eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż i dystrybucję energii elektrycznej na potrzeby Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Łodzi.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż
i dystrybucję energii elektrycznej na potrzeby Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Łodzi.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Sąd Administracyjny w Łodzi

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 473207482

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Piotrkowska 135

1.4.2.) Miejscowość: Łódź

1.4.3.) Kod pocztowy: 90-434

1.4.4.) Województwo: łódzkie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.4.7.) Numer telefonu: 42 635-00-28

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: adm@lodz.wsa.gov.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.wsa.gov.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


sądownictwo administracyjne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00151730

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-03-27

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00141709

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż
i dystrybucję energii elektrycznej na potrzeby Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Łodzi z siedzibą przy ul. Piotrkowskiej 135.
2. Zamawiający informuje, że aktualnie posiada zawartą umowę kompleksową na dostawę energii elektrycznej obejmującą sprzedaż i dystrybucję energii elektrycznej, która obowiązuje do dnia
30 czerwca 2023 roku.
3. Sprzedaż i dystrybucja energii elektrycznej odbywać się będzie zgodnie z obowiązującym prawem, w szczególności na warunkach określonych w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U.2022.1385 t.j.), rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy,
w szczególności Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz.U.2007.93.623 t.j.), Taryfie dla usług dystrybucji energii elektrycznej właściwego Operatora Systemu Dystrybucyjnego (Taryfie OSD) oraz Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej (IRiESD), Rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 29 listopada 2022 r. w sprawie sposobu kształtowania i kalkulacji taryf oraz sposobu rozliczeń w obrocie energią elektryczną (Dz.U.2022.2505 t.j.).
4. Energia elektryczna powinna spełniać parametry techniczne zgodnie z zapisami ustawy
z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U.2022.1385 t.j.) oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami.
5. Całkowite szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie trwania umowy tj.
w okresie 12 miesięcy zostało określone na podstawie zużycia energii elektrycznej
w okresie od listopada 2021 r. do października 2022 r. i ma charakter jedynie orientacyjny służący do porównania ofert. W żadnym wypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie
w stosunku do Zamawiającego z tytułu pobrania mniejszej albo większej ilości energii w stosunku do wielkości jaką podano w formularzu ofertowym. Zamawiający dokona zapłaty za faktycznie pobraną ilości energii. Oznacza to, że maksymalna szacunkowa ilość energii może ulec zmniejszeniu, bądź zwiększeniu co może wpłynąć na ostateczną wartość całej Umowy.
6. Wskazane stawki kosztów, składników, opłat za usługę dystrybucji energii elektrycznej służą porównaniu ofert, natomiast rzeczywiste rozliczenia w powyższym zakresie będą prowadzone na podstawie zastosowanych cen i stawek opłat określonych w obowiązującej taryfie dla usług dystrybucji energii elektrycznej właściwego OSD.
7. Wykonawca jest zobowiązany do posiadania na dzień rozpoczęcia świadczenia umowy,
kompleksowej umowy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego, do którego sieci przyłączone są
obiekty Zamawiającego, umożliwiającej świadczenie usługi kompleksowej dla budynku Zamawiającego.
8. Zamawiający jest odbiorcą końcowym.
9. Wykonawca zapewni bilansowanie handlowe Zamawiającego w zakresie dostawy energii elektrycznej (Wykonawca będzie jedynym podmiotem dostarczającym energię elektryczną Zamawiającemu do PPE).
10. Zamawiający dopuszcza zawarcie umowy z wybranym Wykonawcą na wzorze umownym Wykonawcy pod warunkiem że będzie uwzględniał wszystkie istotne dla stron postanowienia umowne określone przez Zamawiającego w załączniku nr 4 do SWZ.
11. Charakterystyka elektroenergetyczna obiektu – budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Łodzi przy ul. Piotrkowskiej 135:

