Ogłoszenie z dnia 2021-09-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00181832/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-15
- 2021/BZP 00181832/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-15 (po zmianach)
- 2021/BZP 00181848/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-15
- 2021/BZP 00192199/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-24
- 2021/BZP 00198478/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-30
- 2021/BZP 00254197/01 - Wynik z dnia 2021-11-03
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Opracowanie i wdrożenie systemu bezpieczeństwa SIEM do gromadzenia, analizy i korelacji zdarzeń oraz automatycznego wykrywania incydentów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001502
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: al. Niepodległości 162
1.4.2.) Miejscowość: Warszawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 02-554
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: dzl@sgh.waw.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sgh.waw.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00188810
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-09-22
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00181832/02
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 02
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - dni Przed zmianą:
45
Po zmianie:
46
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
1. Termin realizacji zamówienia wynosi 45 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
2. Szczegółowy harmonogram realizacji zamówienia określa rozdział III OPZ.
Po zmianie:
1. Termin realizacji zamówienia wynosi 46 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
2. Szczegółowy harmonogram realizacji zamówienia określa rozdział III OPZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4.1. Informacje dotyczące wadium Przed zmianą:
1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 6 500,00 zł (słownie: sześć tysięcy pięćset złotych).
2. Kwota wadium musi być zaksięgowana na koncie bankowym Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (każde opóźnienie obciąża wykonawcę, nawet jeżeli zostało spowodowane przez system bankowy).
3. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 23.10.2021 r.
4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 Ustawy.
5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w banku PKO S.A. VIII O/Warszawa, numer rachunku 91 1240 1040 1111 0010 7123 0484.
6. W tytule przelewu należy umieścić informację:
„WADIUM – Dostawa systemu SIEM”
(nr postępowania ADZP.25.36.2021)
7. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dołączył do oferty dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie pieniężnej.
8. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć
do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:
- nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Adres: al. Niepodległości 162, 02-554 Warszawa, REGON 000001502 NIP 525-000-84-07.
- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
- kwotę gwarancji/poręczenia,
- termin ważności gwarancji/poręczenia,
- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 Ustawy.
9. W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3) Ustawy, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14) Ustawy.
10. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 Ustawy.
11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 Ustawy.
Po zmianie:
1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 6 500,00 zł (słownie: sześć tysięcy pięćset złotych).
2. Kwota wadium musi być zaksięgowana na koncie bankowym Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (każde opóźnienie obciąża wykonawcę, nawet jeżeli zostało spowodowane przez system bankowy).
3. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 26.10.2021 r.
4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 Ustawy.
5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w banku PKO S.A. VIII O/Warszawa, numer rachunku 91 1240 1040 1111 0010 7123 0484.
6. W tytule przelewu należy umieścić informację:
„WADIUM – Dostawa systemu SIEM”
(nr postępowania ADZP.25.36.2021)
7. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dołączył do oferty dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie pieniężnej.
8. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć
do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:
- nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Adres: al. Niepodległości 162, 02-554 Warszawa, REGON 000001502 NIP 525-000-84-07.
- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
- kwotę gwarancji/poręczenia,
- termin ważności gwarancji/poręczenia,
- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 Ustawy.
9. W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3) Ustawy, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14) Ustawy.
10. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 Ustawy.
11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 Ustawy.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1. Zmiany postanowień Umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający dopuszcza zmianę istotnych postanowień Umowy w razie:
1) w zakresie przedmiotu Umowy i/lub wysokości wynagrodzenia i/lub terminu realizacji w przypadku:
a) zmiany modelu oferowanego sprzętu lub jego części z zastrzeżeniem, iż zmiana ta nastąpi wyłącznie w przypadku, gdy model lub jego część został wycofany z dystrybucji i został zastąpiony modelem należącym do tej samej linii produktowej, o parametrach co najmniej takich jak model oferowany, lub który został udoskonalony albo dodatkowo wyposażony, za cenę nie wyższą od ustalonej w umowie;
b) zmiany terminu dostawy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przy czym wydłużenie terminu dostawy i wdrożenia nie może być dłuższe niż 30 dni licząc od terminu określonego w § 3 ust. 3 lit. a. tiret 2 Umowy.
