Ogłoszenie z dnia 2025-04-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00123476/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-27
- 2025/BZP 00137700/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-10
- 2025/BZP 00143879/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Doposażenie stacji transformatorowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CIESZYN reprezentowana przez Burmistrza Miasta Cieszyna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182338
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Cieszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.cieszyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.cieszyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/cieszyn1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Doposażenie stacji transformatorowej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ad7f539-60ae-47cd-952c-10a74204cde0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00187311
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00043742/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Doposażenie stacji transformatorowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00123476
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPIF.271.1.3.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń w ramach II sekcji stacji transformatorowej zlokalizowanej na terenie Zakładu Gospodarki Komunalnej w Cieszynie Sp. z o.o., ul. Słowicza 59, Cieszyn.
2.Przedmiot umowy wykonany zostanie przez Wykonawcę zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ, przy czy nie później niż w terminie 70 dni od dnia zawarcia Umowy Wykonawca zobowiązany jest sporządzić projekt techniczny doposażenia stacji transformatorowej i przekazania go do zatwierdzenia przez Zamawiającego i przyszłego użytkownika (Zakład Gospodarki Komunalnej w Cieszynie Sp. z o.o.).
3.Realizacja pozostałych czynności formalno-prawnych w zgodnie z pkt 2.10 OPZ.
4.Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres co najmniej 5 lat (60 miesięcy), wraz z przejęciem gwarancji obecnych urządzeń w przypadku ingerencji w nie. Maksymalny czas reakcji na zgłoszoną awarię w trakcie okresu gwarancji, wynosi 24 godziny. Za reakcję rozumie się potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia, zdiagnozowanie usterki i podjęcie działań naprawczych.
5.Wynagrodzenie będzie płatne po zrealizowaniu całego przedmiotu umowy.
6 Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawarte są w projekcie umowy.
7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
8. Zamówienie dofinansowano ze środków Funduszu Europejskiego dla Śląskiego 2021-2027
4.5.3.) Główny kod CPV: 45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 488310,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 725700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 488310,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Specjalistyczne ENERGOTERM Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: BREPO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8790169156
7.3.3) Ulica: ul. Płaska 4-10
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO SPECJALISTYCZNE "ENERGOTERM" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO SPECJALISTYCZNE "ENERGOTERM" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 488310,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-04-10SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z CIESZYNA
- Podniesienie jakości kształcenia w Powiecie Cieszyńskim poprzez inwestycje w infrastrukturę edukacyjną - etap I
- Opracowanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej dla zadania: "Budowa nowego odcinka drogi powiatowej łączącej DP 2703S ul. Ustrońską z DP 2607S ul. Wiślańską w Cieszynie".
- Dostawy materiałów biurowych, papieru ksero i komputerowego
- Dostawy materiałów szewnych i staplerów
- Wykonanie instalacji ochrony przepięciowej w budynku Domu Spokojnej Starości przy ulicy Mickiewicza 13 w Cieszynie
więcej: przetargi w Cieszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbudowa zabytku jakim jest Fort II Zarzeczny
- Termomodernizacja dwóch budynków komunalnych Gminy Miasto Świdnica Pl. Ludowy 6, ul. F. Chopina 23-25 POSTĘPOWANIE Z PODZIAŁEM NA ZADANIA
- Remont boiska "Orlik" przy Szkole Podstawowej nr 1 w Skale
- Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Secemin jako element zwiększenia efektywności energetycznej w sektorze publicznym
- Przebudowa budynku Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Dobrosołowie w zakresie dostosowania do wymagań ochrony przeciwpożarowej
- Budowa instalacji fotowoltaicznej w Zakładzie Karnym w Strzelinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.