Ogłoszenie z dnia 2022-06-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00078697/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-08
- 2022/BZP 00086353/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-15
- 2022/BZP 00092480/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie i dostawa całodziennych posiłków
dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej
w Olsztynie, ul. Bałtycka 37a
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Olsztynie ul. Bałtycka 37a
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 519583020
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bałtycka37a
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-144
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dps.baltycka@dps.olsztyn.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dps.olsztyn.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.olsztyn.eu1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Pomoc Społeczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc Społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie i dostawa całodziennych posiłkówdla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej
w Olsztynie, ul. Bałtycka 37a
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1df524a7-9eca-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00190214
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DPS.241.01.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przygotowanie i dostawa całodziennych posiłków
dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej
w Olsztynie, ul. Bałtycka 37a
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 3
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 353952,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 402438,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 353952,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jumar Catering Wojciech Olszewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 510489348
7.3.3) Ulica: ul. Dębowa 18
7.3.4) Miejscowość: Łęgajny
7.3.5) Kod pocztowy: 11-010
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Jumar - Catering Wojciech Olszewski
jakie przetargi wygrała firma
Jumar - Catering Wojciech Olszewski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 323890,49 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-06-01 do 2023-04-30INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Najem długoterminowy dwóch fabrycznie nowych wózków widłowych
- Wykonanie demontażu istniejącego masztu rurowego i wybudowanie nowego masztu aluminiowego o wysokości 20 m na dachu budynku KPP w Działdowie przy ul. Grunwaldzkiej 8
- Dostawa specjalistycznych odczynników chemicznych oraz drobnego asortymentu laboratoryjnego na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Modernizacja pkt. dystrybucyjnych, serwerowni i budowa sieci strukturalnych, wykonanie w okresie obowiązywania umowy gwarancyjnej przeglądów technicznych dla zamontowanych urządzeń w O/ZUS w Olsztynie
- Wykonanie robót remontowych związanych z wymianą wykładzin dywanowych na PCV wraz z malowaniem ścian i sufitów w budynku Inspektoratu ZUS w Szczytnie, ul. Barczewskiego 4.
- Dostawa sprzętu uzbrojenia i techniki specjalnej (19 zadań częściowych)
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i realizacja trzydniowych szkoleń pt."Wzmacnianie lokalnych systemów przeciwdziałania przemocy domowej poprzez wsparcie zespołów interdyscyplinarnych i grup diagnostyczno - pomocowych"
- "Świadczenie usług cateringowych na rzecz Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu wraz z pełną obsługą kelnerską".
- przygotowanie i dostawa 3 posiłków dziennie dla dzieci
- Usługa żywienia pacjentów w SP ZOZ w Międzyrzecu Podlaskim w ramach programu Dobry Posiłek
- Świadczenie usługi zbiorowego żywienia mieszkańców Domu Pomocy Społecznej "Chemik" przy ul. Korotyńskiego 10 w Warszawie od 01.11.2025 r. do 31.10.2026 r.
- USŁUGI W ZAKRESIE PRZYGOTOWYWANIA, DOSTARCZANIA I ROZWOŻENIA POSIŁKÓW
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.