eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlszanicaDostawa wyposażenia TIK do szkół podstawowych oraz mebli do ich pracowni informatycznych w ramach projektu pn. Edukacja STEAM w Gminie Olszanica



Ogłoszenie z dnia 2025-04-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia TIK do szkół podstawowych oraz mebli do ich pracowni informatycznych w ramach projektu pn. Edukacja STEAM w Gminie Olszanica

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Olszanica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440057

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Olszanica 81

1.5.2.) Miejscowość: Olszanica

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-722

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@olszanica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.olszanica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-01c7f456-c187-460f-9930-a85c178eef16

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyposażenia TIK do szkół podstawowych oraz mebli do ich pracowni informatycznych w ramach projektu pn. Edukacja STEAM w Gminie Olszanica

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-01c7f456-c187-460f-9930-a85c178eef16

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00188008

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00051396/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa wyposażenia TIK do szkół podstawowych oraz mebli do ich pracowni informatycznych w ramach projektu pn. Edukacja STEAM w Gminie Olszanica

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

3.1. Zamawiający informuje, iż zamówienie jest finansowane ze środków Projektu „Edukacja STEAM w Gminie Olszanica” nr FEPK.05.01-IZ.00-0083/23 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu nr FEPK.05 „Przyjazna Przestrzeń Społeczna” programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027 oraz środków własnych Zamawiającego

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00056674

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRG.271.1.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I Pracownia terminalowa
Dotyczy części 1, 2, 3, 4:
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje
w szczególności:
a) dostawę fabrycznie nowego, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia,
z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu poprawnej pracy, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych sprzętu oraz wyposażenia w zakresie określonym w Załącznikach nr 1 i 3.1 , 3.2, 3.3, 3.4 do SWZ wraz z ich transportem, wniesieniem, ustawieniem i montażem (jeśli dotyczy)
w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,
b) dostarczony sprzęt powinien być energooszczędny tj. klasy A, A+, A++
A+++ lub równorzędne (jeśli dotyczy),
c) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim (jeśli dotyczy),
d) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia, (jeśli dotyczy),
e) dostarczenie wraz z zamówieniem dokumentów gwarancyjnych wystawionych przez producenta, a także wszelkich niezbędnych do prawidłowego działania przewodów, kabli, złącz, itd. (jeżeli są wymagane do prawidłowego działania produktu)
f) dostarczony sprzęt komputerowy musi być zgodny z rozporządzeniem określającym minimalne parametry sprzętu komputerowego tj.
z ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA EDUKACJI z dnia 25 września 2024 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie podstawowych warunków niezbędnych do realizacji przez szkoły i nauczycieli zadań dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych oraz programów nauczania. (Dziennik Ustaw rzeczpospolitej Polskiej z 2024 r. Poz. 1442)
d) dostawa towarów musi odbywać się w opakowaniach biodegradowalnych lub podlegających recyklingowi.
e) Wykonawca (lub wynajęta przez niego firma kurierska) jest zobowiązany do obioru pozostałych opakowań po sprzęcie oraz do ich utylizacji przez specjalistyczne firmy, które tym się zajmują.
4.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w każdej części, w tym opis rzeczowo-ilościowy, parametrów technicznych i wymogów użytkowych został opisany
w Załącznikach nr 1, 3.1, 3.2, 3.3, 3.4, do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

39162000-5 - Pomoce naukowe

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.5.) Wartość części: 73143 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II Robotyka
Dotyczy części 1, 2, 3, 4:
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje
w szczególności:
a) dostawę fabrycznie nowego, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia,
z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu poprawnej pracy, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych sprzętu oraz wyposażenia w zakresie określonym w Załącznikach nr 1 i 3.1 , 3.2, 3.3, 3.4 do SWZ wraz z ich transportem, wniesieniem, ustawieniem i montażem (jeśli dotyczy)
w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,
b) dostarczony sprzęt powinien być energooszczędny tj. klasy A, A+, A++
A+++ lub równorzędne (jeśli dotyczy),
c) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim (jeśli dotyczy),
d) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia, (jeśli dotyczy),
e) dostarczenie wraz z zamówieniem dokumentów gwarancyjnych wystawionych przez producenta, a także wszelkich niezbędnych do prawidłowego działania przewodów, kabli, złącz, itd. (jeżeli są wymagane do prawidłowego działania produktu)
f) dostarczony sprzęt komputerowy musi być zgodny z rozporządzeniem określającym minimalne parametry sprzętu komputerowego tj.
z ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA EDUKACJI z dnia 25 września 2024 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie podstawowych warunków niezbędnych do realizacji przez szkoły i nauczycieli zadań dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych oraz programów nauczania. (Dziennik Ustaw rzeczpospolitej Polskiej z 2024 r. Poz. 1442)
d) dostawa towarów musi odbywać się w opakowaniach biodegradowalnych lub podlegających recyklingowi.
e) Wykonawca (lub wynajęta przez niego firma kurierska) jest zobowiązany do obioru pozostałych opakowań po sprzęcie oraz do ich utylizacji przez specjalistyczne firmy, które tym się zajmują.
4.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w każdej części, w tym opis rzeczowo-ilościowy, parametrów technicznych i wymogów użytkowych został opisany
w Załącznikach nr 1, 3.1, 3.2, 3.3, 3.4, do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

