eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PilchowiceRenowacja i przebudowa zabytkowego budynku przy ul Damrota 6 w Pilchowicach



Ogłoszenie z dnia 2025-04-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Renowacja i przebudowa zabytkowego budynku przy ul Damrota 6 w Pilchowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PILCHOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257831

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Damrota 6

1.5.2.) Miejscowość: Pilchowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-145

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 327227903

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@pilchowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.pilchowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pilchowice.ezamawiajacy.pl/pn/pilchowice/demand/176526/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Renowacja i przebudowa zabytkowego budynku przy ul Damrota 6 w Pilchowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-17d4d120-bc77-49dc-9117-1050b759102d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00190635

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028191/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Renowacja i przybudowa zabytkowego budynku przy ul. Damrota 6 w Pilchowicach - etap I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00529338

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.18.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2720085,89 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem inwestycji jest „Renowacja i przebudowa zabytkowego budynku przy ul. Damrota 6 w Pilchowicach – etap I". Inwestycja zlokalizowana jest na działce nr 147/36, obręb 0005 w Pilchowicach przy ulicy Damrota 6. Obiekt wpisany do rejestru zabytków nieruchomych pod nr 293/60. Realizacja przedmiotu umowy obejmuje roboty w następującym zakresie:
1) budowa przyłącza wodociągowego
2) wymiana pokrycia dachowego wraz z naprawą, uzupełnieniem lub odtworzeniem poszycia,
3) remont konstrukcji budynku:
a) lokalne przebudowy więźby dachowej (patrz niżej) wraz z remontem /wzmocnieniem konstrukcji dachu;
b) rozbiórka i przemurowanie ścianek kolankowych;
c) wykonanie żelbetowego ściągu obwodowego w poziomie posadowienia celem stabilizacji fundamentów i zapobieżeniu przed niekontrolowanym osiadaniem;
d) wykonanie żelbetowej płyty posadzkowej w piwnicy stanowiącej usztywnienie i stabilizację posadowienia budynku;
e) kotwienie obwodowe budynku w dwóch poziomach z użyciem ściągów stalowych wstępnie sprężonych;
5) wykonanie obudowy schodów prowadzących na poddasze;
6) wymiana posadzki poddasza wraz z dociepleniem stropu nad I piętrem;
8) remont piwnic i ścian fundamentowych w tym wykonanie/odtworzenie izolacji pionowych oraz odtworzenie izolacji poziomych, naprawa ścian fundamentowych przez klejenie rys;
9) przebudowa klatki schodowej celem dostosowania obiektu do spełniania wymogów ochrony przeciwpożarowej budynku;
10) niwelacja różnicy poziomów korytarzy parteru celem zapewnienia dostępności dla osób o szczególnych potrzebach;
11) odtworzenie, przebudowa i budowa nowych kominów wentylacji grawitacyjnej;
12) wymiana i montaż wskazanej stolarki okiennej i drzwiowej, w tym dachowych świetlików kopułkowych;
13) budowa szachtów doświetlających;
14) montaż okna i szachtu oddymiającego klatkę schodową;
15) niezbędne przebudowy więźby dachowej związane z ww. robotami;
16) wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych;
17) wykonanie wszelkich towarzyszących robót instalacyjnych tj.:
a) montaż niezbędnych instalacji elektroenergetycznych oraz oświetlenia,
b) budowa instalacji hydrantowej,
c) budowa instalacji oddymiających klatkę schodową,
d) montaż instalacji odgromowej.
W ramach wynagrodzenia Wykonawca zobowiązany będzie do dokonywania niezbędnych uzgodnień wynikających z decyzji i postanowień wydanych przez organy administracyjne i gestorów sieci dla przedmiotowego zadania oraz dokumentacji projektowej z właściwymi organami w tym uzgodnień z Śląskiem Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków a także do zlecenia i poniesienia kosztów nadzoru technicznego ze strony w szczególności dysponentów, gestorów, właścicieli istniejącego uzbrojenia i infrastruktury;
Zamawiający informuje, że na czas prowadzenia robót budowlanych obiekt zostanie częściowo wyłączony z użytkowania. Wykonawca w ramach wynagrodzenia zobowiązany będzie do zabezpieczenia terenu budowy oraz umożliwienie korzystania z części budynku (parteru) przez pracowników oraz potencjalnych petentów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3644490 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3645152,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3644490 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NELLBAU Arkadiusz Rządkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6422744648

7.3.3) Ulica: Józefa Rymera 21A

7.3.4) Miejscowość: Rybnik

7.3.5) Kod pocztowy: 44-270

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3644490,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.