2) w zakresie terminu realizacji w przypadku:
a) zmian będących następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, takich jak:
- wstrzymanie realizacji zamówienia przez Zamawiającego na jego wyraźne żądanie, co należy rozumieć w ten sposób, że Zamawiający ma prawo wstrzymać realizację Umowy w okolicznościach, które wskazują, iż kontynuowanie realizacji stanowi zagrożenie dla interesu SGH, czego Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć. Przedmiotowa okoliczność nie może spowodować zmiany terminu realizacji Umowy o okres dłuższy niż 10 dni roboczych, dla pojedynczego przypadku;
- konieczność usunięcia niezawinionych błędów Zamawiającego bądź wprowadzenia koniecznych zmian w dokumentacji, na podstawie której zostało wszczęte postępowanie o udzielenie przedmiotowego zamówienia, z zastrzeżeniem, że zaniechanie ich usunięcia uniemożliwiłoby lub w znaczącym stopniu utrudniło prawidłową realizację Umowy każdemu potencjalnemu wykonawcy. Przedmiotowa okoliczność nie może spowodować zmiany terminu realizacji Umowy o okres dłuższy niż 10 dni roboczych, dla pojedynczego przypadku;
b) zmian będących następstwem okoliczności, o których mowa w pkt. 2 ppkt 1) lit. a) (zmiany w zakresie przedmiotu Umowy). Przedmiotowa okoliczność nie może spowodować zmiany terminu realizacji Umowy o okres dłuższy niż 10 dni roboczych, dla pojedynczego przypadku;
c) zmian wynikających z oddziaływania siły wyższej – przedmiotowa okoliczność nie może spowodować zmiany terminu realizacji Umowy o okres dłuższy niż okres trwania siły wyższej, dla pojedynczego przypadku.
3) Zmiany osoby/osób o których mowa w § 2 ust. 3 Umowy pod warunkiem wyrażenia wcześniejszej pisemnej zgody przez Zamawiającego. Zgoda zostanie wydana jeśli Wykonawca zapewni zastępstwo na poziomie nie gorszym niż osoba zastępowana w zakresie kwalifikacji, doświadczenia, a w przypadku kierownika projektu również formy zatrudnienia.
3. Zmiany teleadresowe, obsługi administracyjno-bankowej (np. zmiana numeru konta) oraz zmiany składu koordynatorów realizacji Umowy nie wymagają aneksu do Umowy, a jedynie pisemnego zawiadomienia.
4. Tryb dokonywania zmian postanowień Umowy:
1) inicjowanie zmian odbywa się na podstawie pisemnego wniosku, który Zamawiający kieruje do Wykonawcy lub Wykonawca do Zamawiającego,
2) przyczyny dokonywania zmian postanowień Umowy oraz uzasadnienie takich zmian należy opisać w sposób wyczerpujący w stosownych dokumentach.
UWAGA: Ze względu na ograniczoną liczbę znaków szczegółowe informacje zawarte zostały w § 10 wzoru umowy.
Po zmianie:
1. Zmiany postanowień Umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający dopuszcza zmianę istotnych postanowień Umowy w razie:
1) w zakresie przedmiotu Umowy i/lub wysokości wynagrodzenia i/lub terminu realizacji w przypadku:
a) zmiany modelu oferowanego sprzętu lub jego części z zastrzeżeniem, iż zmiana ta nastąpi wyłącznie w przypadku, gdy model lub jego część został wycofany z dystrybucji i został zastąpiony modelem należącym do tej samej linii produktowej, o parametrach co najmniej takich jak model oferowany, lub który został udoskonalony albo dodatkowo wyposażony, za cenę nie wyższą od ustalonej w umowie;
b) zmiany terminu dostawy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przy czym wydłużenie terminu dostawy i wdrożenia nie może być dłuższe niż 30 dni licząc od terminu określonego w § 3 ust. 3 lit. a. tiret 2 Umowy.
