Og³oszenie z dnia 2025-09-29
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00451946/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-01
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa wielozadaniowego pojazdu in¿ynieryjnego - koparko-³adowarki do prac ziemnych i ratowniczych
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postêpowania
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miejska ¦widnik
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019359
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Stanis³awa Wyspiañskiego 27
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 751 76 02
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@e-swidnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://umswidnik.bip.lubelskie.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiaj±cy powierzy³ przeprowadzenie postêpowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadz±cego postêpowanie: Przedsiêbiorstwo Komunalne PEGIMEK Sp z o.o.
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 430121305
Adres podmiotu prowadz±cego postêpowanie:
1.11.3.) Ulica: Al. Lotników Polskich 5
1.11.4.) Miejscowo¶æ: ¦widnik
1.11.5.) Kod pocztowy: 21-040
1.11.6.) Województwo: lubelskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.11.9.) Numer telefonu: 81 751 20 44
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@pegimek.swidnik.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: www.pegimek.swidnik.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wielozadaniowego pojazdu in¿ynieryjnego - koparko-³adowarki do prac ziemnych i ratowniczych
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-46ac13f0-3c4a-4ebb-a989-4239b98531ab
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00445489
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-09-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00024000/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.4 Dostawa wielozadaniowego pojazdu in¿ynieryjnego tj. koparko-³adowarki do prac ziemnych i ratowniczych
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://pegimek.logintrade.net/zapytania_email,210991,802a68dc80e2115359787abcd897504a.html3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Postêpowanie bêdzie prowadzone na platformie przetargowej pod adresem:
https://pegimek.logintrade.net/zapytania_email,210991,802a68dc80e2115359787abcd897504a.html (dalej zwana: „platform±”). Dostêp do tej strony jest mo¿liwy równie¿ ze strony internetowej www.pegimek.swidnik.pl (zak³adka PRZETARGI). Na podanej platformie przetargowej bêd± udostêpnione zmiany i wyja¶nienia tre¶ci SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpo¶rednio zwi±zane z postêpowaniem.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Postêpowanie prowadzone jest przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej w rozumieniu art. 2 pkt 5) ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± tj. za pomoc± elektronicznej platformy przetargowej.
2. Platforma wskazana w pkt I ust. 1 SWZ bêdzie s³u¿y³a do sk³adania ofert i wszelkich dokumentów i o¶wiadczeñ sk³adanych wraz z ofert±. Platforma bêdzie s³u¿y³a tak¿e do udostêpniania SWZ, informacji o modyfikacji SWZ, przekazywania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, wyja¶nieñ tre¶ci SWZ o zamówieniu, wezwañ do wyja¶nieñ lub uzupe³nienia, wezwañ do przed³o¿enia dokumentów i o¶wiadczeñ, wyja¶nieñ Wykonawców kierowanych w odpowiedzi na wezwania Zamawiaj±cego, uzupe³niania dokumentów
(o¶wiadczeñ lub pe³nomocnictw), udostêpnienia informacji z otwarcia ofert, informacji o wyborze oferty najkorzystniejszej lub uniewa¿nieniu postêpowania wraz z zawiadomieniami skierowanymi do Wykonawców, udostêpniania ofert, przekazywania wniosków o przed³u¿enie terminu zwi±zania ofert± i wa¿no¶ci wadium oraz zgód w tym zakresie.
3. Przegl±danie postêpowañ, pobieranie dokumentów nie wymaga rejestracji ani logowania na Platformie. Rejestracji oraz logowania wymaga z³o¿enie wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ i z³o¿enie oferty.
4. Logowania wymaga równie¿ przekazywanie wyja¶nieñ, dokumentów lub o¶wiadczeñ w odpowiedzi na wezwania Zamawiaj±cego, kierowane w toku badania i oceny ofert.
5. Wykonawca przed z³o¿eniem wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ oraz przed z³o¿eniem oferty winien dok³adnie zapoznaæ siê ze szczegó³ow± instrukcj± dostêpn± na Platformie pod adresem:
https://pegimek.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html .
