eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widnikZarz±dzanie, prowadzenie i utrzymanie Targowiska Miejskiego w ¦widniku w okresie od 01.04.2025 r. do 30.06.2025 r.



Og³oszenie z dnia 2025-04-11

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
Zarz±dzanie, prowadzenie i utrzymanie Targowiska Miejskiego w ¦widniku w okresie od 01.04.2025 r. do 30.06.2025 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miejska ¦widnik

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019359

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Stanis³awa Wyspiañskiego 27

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 751 76 02

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@e-swidnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://umswidnik.bip.lubelskie.pl

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zarz±dzanie, prowadzenie i utrzymanie Targowiska Miejskiego w ¦widniku w okresie od 01.04.2025 r. do 30.06.2025 r.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-242fa7ce-fad2-4222-9233-2e7448bc3e23

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00187805

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-04-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00024000/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

2.3.1 Zarz±dzanie, prowadzenie i utrzymanie Targowiska Miejskiego w ¦widniku w okresie od 01.04.2025 do 30.06.2025

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00147625

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej rêki na podstawie: art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez og³oszenia albo zamówienia z wolnej rêki:

Podstawa prawna: art. 214 ust.1 pkt 11 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320)
Uzasadnienie:
1) Zamawiaj±cy jest organem za³o¿ycielskim gminnej spó³ki P.K. PEGIMEK Sp. z o.o., posiada w niej 100% udzia³ów. Gmina Miejska ¦widnik jako jedyny Wspólnik powo³uje cz³onków Rady Nadzorczej, którzy sprawuj± bezpo¶redni nadzór nad dzia³alno¶ci± Zarz±du oraz powo³uj± i odwo³uj± cz³onków Zarz±du, co potwierdza spe³nianie warunku sprawowania nad spó³k± kontroli, polegaj±cej na dominuj±cym wp³ywie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotycz±ce zarz±dzania sprawami tej osoby prawnej;
2) 90,72% dzia³alno¶ci spó³ki " P.K. PEGIMEK Sp. z o.o." dotyczy wykonania zadañ powierzonych przez Zamawiaj±cego;
3) w spó³ce P.K. PEGIMEK Sp. z o.o. nie ma udzia³u kapita³u prywatnego.
£±czne spe³nienie ww. przes³anek pozwala na udzielenie temu Wykonawcy zamówienia w trybie z wolnej rêki na podstawie powo³anego w podstawie prawnej przepisu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIZP 273.3.2025

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 138211,38 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Zarz±dzanie, prowadzenie i utrzymanie Targowiska Miejskiego w ¦widniku” w okresie od 01.04.2025 r. do 30.06.2025 r.

Zarz±dca zobowi±zuje siê do zapewnienia prawid³owego, zgodnego z obowi±zuj±cym stanem prawnym i przeznaczeniem, funkcjonowania Targowiska Miejskiego po³o¿onego w ¦widniku.

Do obowi±zków Zarz±dcy nale¿y m.in.:
1. Bie¿±ce administrowanie Targowiskiem i jego eksploatacja, przeprowadzanie okresowych przegl±dów budynków, budowli i innych urz±dzeñ oraz znajduj±cych siê w nich instalacji;
2. Prowadzenie w³a¶ciwej eksploatacji instalacji fotowoltaicznej oraz przeprowadzanie w³a¶ciwych przegl±dów, pomiarów i badañ oraz ustalanie ich czasookresów w sposób umo¿liwiaj±cy zachowanie ci±g³o¶ci i sprawno¶ci dzia³ania instalacji fotowoltaicznej;
3. Wykonywanie czynno¶ci i obowi±zków przewidzianych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane i przepisach wykonawczych zwi±zanych z zarz±dzaniem Targowiskiem;
4. Podejmowanie wszelkich dzia³añ zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, w tym uregulowanych zapisami ustawy Prawo zamówieñ publicznych, Kodeks cywilny oraz Kodeks pracy maj±cych na celu zapewnienie prawid³owego funkcjonowanie obiektu;
5. Podejmowanie wszelkich dzia³añ w celu zapewnienia bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia na terenie Targowiska w zwi±zku z sytuacjami niemo¿liwymi do przewidzenia na dzieñ zawarcia niniejszej Umowy, spowodowanymi si³ami wy¿szymi m.in. choroby zaka¼ne, epidemie, dzia³ania wojenne;
6. Eksponowanie i egzekwowanie przestrzegania zapisów Regulaminu Targowiska Miejskiego uchwalonego Uchwa³± Rady Miasta ¦widnik;
7. Zapewnienie funkcjonowania obiektu w godzinach okre¶lonych ww. Regulaminem;
8. Zapewnienie bezpieczeñstwa u¿ytkowania i w³a¶ciwej eksploatacji Targowiska, budynków, stoisk handlowych, urz±dzeñ oraz instalacji w tym instalacji fotowoltaicznej;
9. Zapewnienie bie¿±cego utrzymania porz±dku i czysto¶ci na terenie Targowiska oraz na terenie, na którym prowadzony jest handel w soboty;
10. Wykonywanie bie¿±cych napraw i prac konserwacyjnych budynków, budowli i innych urz±dzeñ oraz instalacji znajduj±cych siê na Targowisku, niezbêdnych do ich prawid³owego funkcjonowania;
11. Zapewnienie prawid³owego funkcjonowania toalety publicznej na Targowisku;
12. Zapewnienia usuwania awarii i skutków awarii powsta³ych na obszarze Targowiska;
13. Utrzymanie, konserwacja i obs³uga fontanny;
14. Pielêgnacja i utrzymanie zieleni;
15. Zarz±dzanie pawilonami handlowymi znajduj±cymi siê na Targowisku;
16. Organizacji handlu w soboty;
17. Zapewnienie zainteresowanym podmiotom mo¿liwo¶ci korzystania z miejsc do handlu;
18. Zawieranie w imieniu i na rzecz Zamawiaj±cego umów najmu pawilonów handlowych i stanowisk handlowych znajduj±cych siê na terenie Targowiska oraz umów rezerwacyjnych;
19. Wystawianie w imieniu i na rzecz Zamawiaj±cego faktur dotycz±cych nale¿no¶ci;
20. Zapewnienie dostaw mediów i zawarcie w tym zakresie w³a¶ciwych umów, w tym na dostawê energii elektrycznej, wody, odprowadzania ¶cieków;
21. Zapewnienie niezbêdnych us³ug do prawid³owego funkcjonowania Targowiska i zawarcie w tym zakresie w³a¶ciwych umów, w tym m.in. na wywóz odpadów sta³ych zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa, z czêstotliwo¶ci± dostosowan± do potrzeb, dostawê Internetu, inne.

Do obowi±zków Zarz±dcy nale¿y tak¿e wykonywanie innych obowi±zków zwi±zanych z zarz±dzaniem obiektem, opisanych szczegó³owo w projekcie umowy.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 70330000-3 - Us³ugi zarz±dzania nieruchomo¶ciami na zasadzie bezpo¶redniej p³atno¶ci lub umowy

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiêbiorstwo Komunalne PEGIMEK Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430121305

7.3.3) Ulica: Al. Lotników Polskich 5

7.3.4) Miejscowo¶æ: ¦widnik

7.3.5) Kod pocztowy: 21-040

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-31

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 200001,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Niniejsze og³oszenie zamieszczono na podstawie art. 216 ust. 3 PZP
2025-04-11 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o wyniku postêpowania - - Us³ugi

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.