2) w zakresie terminu realizacji w przypadku:
a) zmian będących następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, takich jak:
- wstrzymanie realizacji zamówienia przez Zamawiającego na jego wyraźne żądanie, co należy rozumieć w ten sposób, że Zamawiający ma prawo wstrzymać realizację Umowy w okolicznościach, które wskazują, iż kontynuowanie realizacji stanowi zagrożenie dla interesu SGH, czego Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć. Przedmiotowa okoliczność nie może spowodować zmiany terminu realizacji Umowy o okres dłuższy niż 10 dni roboczych, dla pojedynczego przypadku;
- konieczność usunięcia niezawinionych błędów Zamawiającego bądź wprowadzenia koniecznych zmian w dokumentacji, na podstawie której zostało wszczęte postępowanie o udzielenie przedmiotowego zamówienia, z zastrzeżeniem, że zaniechanie ich usunięcia uniemożliwiłoby lub w znaczącym stopniu utrudniło prawidłową realizację Umowy każdemu potencjalnemu wykonawcy. Przedmiotowa okoliczność nie może spowodować zmiany terminu realizacji Umowy o okres dłuższy niż 10 dni roboczych, dla pojedynczego przypadku;
b) zmian będących następstwem okoliczności, o których mowa w pkt. 2 ppkt 1) lit. a) (zmiany w zakresie przedmiotu Umowy). Przedmiotowa okoliczność nie może spowodować zmiany terminu realizacji Umowy o okres dłuższy niż 10 dni roboczych, dla pojedynczego przypadku;
c) zmian wynikających z oddziaływania siły wyższej – przedmiotowa okoliczność nie może spowodować zmiany terminu realizacji Umowy o okres dłuższy niż okres trwania siły wyższej, dla pojedynczego przypadku;
d) okoliczności wynikających z przyczyn zależnych od Strony, gdy zmiana terminu, w ocenie Zamawiającego, jest konieczna dla prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy.
3) Zmiany osoby/osób o których mowa w § 2 ust. 3 Umowy pod warunkiem wyrażenia wcześniejszej pisemnej zgody przez Zamawiającego. Zgoda zostanie wydana jeśli Wykonawca zapewni zastępstwo na poziomie nie gorszym niż osoba zastępowana w zakresie kwalifikacji, doświadczenia, a w przypadku kierownika projektu również formy zatrudnienia.
4) Wystąpienia przyczyn niezależnych od Wykonawcy, związanych z równolegle prowadzonymi przez Zamawiającego projektami mającymi wpływ na realizację Umowy lub w związku ze zmianami okoliczności wynikającymi ze specyfiki działalności Zamawiającego.
3. Zmiany teleadresowe, obsługi administracyjno-bankowej (np. zmiana numeru konta) oraz zmiany składu koordynatorów realizacji Umowy nie wymagają aneksu do Umowy, a jedynie pisemnego zawiadomienia.
4. Tryb dokonywania zmian postanowień Umowy:
1) inicjowanie zmian odbywa się na podstawie pisemnego wniosku, który Zamawiający kieruje do Wykonawcy lub Wykonawca do Zamawiającego,
2) przyczyny dokonywania zmian postanowień Umowy oraz uzasadnienie takich zmian należy opisać w sposób wyczerpujący w stosownych dokumentach.
UWAGA: Ze względu na ograniczoną liczbę znaków szczegółowe informacje zawarte zostały w § 10 wzoru umowy.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-09-24 10:00
Po zmianie:
2021-09-27 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-09-24 10:30
Po zmianie:
2021-09-27 10:30
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 733 na odcinkach: od km 40+300 do km 42+044 i od km 44+752 do km 45+400 na terenie gminy Skaryszew, powiat radomski, województwo mazowieckie" - nr postępowania 188/25
- Roboty utrzymaniowe w korycie potoku Macocha Łęki w km 1+760-2+160 wraz z remontem jazu w celu przywrócenia zdolności retencyjnej.
- Kompleksowa usługa organizacji cyklu warsztatów pod nazwą "Ambasadorzy Technologii"
- "Remont dw nr 747 w km 10+600 do km 12+161 i w km 12+340 do km 12+623 gmina Rzeczniów oraz w km 16+337 do km 22+300, gmina Sienno i gmina Lipsko, powiat lipski, woj. maz." - nr postępowania 194/25
- Remont części przesyłowej instalacji grzewczej ciepłej wody basenowej wraz z wymianą rurociągów wchodzących w jej skład oraz wymienników ciepła centralnego ogrzewania na pływalni Polonez.
- Usługa dostępu sieciowego do kolekcji czasopism wydawanych przez Cambridge University Press wraz z usługą publikowania otwartego w tych czasopismach
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego zarządzania przedsiębiorstwem
- Zakup urządzeń i oprogramowania
- Cyberbezpieczeństwo w Gminie Lidzbark
- Dostawa przełączników sieciowych i biblioteki taśmowej oraz wdrożenie usług w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" Powiat Lęborski
- Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego związana z realizacją projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Realizacja projektu Cyberbezpieczny Samorząd
więcej: Urządzenia sieciowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.