6. Z³o¿enie oferty i pozosta³ych dokumentów oraz o¶wiadczeñ, o których mowa w SWZ wymaga zarejestrowania siê przez Wykonawcê lub, w przypadku posiadania konta na Platformie, zalogowania. Rejestracja i logowanie s± bezp³atne. Rejestruj±c siê albo loguj±c wykonawcy, akceptuj± warunki korzystania z platformy okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na platformie w zak³adce REGULAMIN.
7. Szczegó³owe zasady korzystania z Platformy, w tym wymagania sprzêtowo — techniczne umo¿liwiaj±ce korzystanie z Platformy
(sporz±dzanie, wysy³anie i odbieranie korespondencji elektronicznej), szczegó³owy sposób sk³adania i wycofania ofert, przekazywania o¶wiadczeñ, dokumentów zosta³y okre¶lone w Instrukcjach U¿ytkownika dostêpnych na platformie pod adresem: https://pegimek.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html. Korzystanie z platformy jest bezp³atne. Maksymalny rozmiar przesy³anych plików: 150 MB.
8. Wymagania techniczne, jakim musi odpowiadaæ sprzêt komputerowy wykonawcy, aby móc korzystaæ z Platformy:
a) dopuszczalne przegl±darki internetowe:
Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11, Google Chrome 31, Mozilla Firefox 26, Opera 18.
b) pozosta³e wymagania techniczne:
- dostêp do sieci internet;
- obs³uga przez przegl±darkê protoko³u XMLHttpRequest – ajax;
- w³±czona obs³uga JavaScript;
- zalecana szybko¶æ ³±cza internetowego powy¿ej 500 KB/s;
- zainstalowany Acrobat Reader;
- zainstalowane ¶rodowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy.
9. Za datê z³o¿enia dokumentów elektronicznych rozumie siê datê ich wp³ywu na platformê, w przypadku z³o¿enia oferty - datê
wy¶wietlan± na koncie Zamawiaj±cego wskazan± w kolumnie „data z³o¿enia oferty”.
10. O¶wiadczenia lub dokumenty przekazywane za po¶rednictwem ¶rodka komunikacji elektronicznej przesy³a siê zgodnie z
zasadami okre¶lonymi w przepisach Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu
sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji
elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. 2020, poz. 2452).
11. Pliki stanowi±ce ofertê powinny byæ uprzednio podpisane elektronicznie i z³o¿one na platformie z naniesionym podpisem.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Przedsiêbiorstwo Komunalne Pegimek Sp. z o.o., Al. Lotników Polskich 5,21-
040 ¦widnik, tel. 81 751-20-44 oraz Gmina Miejska ¦widnik, ul.Wyspiañskiego 27, 21-040 ¦widnik, tel. 81 751 76 02;
2. we wszystkich sprawach zwi±zanych z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych, jak równie¿ w przypadku pytañ lub
w±tpliwo¶ci mog± siê Pañstwo kontaktowaæ z Inspektorem Ochrony Danych na adres e-mail: iod@pegimek.swidnik.pl (dla Pegimek
Sp z o.o.) oraz adres e-mail: iod@e-swidnik.pl (dla Gminy Miejskiej ¦widnik);
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu przeprowadzenia przedmiotowego
postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie podstawowym oraz jego rozstrzygniêcia, a tak¿e
zawarcia umowy i jej realizacji, udokumentowania postêpowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji. Obowi±zek
informacyjny Zamawiaj±cy realizuje poprzez zamieszczenie pe³nej klauzuli informacyjnej w pkt XXIII SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 19 ust. 2 ustawy Pzp skorzystanie przez osobê, której dane osobowe
dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ
zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia
publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp. Zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy Pzp w postêpowaniu o udzielenie zamówienia
zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/670, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 43/2025/ZP/GMS
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy okre¶li³ wymagania dotycz±ce wydajno¶ci lub funkcjonalno¶ci, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wielozadaniowego pojazdu in¿ynieryjnego tj. koparko-³adowarki do prac ziemnych i ratowniczych, fabrycznie nowej (1 szt.), rok produkcji 2025.
