Ogłoszenie z dnia 2022-06-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00133562/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Koszenie trawy w pasach drogowych ulic utwardzonych i gruntowych - 2022 rok
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Miejskich w Pabianicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365914881
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warzywna 1
1.5.2.) Miejscowość: Pabianice
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: (42) 215-97-72
1.5.8.) Numer faksu: (42) 215 -95-37
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdm.pabianice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.zdm.pabianice.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.zdm.pabianice.pl/przetargi/231.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Koszenie trawy w pasach drogowych ulic utwardzonych i gruntowych - 2022 rok2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fda543c4-c48a-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00192145
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00133453/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Koszenie trawy w pasach drogowych ulic utwardzonych i gruntowych - 2022 rok
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00133562/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3/ZDM/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 178507,13 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja następujących usług:a) trzykrotne koszenie terenów zielonych (trawników, poboczy) zlokalizowanych w pasach drogowych ulic utwardzonych na terenie miasta Pabianice,
b) dwukrotne koszenie terenów zielonych (trawników, poboczy) zlokalizowanych w pasach drogowych ulic gruntowych na terenie miasta Pabianice.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 5 do swz. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych według poniższego podziału:
a) Część I – koszenie terenów zielonych w pasach drogowych ulic utwardzonych,
b) Część II – koszenie terenów zielonych w pasach drogowych ulic gruntowych.
3. Termin wykonania zamówienia:
a) Część I:
pierwsze koszenie - od 01 czerwca do 20 czerwca 2022 roku,
drugie koszenie - od 01 sierpnia do 19 sierpnia 2022 roku,
trzecie koszenie - od 19 września do 07 października 2022 roku,
b) Część II:
pierwsze koszenie - od 21 czerwca do 07 lipca 2022 roku,
drugie koszenie - od 01 września do 16 września 2022 roku.
4. Warunki finansowe rozliczeń:
a) Zamawiający dopuszcza możliwość fakturowania etapowego (wystawiania faktur częściowych za poszczególne koszenia zgodnie z harmonogramem),
b) płatne każdorazowo przelewem w terminie 30 dni od daty dostarczenia oryginału faktury,
c) wartość faktury będzie wynikała z ilości faktycznie wykonanego zakresu przedmiotu zamówienia przemnożonego przez cenę jednostkową przedmiotu zamówienia,
d) podane w ofercie wynagrodzenie jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy.
5. Kod CPV: 77.31.41.00-5 usługi w zakresie trawników.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.5.) Wartość części: 103733,90 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja następujących usług:a) trzykrotne koszenie terenów zielonych (trawników, poboczy) zlokalizowanych w pasach drogowych ulic utwardzonych na terenie miasta Pabianice,
b) dwukrotne koszenie terenów zielonych (trawników, poboczy) zlokalizowanych w pasach drogowych ulic gruntowych na terenie miasta Pabianice.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 5 do swz. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych według poniższego podziału:
a) Część I – koszenie terenów zielonych w pasach drogowych ulic utwardzonych,
b) Część II – koszenie terenów zielonych w pasach drogowych ulic gruntowych.
3. Termin wykonania zamówienia:
a) Część I:
pierwsze koszenie - od 01 czerwca do 20 czerwca 2022 roku,
drugie koszenie - od 01 sierpnia do 19 sierpnia 2022 roku,
trzecie koszenie - od 19 września do 07 października 2022 roku,
b) Część II:
pierwsze koszenie - od 21 czerwca do 07 lipca 2022 roku,
drugie koszenie - od 01 września do 16 września 2022 roku.
4. Warunki finansowe rozliczeń:
a) Zamawiający dopuszcza możliwość fakturowania etapowego (wystawiania faktur częściowych za poszczególne koszenia zgodnie z harmonogramem),
b) płatne każdorazowo przelewem w terminie 30 dni od daty dostarczenia oryginału faktury,
c) wartość faktury będzie wynikała z ilości faktycznie wykonanego zakresu przedmiotu zamówienia przemnożonego przez cenę jednostkową przedmiotu zamówienia,
d) podane w ofercie wynagrodzenie jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy.
5. Kod CPV: 77.31.41.00-5 usługi w zakresie trawników.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.5.) Wartość części: 74773,22 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 106430,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 726137,33 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 106430,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Damian Cyran ROMA Usługi Komunalne
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 732-220-24-92
7.3.3) Ulica: ul. Miętowa 10
7.3.4) Miejscowość: Czaplinek
7.3.5) Kod pocztowy: 95-002
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Damian Cyran ROMA Usługi Komunalne
jakie przetargi wygrała firma
Damian Cyran ROMA Usługi Komunalne
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 106430,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-07Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98700,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 581569,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98700,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Damian Cyran ROMA Usługi Komunalne
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 732-220-24-92
7.3.3) Ulica: ul. Miętowa 10
7.3.4) Miejscowość: Czaplinek
7.3.5) Kod pocztowy: 95-002
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Damian Cyran ROMA Usługi Komunalne
jakie przetargi wygrała firma
Damian Cyran ROMA Usługi Komunalne
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98700,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-09-16INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Zakup wyposażenia i sprzętu na potrzeby realizacji projektu pn.: "Edukacja dla przemysłu 4.0"
- Świadczenie usług przewozowych w zakresie dowozu uczniów do szkół na terenie gminy Pabianice w roku szkolnym 2025/2026
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Pabianicach, ul. Zamkowa 6
- Zagospodarowanie terenu Bulwaru im. F. Krusche nad rzeką Dobrzynką
więcej: przetargi w Pabianicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie terenu sportowo-rekreacyjnego przy ul. Korfantego w Szczecinie - etap II b
- obsługa techniczno-gospodarcza obiektów i urządzeń Szpitala Powiatowego w Nowym Mieście Lubawskim sp. z o.o.
- Sprzątanie i utrzymanie otoczenia budynków, tj. powierzchni utwardzonej (w tym odśnieżanie) i terenów zielonych będących w dyspozycji SO w Krakowie (w tym sądy funkcjonalne)
- "Modernizacja obiektu rekreacyjnego w miejscowości Papowo Biskupie"
- Koszenie poboczy dróg powiatowych na terenie gmin: Kunice, Legnickie Pole, Miłkowice
- "Budowa zbiorników na deszczówkę przy budynkach użyteczności publicznej oraz edukacyjnych ekoogródków przy szkołach powiatu tucholskiego - etap 1"
więcej: Usługi w zakresie trawników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.