Przyłącze I
Moc przyłączeniowa -118 kW
Grupa przyłączeniowa - IV
Moc umowna - 118 kW
Grupa taryfowa - C21
Miejsce dostarczania energii – zaciski prądowe z złączu kablowym przy ul. Piotrkowskiej 135
w kierunku instalacji odbiorcy
Licznik (numer 02582006, rok legalizacji 2023)
Napięcie znamionowe 0,4 kV
tg φ 0,4
Czas trwania dotychczasowej umowy do 30 czerwca 2023 r.
Przyłącze II
Moc przyłączeniowa -18 kW
Grupa przyłączeniowa - V
Moc umowna - 18 kW
Grupa taryfowa – C11
Miejsce dostarczania energii – zaciski prądowe na wyjściu od zabezpieczeń głównych
w złączu, w kierunku instalacji odbiorców
Licznik (numer 56300888, rok legalizacji 2020)
Napięcie znamionowe 0,4 kV
tg φ 0,4
Czas trwania dotychczasowej umowy do 30 czerwca 2023 r.
Przyłącze III
Moc przyłączeniowa -15 kW
Grupa przyłączeniowa - V
Moc umowna - 15 kW
Grupa taryfowa – C11
Miejsce dostarczania energii – zaciski prądowe na wyjściu od zabezpieczeń głównych
w złączu, w kierunku instalacji odbiorców
Licznik (numer 82661767, rok legalizacji 2022)
Napięcie znamionowe 0,4 kV
tg φ 0,4
Czas trwania dotychczasowej umowy do 30 czerwca 2023 r.
Przyłącze IV
Moc przyłączeniowa -100 kW
Grupa przyłączeniowa - IV
Moc umowna - 100 kW
Grupa taryfowa – C21
Miejsce dostarczania energii – zaciski odpływowe bezpieczników WLZ, w złączu kablowym przy ul. Piotrkowskiej 135,
Licznik (numer 03509541, rok legalizacji 2016)
Napięcie znamionowe 0,4 kV
tg φ 0,4
Czas trwania dotychczasowej umowy do 30 czerwca 2023 r.

Moc przyłączeniowa obiektu (Przyłącze I, II, III, IV) – 251 kW
Pobór energii elektrycznej ustala się na podstawie faktycznego zużycia energii w okresie 12 miesięcy tj. 233.150 kWh

w tym:
- zużycie energii w taryfie C21 – 216.900 kWh
- zużycie energii w taryfie C11 – 16.250 kWh

Zamawiający zaznacza, że ww. zużycie energii jest szacunkowe i może ulec zmianie.
Podstawą rozliczenia za przedmiot zamówienia będzie faktyczne zużycie energii elektrycznej w kWh.

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż
i dystrybucję energii elektrycznej na potrzeby Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Łodzi z siedzibą przy ul. Piotrkowskiej 135.
2. Zamawiający informuje, że aktualnie posiada zawartą umowę kompleksową na dostawę energii elektrycznej obejmującą sprzedaż i dystrybucję energii elektrycznej, która obowiązuje do dnia
30 czerwca 2023 roku.
3. Sprzedaż i dystrybucja energii elektrycznej odbywać się będzie zgodnie z obowiązującym prawem, w szczególności na warunkach określonych w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U.2022.1385 t.j.), rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy,
w szczególności Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz.U.2007.93.623 t.j.), Taryfie dla usług dystrybucji energii elektrycznej właściwego Operatora Systemu Dystrybucyjnego (Taryfie OSD) oraz Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej (IRiESD), Rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 29 listopada 2022 r. w sprawie sposobu kształtowania i kalkulacji taryf oraz sposobu rozliczeń w obrocie energią elektryczną (Dz.U.2022.2505 t.j.).
4. Energia elektryczna powinna spełniać parametry techniczne zgodnie z zapisami ustawy
z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U.2022.1385 t.j.) oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami.
5. Całkowite szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie trwania umowy tj.
w okresie 12 miesięcy zostało określone na podstawie zużycia energii elektrycznej
w okresie od listopada 2021 r. do października 2022 r. i ma charakter jedynie orientacyjny służący do porównania ofert. W żadnym wypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie
w stosunku do Zamawiającego z tytułu pobrania mniejszej albo większej ilości energii w stosunku do wielkości jaką podano w formularzu ofertowym. Zamawiający dokona zapłaty za faktycznie pobraną ilości energii. Oznacza to, że maksymalna szacunkowa ilość energii może ulec zmniejszeniu, bądź zwiększeniu co może wpłynąć na ostateczną wartość całej Umowy.
6. Wskazane stawki kosztów/składników/opłat za usługę dystrybucji energii elektrycznej służą porównaniu ofert, natomiast rzeczywiste rozliczenia w powyższym zakresie będą prowadzone na podstawie zasad, cen i stawek opłat określonych w obowiązującej Taryfie dla Usług Dystrybucji Energii Elektrycznej właściwego OSD.
7. Wykonawca jest zobowiązany do posiadania na dzień rozpoczęcia świadczenia umowy,
kompleksowej umowy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego, do którego sieci przyłączone są
obiekty Zamawiającego, umożliwiającej świadczenie usługi kompleksowej dla budynku Zamawiającego.
8. Zamawiający jest odbiorcą końcowym.
9. Wykonawca zapewni bilansowanie handlowe Zamawiającego w zakresie dostawy energii elektrycznej (Wykonawca będzie jedynym podmiotem dostarczającym energię elektryczną Zamawiającemu do PPE).
10. Zamawiający dopuszcza zawarcie umowy z wybranym Wykonawcą na wzorze umownym Wykonawcy pod warunkiem że będzie uwzględniał wszystkie istotne dla stron postanowienia umowne określone przez Zamawiającego w załączniku nr 4 do SWZ.
11. Charakterystyka elektroenergetyczna obiektu – budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Łodzi przy ul. Piotrkowskiej 135:

