eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż i dystrybucję energii elektrycznej na potrzeby Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Łodzi.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-04-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż
i dystrybucję energii elektrycznej na potrzeby Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Łodzi.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Sąd Administracyjny w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 473207482

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piotrkowska 135

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-434

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: 42 635-00-28

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: adm@lodz.wsa.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.wsa.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/741378

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


sądownictwo administracyjne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż
i dystrybucję energii elektrycznej na potrzeby Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Łodzi.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-77e8e42f-c4a6-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00187595

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00138907/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Kompleksowa dostawa energii elektrycznej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00141709

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Adm.VI.223.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 392548,14 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż
i dystrybucję energii elektrycznej na potrzeby Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Łodzi z siedzibą przy ul. Piotrkowskiej 135.
2. Zamawiający informuje, że aktualnie posiada zawartą umowę kompleksową na dostawę energii elektrycznej obejmującą sprzedaż i dystrybucję energii elektrycznej, która obowiązuje do dnia
30 czerwca 2023 roku.
3. Sprzedaż i dystrybucja energii elektrycznej odbywać się będzie zgodnie z obowiązującym prawem, w szczególności na warunkach określonych w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U.2022.1385 t.j.), rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy,
w szczególności Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz.U.2007.93.623 t.j.), Taryfie dla usług dystrybucji energii elektrycznej właściwego Operatora Systemu Dystrybucyjnego (Taryfie OSD) oraz Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej (IRiESD), Rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 29 listopada 2022 r. w sprawie sposobu kształtowania i kalkulacji taryf oraz sposobu rozliczeń w obrocie energią elektryczną (Dz.U.2022.2505 t.j.).
4. Energia elektryczna powinna spełniać parametry techniczne zgodnie z zapisami ustawy
z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U.2022.1385 t.j.) oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami.
5. Całkowite szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie trwania umowy tj.
w okresie 12 miesięcy zostało określone na podstawie zużycia energii elektrycznej
w okresie od listopada 2021 r. do października 2022 r. i ma charakter jedynie orientacyjny służący do porównania ofert. W żadnym wypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie
w stosunku do Zamawiającego z tytułu pobrania mniejszej albo większej ilości energii w stosunku do wielkości jaką podano w formularzu ofertowym. Zamawiający dokona zapłaty za faktycznie pobraną ilości energii. Oznacza to, że maksymalna szacunkowa ilość energii może ulec zmniejszeniu, bądź zwiększeniu co może wpłynąć na ostateczną wartość całej Umowy.
6. Wskazane stawki kosztów/składników/opłat za usługę dystrybucji energii elektrycznej służą porównaniu ofert, natomiast rzeczywiste rozliczenia w powyższym zakresie będą prowadzone na podstawie zasad, cen i stawek opłat określonych w obowiązującej Taryfie dla Usług Dystrybucji Energii Elektrycznej właściwego OSD.
7. Wykonawca jest zobowiązany do posiadania na dzień rozpoczęcia świadczenia umowy,
kompleksowej umowy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego, do którego sieci przyłączone są
obiekty Zamawiającego, umożliwiającej świadczenie usługi kompleksowej dla budynku Zamawiającego.
8. Zamawiający jest odbiorcą końcowym.
9. Wykonawca zapewni bilansowanie handlowe Zamawiającego w zakresie dostawy energii elektrycznej (Wykonawca będzie jedynym podmiotem dostarczającym energię elektryczną Zamawiającemu do PPE).
10. Zamawiający dopuszcza zawarcie umowy z wybranym Wykonawcą na wzorze umownym Wykonawcy pod warunkiem że będzie uwzględniał wszystkie istotne dla stron postanowienia umowne określone przez Zamawiającego w załączniku nr 4 do SWZ.
11. Charakterystyka elektroenergetyczna obiektu – budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Łodzi przy ul. Piotrkowskiej 135:

Przyłącze I
Moc przyłączeniowa -118 kW
Grupa przyłączeniowa - IV
Moc umowna - 118 kW
Grupa taryfowa - C21
Miejsce dostarczania energii – zaciski prądowe z złączu kablowym przy ul. Piotrkowskiej 135
w kierunku instalacji odbiorcy
Licznik (numer 02582006, rok legalizacji 2023)
Napięcie znamionowe 0,4 kV
tg φ 0,4
Czas trwania dotychczasowej umowy do 30 czerwca 2023 r.
Przyłącze II
Moc przyłączeniowa -18 kW
Grupa przyłączeniowa - V
Moc umowna - 18 kW
Grupa taryfowa – C11
Miejsce dostarczania energii – zaciski prądowe na wyjściu od zabezpieczeń głównych
w złączu, w kierunku instalacji odbiorców
Licznik (numer 56300888, rok legalizacji 2020)
Napięcie znamionowe 0,4 kV
tg φ 0,4
Czas trwania dotychczasowej umowy do 30 czerwca 2023 r.
Przyłącze III
Moc przyłączeniowa -15 kW
Grupa przyłączeniowa - V
Moc umowna - 15 kW
Grupa taryfowa – C11
Miejsce dostarczania energii – zaciski prądowe na wyjściu od zabezpieczeń głównych
w złączu, w kierunku instalacji odbiorców
Licznik (numer 82661767, rok legalizacji 2022)
Napięcie znamionowe 0,4 kV
tg φ 0,4
Czas trwania dotychczasowej umowy do 30 czerwca 2023 r.
Przyłącze IV
Moc przyłączeniowa -100 kW
Grupa przyłączeniowa - IV
Moc umowna - 100 kW
Grupa taryfowa – C21
Miejsce dostarczania energii – zaciski odpływowe bezpieczników WLZ, w złączu kablowym przy ul. Piotrkowskiej 135,
Licznik (numer 03509541, rok legalizacji 2016)
Napięcie znamionowe 0,4 kV
tg φ 0,4
Czas trwania dotychczasowej umowy do 30 czerwca 2023 r.

Moc przyłączeniowa obiektu (Przyłącze I, II, III, IV) – 251 kW
Pobór energii elektrycznej ustala się na podstawie faktycznego zużycia energii w okresie 12 miesięcy tj. 233.150 kWh

w tym:
- zużycie energii w taryfie C21 – 216.900 kWh
- zużycie energii w taryfie C11 – 16.250 kWh

Zamawiający zaznacza, że ww. zużycie energii jest szacunkowe i może ulec zmianie.
Podstawą rozliczenia za przedmiot zamówienia będzie faktyczne zużycie energii elektrycznej w kWh.
W przypadku, gdy zmiana parametrów dystrybucyjnych wiązać się będzie z koniecznością ponoszenia dodatkowych opłat, zgodnie z taryfą OSD, Zamawiający zobowiązany będzie do ich uiszczenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

65310000-9 - Przesył energii elektrycznej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 609813,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 609813,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 609813,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Entrade Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 118-21-26-841

7.3.3) Ulica: ul. Poznańska 86/88

7.3.4) Miejscowość: Jawczyce

7.3.5) Kod pocztowy: 05-850

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 609813,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.