urz±dzeñ oraz pracami budowlanymi dostosowuj±cymi i odtworzeniowymi, na ³±czn± warto¶æ nie mniej ni¿ 200 000,00 PLN brutto.
Ocena spe³niania warunku, zostanie dokonana zgodnie z formu³± „spe³nia – nie spe³nia”, w oparciu o informacje zawarte w o¶wiadczeniu Wykonawcy stanowi±cym za³±cznik do formularza oferty.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu, Wykonawca wraz z formularzem oferty sk³ada o¶wiadczenie, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy, wg za³±cznika nr 1.1. do SWZ lub o¶wiadczenia, o których mowa w art.125 ust. 1 ustawy, wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego wg za³±cznika Nr 1.1 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, Wykonawca wraz z formularzem oferty sk³ada o¶wiadczenie, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy, wg za³±cznika nr 1.1. do SWZ lub wype³nione i podpisane o¶wiadczenia wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego wg za³±cznika Nr 1.1 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

1. Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia wraz z ofert± przedmiotowych ¶rodków dowodowych.
2. W celu potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy odpowiadaj± wymaganiom okre¶lonym przez zamawiaj±cego w szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia – zawartym w za³±czniku o nazwie: „10 Za³±cznik nr 3.1 Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia”, zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawców z³o¿enia wraz z ofert± wype³nionej i podpisanej charakterystyki proponowanych urz±dzeñ - dostawa i wykonanie instalacji klimatyzacji wg za³±cznika Nr 1.4 do SWZ oraz wype³nionego i podpisanego formularza cenowego - dostawa i wykonanie instalacji klimatyzacji wg za³±cznika Nr 1.2 do SWZ oraz wype³nionego i podpisanego formularza cenowego - gwarancyjne przegl±dy wg za³±cznika Nr 1.3 do SWZ.
3. Je¿eli wykonawca nie z³o¿y przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe bêd± niekompletne, zamawiaj±cy nie bêdzie wzywa³ do ich uzupe³nienia i odrzuci ofertê, poniewa¿ dokumenty stanowi± kryterium oceny ofert oraz sprawdzenie zaproponowanego przez wykonawcê ¶wiadczenia.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Wype³niony i podpisany formularz oferty wg za³±cznika Nr 1 do SWZ.
2. Wype³nione i podpisane o¶wiadczenie wykonawcy wg za³±cznika Nr 1.1 do SWZ lub Wype³nione i podpisane o¶wiadczenia wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego wg za³±cznika Nr 1.1 do SWZ.
3. Wype³niony i podpisany formularz cenowy - dostawa i wykonanie instalacji klimatyzacji wg za³±cznika Nr 1.2 do SWZ.
4. Wype³niony i podpisany formularz cenowy - gwarancyjne przegl±dy wg za³±cznika Nr 1.3 do SWZ.
5. Wype³niona i podpisana charakterystyka proponowanych urz±dzeñ - dostawa i wykonanie instalacji klimatyzacji wg za³±cznika Nr 1.4 do SWZ.
6. O¶wiadczenie i zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby wg za³±cznika Nr 1.5 do SWZ (je¶li dotyczy).
7. Pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik (je¶li dotyczy).
8. Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (je¶li dotyczy).
9. Uzasadnienie tajemnicy przedsiêbiorstwa (je¶li dotyczy).
10. Dokumenty rejestrowe lub wskazanie w o¶wiadczeniu wykonawcy wg za³±cznika Nr 1.1 do SWZ albo w o¶wiadczeniu i zobowi±zaniu podmiotu udostêpniaj±cego zasoby wg za³±cznika Nr 1.5 do SWZ, sk±d Zamawiaj±cy mo¿e je pobraæ samodzielnie.