Przyłącze I
Moc przyłączeniowa -118 kW
Grupa przyłączeniowa - IV
Moc umowna - 118 kW
Grupa taryfowa - C21
Miejsce dostarczania energii – zaciski prądowe z złączu kablowym przy ul. Piotrkowskiej 135
w kierunku instalacji odbiorcy
Licznik (numer 02582006, rok legalizacji 2023)
Napięcie znamionowe 0,4 kV
tg φ 0,4
Czas trwania dotychczasowej umowy do 30 czerwca 2023 r.
Przyłącze II
Moc przyłączeniowa -18 kW
Grupa przyłączeniowa - V
Moc umowna - 18 kW
Grupa taryfowa – C11
Miejsce dostarczania energii – zaciski prądowe na wyjściu od zabezpieczeń głównych
w złączu, w kierunku instalacji odbiorców
Licznik (numer 56300888, rok legalizacji 2020)
Napięcie znamionowe 0,4 kV
tg φ 0,4
Czas trwania dotychczasowej umowy do 30 czerwca 2023 r.
Przyłącze III
Moc przyłączeniowa -15 kW
Grupa przyłączeniowa - V
Moc umowna - 15 kW
Grupa taryfowa – C11
Miejsce dostarczania energii – zaciski prądowe na wyjściu od zabezpieczeń głównych
w złączu, w kierunku instalacji odbiorców
Licznik (numer 82661767, rok legalizacji 2022)
Napięcie znamionowe 0,4 kV
tg φ 0,4
Czas trwania dotychczasowej umowy do 30 czerwca 2023 r.
Przyłącze IV
Moc przyłączeniowa -100 kW
Grupa przyłączeniowa - IV
Moc umowna - 100 kW
Grupa taryfowa – C21
Miejsce dostarczania energii – zaciski odpływowe bezpieczników WLZ, w złączu kablowym przy ul. Piotrkowskiej 135,
Licznik (numer 03509541, rok legalizacji 2016)
Napięcie znamionowe 0,4 kV
tg φ 0,4
Czas trwania dotychczasowej umowy do 30 czerwca 2023 r.

