eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Remont sal lekcyjnych, korytarzy oraz łazienek w Szkole Podstawowej nr 39 w Krakowie w podziale na 3 części

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-05-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont sal lekcyjnych, korytarzy oraz łazienek w Szkole Podstawowej nr 39 w Krakowie w podziale na 3 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 39

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367363847

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jachowicza 5

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-564

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp39@mjo.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp39krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.sp39krakow.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont sal lekcyjnych, korytarzy oraz łazienek w Szkole Podstawowej nr 39 w Krakowie w podziale na 3 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-94964900-b4da-11ec-97c7-b646b0ba23df

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00187669

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00110537/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont sal lekcyjnych, korytarzy oraz łazienek w Szkole Podstawowej nr 39 w Krakowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00127419/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SP39.21.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 219512,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont obejmuje wykonanie w salach Ip.:
- wymiany drzwi w 7 pomieszczeniach
- wymiany wykładziny pcv w 6 pomieszczeniach
Szczegółowy zakres i ilości robót ujęto w przedmiarze robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45262321-7 - Wyrównywanie podłóg

45421110-8 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych

45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych

4.5.5.) Wartość części: 97560,98 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont obejmuje wykonanie w korytarzu Ip oraz salach nr 22 i 19:
- ocyklinowania posadzek parkietowych
- lakierowania posadzek
- wymianę listew przyściennych i uzupełnienia cokołów
Szczegółowy zakres i ilości robót ujęto w przedmiarze robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45432114-6 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych

4.5.5.) Wartość części: 24390,24 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont obejmuje wykonanie w łazienkach: przy pomieszczeniu terapeutycznym, przy świetlicy. przy sali gimnastycznej (męska i damska) oraz szatniach przy tych ostatnich:
- robót rozbiórkowych i demontażowych
- montażu stolarki drzwiowej
- robót okładzinowych
- robót sanitarnych
- robót malarskich
Szczegółowy zakres i ilości robót ujęto w przedmiarze robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45211310-5 - Roboty budowlane w zakresie łazienek

4.5.5.) Wartość części: 97560,98 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84870 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 120855,34 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84870 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA "HURT-POL" Małgorzata Kluź

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9481059105

7.3.3) Ulica: Tartaczna 16/18b

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84870,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24920,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24920,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24920,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MACIEJ KNUTEL ZAKŁAD REMONTOWOBUDOWLANY

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6761016584

7.3.3) Ulica: ul. Barbary 14/167

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-838

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24920,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu została złożona jedna oferta, jednak podlega ona odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 i 5 w zw. z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia lub konkursie o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę, wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub w konkursie, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Tożsamy wymóg został wskazany w SWZ (pkt XII.4.3).
Wykonawca złożył ofertę przez Miniportal UZP przesyłając plik, który został zaszyfrowany przez Miniportal i dostarczony Zamawiającemu jako archiwum zip. Po otwarciu oferty przez odszyfrowanie dokonane przez Miniportal Zamawiający otrzymał ofertę jako plik pdf: „oferta krk.pdf”.
Plik ten nie zawiera żadnego podpisu – ani podpisu kwalifikowanego, ani zaufanego, ani też osobistego, co Zamawiający stwierdził dwoma narzędziami dostępnymi na stronach moj.gov.pl oraz weryfikacjapodpisu.pl.
W związku z powyższym oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 i 5 w zw. z art. 63 ust. 2 ustawy pzp. Jest ona bowiem niezgodna z przepisami ustawy pzp (art. 63 ust. 2) oraz niezgodna z warunkami zamówienia (pkt XII.4.3 SWZ). Oferta jest nieważna i nie może brać
udziału w wyborze oferty najkorzystniejszej.
Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy pzp:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia lub konkursie o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę, wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub w konkursie, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Tożsamy wymóg został wskazany w SWZ (pkt XII.4.3). Wykonawca złożył ofertę przez Miniportal UZP przesyłając plik, który został zaszyfrowany przez Miniportal i dostarczony Zamawiającemu jako archiwum zip. Po otwarciu oferty przez odszyfrowanie dokonane przez Miniportal Zamawiający otrzymał ofertę jako plik pdf: „oferta krk.pdf”.
Plik ten nie zawiera żadnego podpisu – ani podpisu kwalifikowanego, ani zaufanego, ani też osobistego, co Zamawiający stwierdził dwoma narzędziami dostępnymi na stronach moj.gov.pl oraz weryfikacjapodpisu.pl.
W związku z powyższym oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 i 5 w zw. z art. 63 ust. 2 ustawy pzp. Jest ona bowiem niezgodna z przepisami ustawy pzp (art. 63 ust. 2) oraz niezgodna z warunkami zamówienia (pkt XII.4.3 SWZ). Oferta jest nieważna i nie może brać udziału w wyborze oferty najkorzystniejszej.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47970 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47970 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.