Kod z CPV: 43261000-0 Koparki mechaniczne
Dzia³ I. Szczegó³owy opis wymagañ w zakresie parametrów technicznych.
1. Uk³ad napêdowy
a) silnik wysokoprê¿ny o pojemno¶ci od 3500 do 4400 cm3, spe³niaj±cy normê emisji spalin min. EU Stage V,
b) moc maksymalna silnika minimum 80 kW wg ISO 14396,
c) skrzynia biegów automatyczna z blokad± zmiennika momentu obrotowego, prze³±czalna pod obci±¿eniem, minimum sze¶æ biegów do przodu i trzy do ty³u,
d) prêdko¶æ jazdy min. 40 km/godz
e) pe³na 100% blokada mechanizmu ró¿nicowego tylnego mostu,
f) napêd na cztery ko³a z mo¿liwo¶ci± roz³±czenia napêdu na jedn± o¶,
g) wspomaganie uk³adu kierowniczego,
h) przednia o¶ skrêtna,
i) przedni most wahliwy,
j) zbiornik paliwa o poj. minimum 150 litrów,
k) rozmiar kó³: przód min. 20”, ty³ min. 26”,
l) dodatkowa metalowa os³ona wa³u napêdowego.
2. Uk³ad hydrauliczny
a) uk³ad hydrauliczny zasilany pomp± wielot³oczkow± o zmiennym wydatku i parametrach pracy: przep³yw maksymalny minimum 160l/min., ci¶nienie maksymalne minimum 250 bar.
3. Kabina
a) kabina operatora zamkniêta, wyciszona z wentylacj±, klimatyzacj± i ogrzewaniem, spe³niaj±ca normy ROPS/FOPS, mat± pod³ogow±, drzwiami otwieranymi z obu stron, odchylan± kolumn± kierownicz±, wyposa¿ona w wycieraczki szyb przedniej i tylnej oraz dwa lusterka zewnêtrzne,
b) fotel operatora z zawieszeniem pneumatycznym z pasem bezpieczeñstwa,
c) o¶wietlenie robocze LED: min. 4 szt. z przodu i 4 szt. z ty³u kabiny,
d) o¶wietlenie drogowe (tylne lampy z metalowymi os³onami),
e) fabryczny GPS do monitorowania pracy maszyny
f) radio
g) zmiana kierunku jazdy w d¿ojstiku
4. Ramiê koparkowe
a) sterowanie ramieniem koparkowym za pomoc± joysticków zintegrowanych z fotelem operatora,
b) mo¿liwo¶æ zmiany uk³adu sterowania ISO/SAE,
c) mo¿liwo¶æ przesuwu bocznego ramienia koparkowego,
d) blokada transportowa wysiêgnika i obrotu,
e) zasiêg na poziomie gruntu minimum 6500 mm,
f) maksymalna g³êboko¶æ kopania minimum 5900 mm,
g) k±t obrotu ³y¿ki minimum 200 stopni,
h) szybkoz³±cze koparkowe mechaniczne,
i) ³y¿ka koparkowa o szeroko¶ci 300 mm (tolerancja ±20 mm),
j) ³y¿ka koparkowa o szeroko¶ci 600 mm (tolerancja ±20 mm),
k) ³y¿ka skarpowa sta³a o szeroko¶ci min. 1600 mm,
5. Ramiê ³adowarkowe
a) sterowanie ramieniem ³adowarkowym za pomoc± joysticka,
b) uk³ad równoleg³ego podnoszenia,
c) funkcja automatycznego powrotu ³y¿ki do kopania,
d) uk³ad amortyzacji ramienia w czasie jazdy,
e) ud¼wig na maksymalnej wysoko¶ci minimum 3200 kg,
f) ³y¿ka ³adowarki wielofunkcyjna o pojemno¶ci 1,0-1,2 m3, otwierana z zêbami i wid³ami do palet,
6. Pozosta³e wyposa¿enie:
a) gumowe podk³adki stabilizatorów,
b) b³otniki na wszystkich ko³ach,
c) lampa ostrzegawcza koloru pomarañczowego
d) alarm cofania
e) wyposa¿enie: ga¶nica, apteczka, trójk±t ostrzegawczy, smarownica, podstawowy zestaw narzêdzi.