Moc przyłączeniowa obiektu (Przyłącze I, II, III, IV) – 251 kW
Pobór energii elektrycznej ustala się na podstawie faktycznego zużycia energii w okresie 12 miesięcy tj. 233.150 kWh

w tym:
- zużycie energii w taryfie C21 – 216.900 kWh
- zużycie energii w taryfie C11 – 16.250 kWh

Zamawiający zaznacza, że ww. zużycie energii jest szacunkowe i może ulec zmianie.
Podstawą rozliczenia za przedmiot zamówienia będzie faktyczne zużycie energii elektrycznej w kWh.
W przypadku, gdy zmiana parametrów dystrybucyjnych wiązać się będzie z koniecznością ponoszenia dodatkowych opłat, zgodnie z taryfą OSD, Zamawiający zobowiązany będzie do ich uiszczenia.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia

Przed zmianą:
1. Zgodnie z postanowieniami art. 455 ust. 1, pkt 1 ustawy Pzp. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, a mianowicie:
1.1. aktualizacji danych Wykonawcy poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej Wykonawcy itp.,
1.2. zmiany taryfy lub wprowadzenia nowej taryfy zatwierdzanej przez Prezesa URE,
1.3. zmiany cen i opłat z tytułu dystrybucji energii w poszczególnych taryfach zatwierdzane przez Prezesa URE,
1.4. zmiany przez Zamawiającego mocy umownej i grupy taryfowej.
2. W trakcie trwania umowy Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia, o której mowa
w art. 439 ust 1 ustawy Pzp, w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów realizacji zamówienia.
3. W przypadku wystąpienia okoliczności uprawniającej do zmiany wynagrodzenia, strona, która żąda zmiany wystąpi do drugiej strony z wnioskiem o zmianę wynagrodzenia,
z powołaniem się na podstawę prawną uzasadniającą tę zmianę. W przypadku ustalenia podstawy zmiany, nowe wynagrodzenie zacznie obowiązywać od początku miesiąca następującego po miesiącu w którym strona wystąpiła z uzasadnionym i zaakceptowanym przez drugą stronę wnioskiem o zmianę. Akceptacja wniosku o zmianę powinna nastąpić
w ciągu 5 dni roboczych od dnia otrzymania wniosku, zawierającego uzasadnienie
i informacje niezbędne do ustalenia zasadności zmiany.
4. Wzrost cen materiałów lub kosztów będzie ustalony w oparciu o kwartalne wskaźniki cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłoszonych przez GUS – za poprzedni kwartał w którym zawarta była umowa, w stosunku do kwartału, w którym złożony została wniosek o zmianę.
5. Strona wnioskująca o zmianę wynagrodzenia dokona wyliczenia zmian cen materiałów
i kosztów po waloryzacji zmiany wysokości wynagrodzenia. Strony dopuszczają zmianę, jeżeli zmiana - wzrost cen materiałów lub kosztów określony przez porównanie wskaźników opisanych w ust. 4 przekroczy 15 % w stosunku do cen materiałów lub kosztów z chwili zawarcia umowy.
6. Maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia nie może przekroczyć w całym okresie trwania umowy 10% szacowanego wynagrodzenia umownego brutto .
7. Waloryzacja wynagrodzenia, o której mowa powyżej dopuszczalna jest tylko raz w trakcie trwania umowy i nie może nastąpić wcześniej niż po upływie 6 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy.
8. Waloryzacja nie dotyczy wynagrodzenia za dostawy wykonane przed datą złożenia wniosku.
9. Waloryzacja będzie polegała na wzroście/obniżeniu wynagrodzenia za dostawy pozostałe do wykonania po dniu złożenia wniosku o wartość procentową tego wskaźnika
z uwzględnieniem zasad opisanych powyżej.
10. Wykonawca, którego wynagrodzenie zostanie zmienione zobowiązany jest do zmiany wynagrodzenia przysługującego podwykonawcy, z którym zawarł umowę, w zakresie odpowiadającym zmianom cen kosztów dotyczących zobowiązania podwykonawcy, zgodnie z treścią art. 439 ust. 5 ustawy Pzp.
11. Zmiany określone w ust. 1 pkt 1.2 -1.3 nie wymagają zawarcia aneksu. W pozostałych przypadkach określonych w ust. 1 zmiana umowy nastąpi poprzez zawarcie pod rygorem nieważności aneksu do umowy w formie pisemnej.

