eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Remont instalacji elektrycznej wraz z pracami towarzyszącymi oraz remont posadzek w holu głównym (segment B i C) w Liceum Ogólnokształcącym nr 1 przy ul. Korczaka w Tychach - etap IV



Ogłoszenie z dnia 2022-06-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont instalacji elektrycznej wraz z pracami towarzyszącymi oraz remont posadzek w holu głównym (segment B i C) w Liceum Ogólnokształcącym nr 1 przy ul. Korczaka w Tychach – etap IV

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Tychy

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Miasta Tychy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255507

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Niepodległości 49

1.5.2.) Miejscowość: Tychy

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 327763808

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@umtychy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.umtychy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://tychy.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont instalacji elektrycznej wraz z pracami towarzyszącymi oraz remont posadzek w holu głównym (segment B i C) w Liceum Ogólnokształcącym nr 1 przy ul. Korczaka w Tychach – etap IV

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c8d61c82-c530-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00191060

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013168/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont instalacji elektrycznej wraz z pracami towarzyszącymi oraz remont posadzek w holu głównym (segment B i C) IV etap w I Liceum Ogólnokształcącym przy ul. Korczaka

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00137591/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.22.2022.AW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 620329,23 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 278869,23 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zadania jest wymiana instalacji elektrycznej w segmencie B w budynku Liceum Ogólnokształcącego nr 1 przy ul. Korczaka w Tychach – etap IV oraz remont posadzek w wiatrołapie, na holu w segmencie B i C oraz w sali lekcyjnej nr 51.
Szczegółowy zakres robót określony został w dokumentacji projektowej autorstwa Biura Inżynieryjno Projektowego MEGAWAT oraz dokumentacji projektowej wykonanej przez JG Studio Janina Gibowska .
Zakres sal objętych remontem:
• 29 – sala lekcyjna,
• 30 – sala lekcyjna,
• 31 – sala lekcyjna,
• 32 – sala lekcyjna,
• 33 – archiwum,
• 34 – sala lekcyjna,
• korytarz prowadzący do sal 29 – 34,
• wiatrołap – powierzchnia ok. 5m2 ,
• korytarz/hol główny segmentach B i C – powierzchnia ok. 280m2,
• sala lekcyjna nr 51 – powierzchnia ok. 57m2.

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje między innymi:
• Wymianę instalacji elektrycznej (wymianę przewodów, wymianę punktów świetlnych, wymianę gniazd wtykowych, wymianę gniazd komputerowych), wkucie instalacji znajdujących się w remontowych salach w ściany wraz z pracami towarzyszącymi (zaprawieniem bruzd, malowaniem, itp.)
• Montaż rozdzielnic segmentowych RB2, RB4 (zapasy kabla dla doprowadzenia zasilania do nowych tablic zasilających są pozostawione w segmencie). Tablice RB2 i RB4 powinny zostać zamontowane za drzwiami prowadzącymi do klas oraz powinny być one wyposażone zamki uniemożliwiające otwarcie ich przez osoby postronne.
• Wymiana drzwi prowadzących do 2 klatek schodowych (do sal nr 29 – 34 oraz sal nr 46 - 51). Drzwi aluminiowe z poprzeczką w 1/3 wysokości (licząc od dolnej krawędzi) i szklanym wypełnieniem o wymiarach 160x200 cm w kolorze białym. Wymieniane drzwi powinny nawiązywać do pozostałych drzwi znajdujących się w placówce.
• Wymiana 2 drzwi : wejściowych do szkoły oraz drzwi prowadzących na hol główny. Drzwi powinny być aluminiowe ze szklanym wypełnieniem (szyba bezpieczna) o wymiarach 100x200 cm oraz 40x200 cm w kolorze brązowym. Drzwi wejściowe do szkoły powinny być wykonane z ciepłego aluminium.
• Oświetlenie montowane podczas remontu sal powinno nawiązywać wyglądem do lamp zamontowanych w do tej pory wyremontowanych salach.
• Malowanie ścian o powierzchni ok. 450 m2
• Malowanie sufitów o powierzchni ok. 110 m2
• Malowanie ścian lakierem lamperyjnym o powierzchni ok. 340 m2

UWAGA!!!
• W wiatrołapie starą posadzkę należy zbić, wyrównać, a następnie przygotować podłożę do położenia nowych płytek oraz cokołów z płytek. W wiatrołapie należy zamontować wymienną wycieraczkę o wymiarach 81x204 cm. Po skuciu lastriko należy wezwać Inwestora
i Projektanta aby dokonać oględzin podłoża po wykonaniu odkrywki.
• Remont korytarzu/holu głównego powinien obejmować: zbicie starej posadzki, wyrównanie, przygotowanie podłoża do położenia nowych płytek oraz wykonanie cokołów z płytek.
• W korytarzu/holu głównym należy wymienić włazy wejściowe do kanałów C.O.
• Przed przystąpieniem do prac w korytarzu/holu głównym należy zdemontować i zabezpieczyć metalowe osłony grzejników. Po wykonaniu prac remontowych osłony należy oczyścić, przemalować i zamontować ponownie.
• Remont w sali nr 66 obejmuje: zbicie starej posadzki, wyrównanie, przygotowanie podłoża do położenia nowych płytek oraz wykonanie cokołów z płytek.

Dokumentacja projektowa stanowi załącznik nr 4 do SWZ.

1. W przypadku wskazania w dokumentacji projektowej znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych opisywanym.
2. W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy PZP, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
3. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty dokumenty potwierdzające równoważność zaoferowanych rozwiązań. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na wykonawcy. Wykonawca wykazuje równoważność przy użyciu dowolnych (wiarygodnych) środków. Niewykazanie równoważności skutkuje odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 273060,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 273060,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 273060,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZPHU „REMSTOL” Józef Wybrańczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381059156

7.3.3) Ulica: ul. Ks. Tischnera 69

7.3.4) Miejscowość: Tychy

7.3.5) Kod pocztowy: 43-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Instalacje elektryczne (robocizna) - Grzegorz Figołuszka Instalacje FIGO ul. Lisia 22, 43-215 Studzienice
Roboty malarskie (robocizna) - Fabian Krzysztof Zakład Usług Remontowo - Budowlanych FABEX, ul. Św. Jana Pawła II 113B, 43-215 Studzienice


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 273060,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zamówienia w terminie do 8 tygodni licząc od dnia 27.06.2022 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.