Ogłoszenie z dnia 2021-09-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00095975/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-25
- 2021/BZP 00110861/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa systemu kontroli dostępu na terenie nieruchomości pozostających w trwałym zarządzie Ministerstwa Rozwoju, Pracy i Technologii w Warszawie przy ul. Żurawiej 4a i Pl. Trzech Krzyży 3/5
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Ministerstwo Rozwoju i Technologii
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 369267361
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Trzech Krzyży 3/5
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-507
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mrpit.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/rozwoj-technologia
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mrpit.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa systemu kontroli dostępu na terenie nieruchomości pozostających w trwałym zarządzie Ministerstwa Rozwoju, Pracy i Technologii w Warszawie przy ul. Żurawiej 4a i Pl. Trzech Krzyży 3/52.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5114119b-d4de-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00187003
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009751/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Rozbudowa systemu kontroli dostępu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00095975/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BDG-V.2610.17.2021.MS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa systemu kontroli dostępu na terenie nieruchomości pozostających w trwałym zarządzie Ministerstwa Rozwoju, Pracy i Technologii w Warszawie zlokalizowanych przy ul. Żurawiej 4a i Pl. Trzech Krzyży 3/5.
Szczegółowe informacje dotyczące opisu, zakresu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia określa:
- „Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ)” stanowiący załącznik nr 2 do SWZ,
- „Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych”, stanowiąca załącznik nr 3a do SWZ,
- „Projekt wykonawczy”, stanowiący załącznik nr 3b do SWZ,
- „Projekt budowlany”, stanowiący załącznik nr 3c do SWZ,
- „Przedmiar”, stanowiący załącznik nr 3d do SWZ
- „Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy”, stanowiące załącznik nr 8 do SWZ.
Zamawiający, zgodnie z zapisami § 4 ust. 2-3 Projektowanych postanowień umowy, wymaga, aby Wykonawca do realizacji Zamówienia skierował osoby niekarane (posiadające aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności), z których co najmniej jedna posiadać będzie:
a) wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony zabezpieczenia technicznego;
b) certyfikat w zakresie instalacji, konfiguracji, testowania, montażu i uruchomienia do rozbudowywanych systemów.
Wykaz osób wraz z kopiami dokumentów potwierdzającymi ich kwalifikacje oraz niekaralność, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu najpóźniej w dniu zawarcia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42961100-1 - System kontroli dostępu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 5 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.Możliwość unieważnienia postępowania przewidziana tym przepisem uzależniona jest od kumulatywnego wystąpienia trzech przesłanek:
1) wystąpiła istotna zmiana okoliczności,
2) jej zaistnienie musi powodować, że prowadzenie postępowania nie leży w interesie publicznym,
3) zmiany okoliczności nie można było wcześniej przewidzieć.
W przedmiotowym postępowaniu wystąpiły łącznie wszystkie trzy przesłanki oraz mają one charakter trwały i nieprzewidywalny w chwili wszczęcia postępowania.
Ad. 1) Nastąpiła istotna zmiana okoliczności związana z tym, że pracownicy obsługujący sprawy działu praca stali się pracownikami Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej (MRiPS), a miejscem pracy tych pracowników jest nieruchomość przy ul. Żurawiej 4a, w której miała być realizowana przedmiotowa inwestycja. Ponadto docelowo planuje się, że nieruchomość ta będzie w trwałym zarządzie MRiPS.
Ad. 2) Zmiana ta powoduje, że prowadzenie postępowania nie leży w interesie publicznym ponieważ finansowanie inwestycji miało nastąpić ze środków publicznych, sklasyfikowanych w części budżetowej 20 – gospodarka, której dysponentem nie jest Minister Rodziny i Polityki Społecznej, a realizowanie przedmiotowej inwestycji przez Zamawiającego jest bezprzedmiotowe z uwagi na to, że nie będzie ona służyć statutowym celom Zamawiającego.
Ad. 3) Zmiana okoliczności miała charakter obiektywnie nieprzewidywalny w chwili wszczęcia postępowania. Zamawiający mimo dołożenia należytej staranności nie był w stanie przewidzieć przekształcenia byłego Ministerstwa Rozwoju, Pracy i Technologii oraz Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej.
Mając powyższe na uwadze Zamawiający zgodnie z art. 255 pkt 5 ustawy unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie druku Farmakopei Polskiej wydanie XIII 2023 w postaci 500 egzemplarzy trzytomowych książek, wraz z dostawą całego nakładu książek
- Dostawy pieczywa
- Wykonanie i dostawa odznak, legitymacji i pudełek do odznak "Honorowy Dawca krwi- Zasłużony dla Zdrowia Narodu" Części 1÷3; ZZP.ZP.411.88.2024
- Dostawa materiałów promocyjnych - zamówienie w podziale na 2 zadania.
- Dostawa części zamiennych potrzebnych do eksponatów w ramach inicjatywy SOWA
- "Opracowanie dokumentacji projektowej dla Zarządu Zlewni w Krośnie".
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana wykładzin podłogowych PCV
- Budowa dojazdu pożarowego nr 34 w Nadleśnictwie Zdrojowa Góra, Leśnictwo Koszyce, na odcinku od km 0+000,00 do km 1+480,00
- Remont polegający na wymianie pokrycia dachu wraz z wymianą instalacji odgromowej i rynien oraz rur spustowych w budynku głównym Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Zwoleniu
- Budowa szklarni na warsztatach szkolnych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku-Białej
- PRZYSTOSOWANIE POMIESZCZEŃ OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU POD POTRZEBY SENIORÓW
- PRZEBUDOWA DROGI POŻAROWEJ NR 7 OD KM 1+350 DO 2+250 KM
więcej: System kontroli dostępu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.