Po zmianie:
1. Zgodnie z postanowieniami art. 455 ust. 1, pkt 1 ustawy Pzp. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, a mianowicie:
1.1. aktualizacji danych Wykonawcy poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej Wykonawcy itp.,
1.2. ceny i stawki opłat z tytułu dystrybucji energii elektrycznej ulegają zmianie w przypadku zmiany Taryfy OSD, zatwierdzonej przez Prezesa URE. Powyższa zmiana następuje automatycznie od dnia wejścia w życie nowej Taryfy OSD,
1.3. zmiany przez Zamawiającego mocy umownej i grupy taryfowej. Zmiana mocy, zmiana grupy taryfowej możliwa jest jedynie w obrębie grup taryfowych, które zostały ujęte w dokumentacji postępowania oraz wycenione do oferty.

2. W trakcie trwania umowy Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia, o której mowa
w art. 439 ust 1 ustawy Pzp, w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów realizacji zamówienia.
3. W przypadku wystąpienia okoliczności uprawniającej do zmiany wynagrodzenia, strona, która żąda zmiany wystąpi do drugiej strony z wnioskiem o zmianę wynagrodzenia,
z powołaniem się na podstawę prawną uzasadniającą tę zmianę. W przypadku ustalenia podstawy zmiany, nowe wynagrodzenie zacznie obowiązywać od początku miesiąca następującego po miesiącu w którym strona wystąpiła z uzasadnionym i zaakceptowanym przez drugą stronę wnioskiem o zmianę. Akceptacja wniosku o zmianę powinna nastąpić
w ciągu 5 dni roboczych od dnia otrzymania wniosku, zawierającego uzasadnienie
i informacje niezbędne do ustalenia zasadności zmiany.
4. Wzrost cen materiałów lub kosztów będzie ustalony w oparciu o kwartalne wskaźniki cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłoszonych przez GUS – za poprzedni kwartał w którym zawarta była umowa, w stosunku do kwartału, w którym złożony została wniosek o zmianę.
5. Strona wnioskująca o zmianę wynagrodzenia dokona wyliczenia zmian cen materiałów
i kosztów po waloryzacji zmiany wysokości wynagrodzenia. Strony dopuszczają zmianę, jeżeli zmiana - wzrost cen materiałów lub kosztów określony przez porównanie wskaźników opisanych w ust. 4 przekroczy 15 % w stosunku do cen materiałów lub kosztów z chwili zawarcia umowy.
6. Maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia nie może przekroczyć w całym okresie trwania umowy 10% szacowanego wynagrodzenia umownego brutto .
7. Waloryzacja wynagrodzenia, o której mowa powyżej dopuszczalna jest tylko raz w trakcie trwania umowy i nie może nastąpić wcześniej niż po upływie 6 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy.
8. Waloryzacja nie dotyczy wynagrodzenia za dostawy wykonane przed datą złożenia wniosku.
9. Waloryzacja będzie polegała na wzroście/obniżeniu wynagrodzenia za dostawy pozostałe do wykonania po dniu złożenia wniosku o wartość procentową tego wskaźnika
z uwzględnieniem zasad opisanych powyżej.
10. Wykonawca, którego wynagrodzenie zostanie zmienione zobowiązany jest do zmiany wynagrodzenia przysługującego podwykonawcy, z którym zawarł umowę, w zakresie odpowiadającym zmianom cen kosztów dotyczących zobowiązania podwykonawcy, zgodnie z treścią art. 439 ust. 5 ustawy Pzp.
11. Zmiany określone w ust. 1 pkt 1.2 nie wymagają zawarcia aneksu. W pozostałych przypadkach określonych w ust. 1 zmiana umowy nastąpi poprzez zawarcie pod rygorem nieważności aneksu do umowy w formie pisemnej.
12. Ceny energii elektrycznej pozostaną niezmienne w okresie obowiązywania umowy, za wyjątkiem nowelizacji przepisów skutkujących zmianą kwoty podatku VAT lub podatku akcyzowego. Ceny energii elektrycznej zostają powiększone o kwotę wynikającą z obowiązków nałożonych właściwymi przepisami, od dnia ich wejścia w życie, bez konieczności sporządzenia aneksu do umowy".

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2023-03-28 10:00

Po zmianie:
2023-03-30 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2023-03-28 11:00

Po zmianie:
2023-03-30 11:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2023-04-26

Po zmianie:
2023-04-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.