f) instrukcja obs³ugi w jêzyku polskim, certyfikat CE.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 43261000-0 - Koparki mechaniczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami:
a) cena ofertowa – 60 %
b) parametry techniczne – 30 %
c) okres gwarancji i rêkojmi – 10 %
Oferty bêd± oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie podanych kryteriów oceny.
Oferta wype³niaj±ca w najwy¿szym stopniu wymagania okre¶lonego kryterium otrzyma maksymaln± ilo¶æ punktów. Pozosta³ym Wykonawcom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów.
2. Ocena ofert w zakresie przedstawionych wy¿ej kryteriów zostanie dokonana wg nastêpuj±cych zasad:
2.1. wg kryterium cena:
oferta z najni¿sz± cen± uzyska 60 pkt, ocena punktowa kolejnych ofert dokonana zostanie zgodnie ze wzorem:
cena najni¿sza
----------------------------- x 100 pkt x 60 % (0,6)
cena badanej oferty
2.2. wg kryterium parametry techniczne:
zamawiaj±cy bêdzie ocenia³ nastêpuj±ce parametry techniczne maszyny:
- przep³yw maksymalny pompy – zamawiaj±cy wymaga, aby pompa zasilaj±ca uk³ad hydrauliczny posiada³a maksymalny przep³yw minimum 160 l/min. Za maszynê z pomp± o maksymalnym przep³ywie 180 l/min lub powy¿ej oferta otrzyma 15 pkt.
Je¿eli wykonawca zaoferuje maszynê z pomp± o maksymalnym przep³ywie poni¿ej 160 l/min jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp.
Je¿eli wykonawca zaoferuje maszynê z pomp± o maksymalnym przep³ywie w zakresie od 160 l/min do mniej ni¿ 180 l/min jego oferta otrzyma 0 pkt.
- g³êboko¶æ kopania – zamawiaj±cy wymaga, aby oferowana maszyna posiada³a ramiê koparkowe o max. g³êboko¶ci kopania minimum 5900 mm. Za maszynê o g³êboko¶ci kopania 6100 mm lub wiêcej oferta otrzyma 15 pkt.
Je¿eli wykonawca zaoferuje maszynê o g³êboko¶ci kopania poni¿ej 5900 mm jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp.
Je¿eli wykonawca zaoferuje maszynê o g³êboko¶ci kopania w zakresie od 5900 mm do mniej ni¿ 6100 mm jego oferta otrzyma 0 pkt.
2.3. wg kryterium okres gwarancji i rêkojmi:
minimalny wymagany przez zamawiaj±cego okres gwarancji i rêkojmi wynosi 24 miesi±ce lub 2000 motogodzin (mth) w zale¿no¶ci od tego co nast±pi pierwsze, licz±c od dnia odbioru przedmiotu zamówienia „bez zastrze¿eñ”.
W przypadku podania przez wykonawcê w ofercie okresu gwarancji i rêkojmi 36 miesiêcy lub 3000 mth oferta wykonawcy uzyska 10 pkt.
W przypadku podania przez wykonawcê w ofercie okresu gwarancji i rêkojmi 24 miesi±ce lub 2000 mth oferta wykonawcy uzyska 0 pkt.
Wykonawca wska¿e oferowany okres gwarancji i rêkojmi poprzez wpisanie we w³a¶ciwe pole znaku „x” w formularzu oferty.
