Ogłoszenie z dnia 2025-03-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00123476/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-27
- 2025/BZP 00143879/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-13
- 2025/BZP 00187311/01 - Wynik z dnia 2025-04-11
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Doposażenie stacji transformatorowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA CIESZYN reprezentowana przez Burmistrza Miasta Cieszyna
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182338
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Rynek 1
1.4.2.) Miejscowość: Cieszyn
1.4.3.) Kod pocztowy: 43-400
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.cieszyn.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.cieszyn.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00137700
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-03-10
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00123476
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy mogą być dokonywane jedynie w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian niniejszej umowy w niżej wymienionych przypadkach:
1) zmiany ogólne:
a) zmiana adresu / siedziby Zamawiającego / Wykonawcy,
b) zmiana osób reprezentujących Zamawiającego / Wykonawcę,
c) zmiana będąca skutkiem poprawy omyłki oczywistej,
d) zmiana Wykonawcy będącej skutkiem sukcesji generalnej, przekształcenia spółek handlowych zgodnie z Kodeksem Spółek Handlowych, sukcesji z mocy prawa.
2) zmiana terminu wykonania umowy, o którym mowa w § 3 ust. 1 w przypadku:
a) działania sił natury, uznanego za stan klęski żywiołowej,
b) innego zdarzenia niż „siła wyższa” (zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i do zapobieżenia) uniemożliwiające wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z SWZ,
c) interesu Zamawiającego.
3. Strony dopuszczają, zgodnie z art. 439 ustawy Pzp, zmianę wysokości wynagrodzenia w przypadku wzrostu lub obniżki wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych. Zmiana wynagrodzenia w takim przypadku dokonywana jest na następujących zasadach:
1) poziom zmiany wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych uprawniający Strony umowy do żądania zmiany wynagrodzenia ustala się na poziomie powyżej 7 % - weryfikacja zmiany wskaźnika cen nastąpi poprzez porównanie wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszanego w komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego w miesiącu zawarcia umowy i wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłoszonego w miesiącu złożenia wniosku o zmianę wynagrodzenia Wykonawcy,
2) w przypadku zaistnienia przesłanki będącej podstawą zmiany wynagrodzenia, o której mowa w pkt 1 zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy może nastąpić po raz pierwszy nie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy od daty zawarcia umowy i nie może być dokonywana częściej niż co 6 miesięcy,
3) zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy może być dokonana po wykazaniu przez Wykonawcę (lub Zamawiającego – w przypadku gdy z żądaniem zmiany wynagrodzenia Wykonawcy występuje Zamawiający) wymaganej zmiany poziomu wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych w wartości przekraczającej poziom zmian określony w pkt 1 i wpływu tej zmiany na wysokość kosztów wykonania umowy przez Wykonawcę,
4) wysokość zmiany wynagrodzenia Wykonawcy będzie ustalana w oparciu o komunikaty Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego w sprawie wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych publikowane przez Główny Urząd Statystyczny na stronie https://stat.gov.pl/sygnalne/komunikaty-i-obwieszczenia/ oraz wnioskowany przez Stronę poziom zmiany wynagrodzenia (nie większy niż zmiana poziomu wskaźnika wynikająca z komunikatów ustalona na zasadach jak powyżej),
5) maksymalna łączna wysokość zmiany wynagrodzenia jaką dopuszcza Zamawiający wskutek zastosowania postanowień o zasadach wprowadzania zmian wysokości wynagrodzenia Wykonawcy nie może przekroczyć 10 % wartości umowy brutto określonej w § 4 ust. 1 umowy...
Pozostała cześć zmian w umowie zawarta została w załączniku nr 6 do SWZ - wzór umowy § 13 „Zmiana Umowy”
Po zmianie:
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy mogą być dokonywane jedynie w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian niniejszej umowy w niżej wymienionych przypadkach:
1) zmiany ogólne:
a) zmiana adresu / siedziby Zamawiającego / Wykonawcy,
b) zmiana osób reprezentujących Zamawiającego / Wykonawcę,
c) zmiana będąca skutkiem poprawy omyłki oczywistej,
d) zmiana Wykonawcy będącej skutkiem sukcesji generalnej, przekształcenia spółek handlowych zgodnie z Kodeksem Spółek Handlowych, sukcesji z mocy prawa.