11. O¶wiadczenie, z którego wynika, które elementy przedmiotu zamówienia wykonaj± poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego (je¶li dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
2. Przepisy ustawy dotycz±ce Wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
3. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia publicznego o¶wiadczenie wykonawcy, o którym mowa wy¿ej w niniejszej SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
4. Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej (o ile zosta³ sformu³owany), o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy, zostanie spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i wykona elementy przedmiotu zamówienia, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
5. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia (o ile zosta³y sformu³owane) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± elementy przedmiotu zamówienia, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
6. W przypadkach, o których mowa wy¿ej w pkt. 4 i 5, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± odpowiednio do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które elementy przedmiotu zamówienia wykonaj± poszczególni wykonawcy.
7. Przedsiêbiorców, prowadz±cych dzia³alno¶æ w formie spó³ki cywilnej równie¿ zalicza siê do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Spó³ka cywilna jest bowiem umow±, w której wspólnicy zobowi±zuj± siê d±¿yæ do osi±gniêcia wspólnego celu gospodarczego przez dzia³anie w sposób oznaczony, w szczególno¶ci przez wniesienie wk³adów. Umowa spó³ki cywilnej nie tworzy w stosunkach gospodarczych nowego podmiotu, posiadaj±cego osobowo¶æ prawn± lub zdolno¶æ do czynno¶ci prawnych. Spó³ka cywilna nie jest równie¿ przedsiêbiorc± w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 6 marca 2018 r. – Prawo przedsiêbiorców (Dz. U. z 2024 r. poz. 236 z pó¼n. zmianami). W ¶wietle art. 4 ust. 2 z dnia 6 marca 2018 r. – Prawo przedsiêbiorców, przedsiêbiorcami s± wspólnicy spó³ki cywilnej w zakresie wykonywanej przez nich dzia³alno¶ci gospodarczej. Umowa spó³ki cywilnej kreuje zatem wy³±cznie, funkcjonuj±cy pomiêdzy wspólnikami, stosunek zobowi±zaniowy (patrz: wyrok S±du Najwy¿szego z 28 pa¼dziernika 2003 r., sygn. I CK 201/02).

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

W nastêpuj±cych przypadkach:
1. Zmiana terminu realizacji umowy:
1) je¿eli zmiana jest konieczna z powodu przed³u¿aj±cej siê procedury wyboru najkorzystniejszej oferty,
2) je¿eli zmiana jest konieczna z powodu z³o¿enia odwo³ania,
3) je¿eli zmiana jest konieczna z przyczyn losowych lub wywo³anych przez warunki atmosferyczne b±d¼ inne czynniki zewnêtrzne, których nie mo¿na by³o przewidzieæ ani im zapobiec lub przezwyciê¿yæ poprzez dzia³anie z zachowaniem nale¿ytej staranno¶ci. W takim przypadku strony zobowi±zuj± siê do wspólnego okre¶lenia nowych warunków w oraz nowego terminu realizacji umowy.
4) je¿eli zmiana jest konieczna z powodu wyst±pienia si³y wy¿szej tj. niezwyk³ych i nieprzewidzianych okoliczno¶ci niezale¿nych od strony, która siê na nie powo³uje i których konsekwencji mimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci nie mo¿na by³o unikn±æ w szczególno¶ci niesprzyjaj±cych warunków atmosferycznych i klêsk ¿ywio³owych uniemo¿liwiaj±cych terminowe wykonanie przedmiotu umowy,
5) je¿eli zmiana jest konieczna z powodu na³o¿enia na Wykonawcê przez organy pañstwa obowi±zku realizacji ¶wiadczeñ,
6) je¿eli zmiana jest konieczna z powodu zmian lub wprowadzenia przepisów prawa, wydania przez w³adze zarz±dzeñ, decyzji lub innych aktów skutkuj±cych obowi±zkiem wstrzymania, zaniechania lub ograniczenia prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej w ca³o¶ci lub w czê¶ci na czas okre¶lony lub nieokre¶lony jak równie¿ wprowadzenia zakazu lub ograniczeñ w korzystaniu z lokali nale¿±cych do Wykonawcy.