39162000-5 - Pomoce naukowe

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.5.) Wartość części: 21595 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III- Sprzęt multimedialny
Dotyczy części 1, 2, 3, 4:
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje
w szczególności:
a) dostawę fabrycznie nowego, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia,
z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu poprawnej pracy, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych sprzętu oraz wyposażenia w zakresie określonym w Załącznikach nr 1 i 3.1 , 3.2, 3.3, 3.4 do SWZ wraz z ich transportem, wniesieniem, ustawieniem i montażem (jeśli dotyczy)
w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,

b) dostarczony sprzęt powinien być energooszczędny tj. klasy A, A+, A++
A+++ lub równorzędne (jeśli dotyczy),
c) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim (jeśli dotyczy),
d) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia, (jeśli dotyczy),
e) dostarczenie wraz z zamówieniem dokumentów gwarancyjnych wystawionych przez producenta, a także wszelkich niezbędnych do prawidłowego działania przewodów, kabli, złącz, itd. (jeżeli są wymagane do prawidłowego działania produktu)
f) dostarczony sprzęt komputerowy musi być zgodny z rozporządzeniem określającym minimalne parametry sprzętu komputerowego tj.
z ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA EDUKACJI z dnia 25 września 2024 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie podstawowych warunków niezbędnych do realizacji przez szkoły i nauczycieli zadań dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych oraz programów nauczania. (Dziennik Ustaw rzeczpospolitej Polskiej z 2024 r. Poz. 1442)
d) dostawa towarów musi odbywać się w opakowaniach biodegradowalnych lub podlegających recyklingowi.
e) Wykonawca (lub wynajęta przez niego firma kurierska) jest zobowiązany do obioru pozostałych opakowań po sprzęcie oraz do ich utylizacji przez specjalistyczne firmy, które tym się zajmują.

4.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w każdej części, w tym opis rzeczowo-ilościowy, parametrów technicznych i wymogów użytkowych został opisany
w Załącznikach nr 1, 3.1, 3.2, 3.3, 3.4, do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

39162000-5 - Pomoce naukowe

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.5.) Wartość części: 147000 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV Meble do pracowni informatycznej
Dotyczy części 1, 2, 3, 4:
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje
w szczególności:
a) dostawę fabrycznie nowego, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia,
z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu poprawnej pracy, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych sprzętu oraz wyposażenia w zakresie określonym w Załącznikach nr 1 i 3.1 , 3.2, 3.3, 3.4 do SWZ wraz z ich transportem, wniesieniem, ustawieniem i montażem (jeśli dotyczy)
w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,

b) dostarczony sprzęt powinien być energooszczędny tj. klasy A, A+, A++
A+++ lub równorzędne (jeśli dotyczy),
c) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim (jeśli dotyczy),
d) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia, (jeśli dotyczy),
e) dostarczenie wraz z zamówieniem dokumentów gwarancyjnych wystawionych przez producenta, a także wszelkich niezbędnych do prawidłowego działania przewodów, kabli, złącz, itd. (jeżeli są wymagane do prawidłowego działania produktu)
f) dostarczony sprzęt komputerowy musi być zgodny z rozporządzeniem określającym minimalne parametry sprzętu komputerowego tj.
z ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA EDUKACJI z dnia 25 września 2024 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie podstawowych warunków niezbędnych do realizacji przez szkoły i nauczycieli zadań dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych oraz programów nauczania. (Dziennik Ustaw rzeczpospolitej Polskiej z 2024 r. Poz. 1442)
d) dostawa towarów musi odbywać się w opakowaniach biodegradowalnych lub podlegających recyklingowi.
e) Wykonawca (lub wynajęta przez niego firma kurierska) jest zobowiązany do obioru pozostałych opakowań po sprzęcie oraz do ich utylizacji przez specjalistyczne firmy, które tym się zajmują.
4.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w każdej części, w tym opis rzeczowo-ilościowy, parametrów technicznych i wymogów użytkowych został opisany
w Załącznikach nr 1, 3.1, 3.2, 3.3, 3.4, do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39134000-0 - Meble komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 45202 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58984,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 506868,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58984,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOBIS Paweł Wojtanowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 120181299

7.3.3) Ulica: Widok

7.3.4) Miejscowość: Tuchów

7.3.5) Kod pocztowy: 33-170

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58984,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-04-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17015,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 818086,54 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17015,82 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Moje Bambino Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 100283710

7.3.3) Ulica: Graniczna

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 93-428

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17015,82 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-04-18

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74596,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 234806,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74596,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141723924

7.3.3) Ulica: Wolność

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70756,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-04-25

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40166,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 148215,22 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40166,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Szkół „CEZAS” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 052117316

7.3.3) Ulica: Aleja Solidarności

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-751

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40166,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-04-18

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.