W przypadku niezaznaczenia przez wykonawcê w formularzu oferty ¿adnego okresu gwarancji i rêkojmi Zamawiaj±cy uzna, i¿ wykonawca oferuje minimalny wymagany w SWZ okres gwarancji i rêkojmi czyli 24 miesi±ce lub 2000 mth i przyzna 0 pkt w kryterium „gwarancja i rêkojmia”.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametry techniczne
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Do formularza oferty nale¿y do³±czyæ:a) o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym – wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z wykonawców.
b) opis parametrów technicznych – wg za³±cznika nr 1A do SWZ,
c) pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik,
d) pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – dotyczy wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia,
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spó³ka cywilna). W takim przypadku ichoferta musi spe³niaæ nastêpuj±ce wymagania:
a) wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie musz± ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie
niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego
zamówienia publicznego.,
b) oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich wykonawców wystêpuj±cych wspólnie,
c) wszyscy wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie bêd± ponosiæ solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy,
d) ka¿dy z wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± oddzielnie musi z³o¿yæ o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt XI ust. 10
lit. a) SWZ– o¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw do wykluczenia.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy zawieraj± projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowi±ce za³±cznik nr 3 do SWZ – wzór umowy7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-10-09 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Oferty sk³adaæ nale¿y elektronicznie pod adresem: https://pegimek.logintrade.net/zapytania_email,210991,802a68dc80e2115359787abcd897504a.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-09 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-11-07
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Wykonawcy podlegaj± wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (t.j. Dz.U. 2025, poz. 514 z pó¼n. zm.). W przypadku wykonawcy wykluczonego na ww. podstawie zamawiaj±cy odrzuci ofertê takiego wykonawcy.INNE PRZETARGI Z ¦WIDNIKA
- Dostawa mobilnych systemów ozonowania do kondycjonowania i podczyszczania wody pitnej oraz czê¶ciowej dezynfekcji ¶cieków
- ADAPTACJA I MODERNIZACJA PRACOWNI SKANOWANIA I DRUKU 3D ORAZ PRACOWNI ELEKTRYCZNEJ Z MONTOWNI¡ KOMPUTERÓW W BUDYNKU CKZ UL. WARSZTATOWA 10 W ¦WIDNIKU
- Dostawa wielozadaniowego pojazdu in¿ynieryjnego - koparko-³adowarki do prac ziemnych i ratowniczych
- Modernizacja SP nr 5 w ¦widniku w zakresie wykonania izolacji ¶cian fundamentowych oraz niwelacji terenu w celu zabezpieczenia szko³y przed zalewaniem
- Realizacja szkoleñ specjalistycznych podnosz±cych kwalifikacje uczniów i nauczycieli objêtych wsparciem w projekcie Powiat ¦widnicki - kszta³cenie zawodowe na miarê XXI wieku. Edycja 2
- Dostawa agregatów pr±dotwórczych
wiêcej: przetargi w ¦widniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa koparko-³adowarki samobie¿nej z podwoziem ko³owym oraz ci±gnika w ramach programu "Program Ochrony Ludno¶ci i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026"
- Dostawa u¿ywanej koparko-³adowarki na potrzeby Gminy Rejowiec
- Zakup dla potrzeb ochrony ludno¶ci w Gminie Grodziczno
- Zapewnienie ci±g³o¶ci dostaw i transportu - zakup koparko-³adowarki
- Zakup wyposa¿enia na realizacjê zadañ w³asnych i zleconych z zakresu ochrony ludno¶ci i obrony cywilnej w roku 2025
- Zabezpieczenie logistyczne i zapewnienie ci±g³o¶ci dostaw - Uzupe³nienie zasobów i infrastruktury niezbêdnej do realizacji zadañ Ochrony Ludno¶ci i Obrony Cywilnej
wiêcej: Koparki mechaniczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.