7) je¿eli wyst±pi± inne okoliczno¶ci bêd±ce wynikiem np. zdarzeñ losowych, przeszkód formalnych, prawnych, skutkuj±cych konieczno¶ci± zmiany projektanta, w zwi±zku z brakiem mo¿liwo¶ci wykonywania przez niego obowi±zków zgodnie z przedmiotem zmówienia lub przepisami prawa,
8) w przypadku, gdy nie zostanie wykorzystana kwota, o której mowa w § 1 ust. 5 zdanie pierwsze umowy, dopuszcza siê wyd³u¿enie terminu realizacji umowy z § 2 ust. 1 umowy maksymalnie do 6 (sze¶ciu) miesiêcy.
W przypadku wyst±pienia którejkolwiek z w/w okoliczno¶ci wymienionych termin wykonania umowy mo¿e ulec odpowiedniemu przed³u¿eniu, nie d³u¿ej jednak ni¿ o okres trwania tych okoliczno¶ci.
Pod pojêciem si³y wy¿szej Strony rozumiej± nadzwyczajne niezale¿ne od woli Stron zdarzenia, których wyst±pieniu nie mo¿na by³o zapobiec, w szczególno¶ci powód¼, po¿ar, huragan, trzêsienie ziemi, epidemie, decyzje i zarz±dzenia w³adz wprowadzaj±ce ograniczenia lub restrykcje, w tym stany epidemii, kwarantanny, stany klêski ¿ywio³owe, stan wyj±tkowe, zamieszki.
Je¿eli jakiekolwiek opó¼nienie spowodowane na skutek przyczyn okre¶lonych w ppkt 4) – 6) wyst±pi lub bêdzie przewidywane, Strona opó¼niona lub przewiduj±ca opó¼nienie powiadomi bezzw³ocznie Stronê drug± na pi¶mie o zaistnia³ym lub spodziewanym opó¼nieniu oraz o jego przyczynach i przewidywanym okresie trwania. W terminie trzech (3) dni roboczych od zakoñczenia okresu opó¼nienia Wykonawca z³o¿y Zamawiaj±cemu pisemne lub w formie korespondencji e:mail powiadomienie podaj±ce faktyczny czas trwania opó¼nienia oraz okres usuwania skutków zdarzenia.
2. Zmiana sposobu wykonania umowy:
1) zmiany technologiczne wywo³ane w szczególno¶ci:
 niedostêpno¶ci± na rynku materia³ów lub urz±dzeñ wskazanych w ofercie, dokumentacji zamówienia lub technicznej spowodowan± brakiem surowców, ograniczeniem produkcji, zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materia³ów lub urz±dzeñ,
 pojawieniem siê na rynku nowych materia³ów lub urz±dzeñ nowszej generacji pozwalaj±cych na zaoszczêdzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy,
 konieczno¶ci± zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych /technologicznych ni¿ wskazane w ofercie, dokumentacji zamówienia lub technicznej w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy,
Wiêcej zmian w SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-04-29 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-29 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-05-28

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1). Zgodnie z art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2024 r. poz. 507 z pó¼n. zmianami), w celu przeciwdzia³ania wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainê rozpoczêtej w dniu 24 lutego 2022 r., wobec osób i podmiotów wpisanych na listê, o której mowa w art. 2 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa
narodowego (Dz. U. z 2024 r. poz. 507 z pó¼n. zmianami), stosuje siê sankcje polegaj±ce m.in. na wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2024 r. poz. 507 z pó¼n. zmianami), z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy wyklucza siê:
1) wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach
w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z r. poz. 507 z pó¼n. zmianami);
2) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U. z 2023 r. poz. 1124 z pó¼n. zmianami) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie
bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2024 r. poz. 507 z pó¼n. zmianami);
3) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz.U. z 2023 r. poz. 120 z pó¼n. zmianami), jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk±
dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2024 r. poz. 507 z pó¼n. zmianami).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.