Ogłoszenie z dnia 2023-04-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00157100/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu informatycznego realizowana w ramach projektu
„Wdrożenie elektronicznych usług medycznych w MEGREZ Sp. z o.o.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MEGREZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240872286
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Edukacji 102
1.5.2.) Miejscowość: Tychy
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.7.) Numer telefonu: 32/325 51 25
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpitalmegrez.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_megrez https://www.szpitalmegrez.4bip.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_megrez1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Zamawiający publiczny - spółka prawa handlowego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu informatycznego realizowana w ramach projektu„Wdrożenie elektronicznych usług medycznych w MEGREZ Sp. z o.o.”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f4369280-cd53-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00192365
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Dostawa sprzętu informatycznego realizowana w ramach projektu „Wdrożenie elektronicznych usług medycznych w MEGREZ Sp. z o.o.” Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPO WSL 2014 – 20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00157100
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 7/23/ZP/TPbN
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego w ramach projektu pn. „Wdrożenie elektronicznych usług medycznych w MEGREZ Sp. z o.o.”, spełniających parametry jakościowe określone w Załączniku nr 2 SWZ, na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 4 do SWZ.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę 50 szt. zestawu komputerowego wraz z system operacyjnym i pakietem biurowym.
Urządzenia muszą być fabrycznie nowe i nieużywane przed dniem dostarczenia do siedziby Zamawiającego, z wyłączeniem użycia niezbędnego dla przeprowadzenia testu ich poprawnej pracy. Zamawiający wymaga gwarancji na przedmiot zamówienia minimum 36 miesięcy. Przedmiot zamówienia jest finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020, II Osi Priorytetowej „Cyfrowe Śląskie”, Działanie 2.1 „Wsparcie rozwoju cyfrowych usług publicznych”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30231300-0 - Monitory ekranowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Sprzedaż i dostawa, zakup i odbiór oraz bilansowanie handlowe energii elektrycznej do i z obiektów RCGW S.A.
- Remont dwóch lokali mieszkalnych w budynkach mieszkalnych - wielorodzinnych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach - ROM III
- Dostawa oraz montaż silnika gazowego na biogaz składowiskowy i z fermentacji do agregatu kogeneracyjnego HE-LG 330/365 -LG332-B, o mocy dostosowanej do wymiennika ciepła oraz do prądnicy...
- Remont dwóch lokali mieszkalnych w budynkach mieszkalnych - wielorodzinnych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach - ROM III
- Dostawa serwerów oraz stacji roboczych dla systemu sterowania Oczyszczalni Ścieków Tychy-Urbanowice
- "Oświetlenie świąteczne Miasta Tychy 2025/2026"
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych na potrzeby pracowni zawodowych Technik hotelarstwa oraz Technik usług fryzjerskich w ramach realizacji projektu pn.: "Hotelowy zawrót głowy"
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla INTiBS PAN we Wrocławiu z podziałem na trzy zadania: Zadanie nr 1: Komputery stacjonarne,Zadanie nr 2: Monitory,Zadanie nr 3: Komputery przenośne (laptopy).
- Zakup sprzętu komputerowego i urządzeń wielofunkcyjnych
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Legionowie oraz Jednostek Podległych
- Dostawa urządzeń komputerowych, oprogramowania oraz baterii do zasilacza awaryjnego z podziałem na 2 części
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