2) zmiana terminu wykonania umowy, o którym mowa w § 3 ust. 1 w przypadku:
a) działania sił natury, uznanego za stan klęski żywiołowej,
b) innego zdarzenia niż „siła wyższa” (zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i do zapobieżenia) uniemożliwiające wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z SWZ,
c) interesu Zamawiającego.
3. Strony dopuszczają, zgodnie z art. 439 ustawy Pzp, zmianę wysokości wynagrodzenia w przypadku wzrostu lub obniżki wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych. Zmiana wynagrodzenia w takim przypadku dokonywana jest na następujących zasadach:
1) poziom zmiany wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych uprawniający Strony umowy do żądania zmiany wynagrodzenia ustala się na poziomie powyżej 7 % - weryfikacja zmiany wskaźnika cen nastąpi poprzez porównanie wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszanego w komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego w miesiącu zawarcia umowy i wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłoszonego w miesiącu złożenia wniosku o zmianę wynagrodzenia Wykonawcy,
2) w przypadku zaistnienia przesłanki będącej podstawą zmiany wynagrodzenia, o której mowa w pkt 1 zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy może nastąpić po raz pierwszy nie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy od daty zawarcia umowy i nie może być dokonywana częściej niż co 6 miesięcy,
3) zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy może być dokonana po wykazaniu przez Wykonawcę (lub Zamawiającego – w przypadku gdy z żądaniem zmiany wynagrodzenia Wykonawcy występuje Zamawiający) wymaganej zmiany poziomu wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych w wartości przekraczającej poziom zmian określony w pkt 1 i wpływu tej zmiany na wysokość kosztów wykonania umowy przez Wykonawcę,
4) wysokość zmiany wynagrodzenia Wykonawcy będzie ustalana w oparciu o komunikaty Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego w sprawie wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych publikowane przez Główny Urząd Statystyczny na stronie https://stat.gov.pl/sygnalne/komunikaty-i-obwieszczenia/ oraz wnioskowany przez Stronę poziom zmiany wynagrodzenia (nie większy niż zmiana poziomu wskaźnika wynikająca z komunikatów ustalona na zasadach jak powyżej),
5) maksymalna łączna wysokość zmiany wynagrodzenia jaką dopuszcza Zamawiający wskutek zastosowania postanowień o zasadach wprowadzania zmian wysokości wynagrodzenia Wykonawcy nie może przekroczyć 5% wartości umowy brutto określonej w § 4 ust. 1 umowy...
Pozostała cześć zmian w umowie zawarta została w załączniku nr 6 do SWZ - wzór umowy § 13 „Zmiana Umowy”
INNE PRZETARGI Z CIESZYNA
- Dostawa sprzętu komputerowego i informatycznego w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności
- "Cyberbezpieczny samorząd" - dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Miejskiego w Cieszynie ramach projektu grantowego pn. Program Operacyjny Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC)
- Dostawa i montaż mebli i wyposażenia w ramach dostosowania pomieszczeń Książnicy Cieszyńskiej przy ul. Menniczej 46 w Cieszynie dla osób ze szczególnymi potrzebami - etap II
- Zakup mebli, sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych do zajęć dla Szkoły Podstawowej nr 6 w Cieszynie, finansowany ze środków projektu "Równe szanse w cieszyńskich szkołach!"
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej - II w ramach Narodowego Programu Transplantacyjnego
- Modernizacja budynku Muzeum Zofii Kossak - Szatkowskiej w Górkach Wielkich (Dom Ogrodnika)
więcej: przetargi w Cieszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku garażowo-magazynowego KP PSP Mielec
- Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na budynku CKiS
- Budowa rower. szlaku turystyczno - edukacyjnego po Przemęckim Parku Krajobrazowym wraz z budową wieży widokowej nad Jeziorem Dominickim- rozwój walorów turystycznych na terenie powiatu leszczyńskiego
- Zintegrowany rozwój szkolnictwa branżowego w pow. rac. w kierunku regionalnych inteligentnych specjalizacji CKZiU nr 2 "Mechanik" w Raciborzu -wyk. Dok. projektowej oraz robót budowlanych
- Przebudowa szybu windowego wraz z wymianą dźwigu towarowego obsługującego Magazyn Główny oraz Kuchnię w SP ZOZ w Łapach
- Modernizacja i rozbudowa infrastruktury edukacji przedszkolnej i szkolnej.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.