Ogłoszenie z dnia 2023-04-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie usług w zakresie sprzątania i utrzymania czystości
w budynkach - ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, znajdujących się w V Rejonie – DOM Konduktorska
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010858407
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Irysowa 19
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-660
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 225493737
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zgnmokotow.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnmokotow.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zgnmokotow.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonywanie usług w zakresie sprzątania i utrzymania czystościw budynkach - ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, znajdujących się w V Rejonie – DOM Konduktorska
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fa0b7a0c-e01e-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00186907
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Obecnie obowiązująca umowa na świadczenie usług sprzątania została w pełni zrealizowana a Zamawiający musi zapewnić ciągłość świadczonych usług, natomiast obecnie prowadzone postępowanie przetargowe na wybór wykonawcy na świadczenie ww. usług nie zostało jeszcze zakończone.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TZ-WRU.260.9.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 186216,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą następujące czynności:
1.1. sprzątanie budynków:
1.1.1. nie rzadziej niż codzienne jednokrotne /w dni robocze oprócz sobót/ zamiatanie klatek schodowych, zsypów, kabin dźwigowych, korytarzy;
1.1.2. nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu mycie schodów i podestów klatek schodowych, korytarzy, kabin dźwigowych a w uzasadnionych przypadkach z częstotliwością wynikającą z okoliczności;
1.1.3. nie rzadziej niż raz na kwartał mycie okien na klatkach schodowych, w pralniach, suszarniach i innych pomieszczeniach ogólnego użytku, mycie kloszy, gablot, ścian malowanych olejno bądź wykładanych glazurą itp., drzwi wejściowych na klatkę schodową
i do pomieszczeń ogólnych;
1.1.4. nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu usuwanie kurzu z parapetów, grzejników, skrzynek na listy, balustrad itp., dezynfekowanie klamek, przycisków w kabinach wind, włączników światła, balustrad a w przypadku ogłoszonego na terenie Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii w dni robocze oprócz sobót – codzienne, co 10 dni dezynfekowanie ubikacji ogólnych, zsypów na śmieci, korytarzy piwnicznych, altan śmietnikowych, chyba
że nakaz częstszego dezynfekowania wskazanych pomieszczeń i urządzeń będzie wynikał
z obowiązujących przepisów prawa;
1.1.5. nie rzadziej niż dwa razy w miesiącu zamiatanie korytarzy piwnicznych;
1.1.6. codzienne zapalanie i gaszenie światła na klatkach schodowych i na zewnątrz budynków;
1.1.7. sprzątanie pustostanów mieszkalnych i użytkowych - na pisemne zlecenie Zamawiającego;
1.1.8. wykonywanie prac dodatkowych na odrębne zlecenie Zamawiającego w zakresie:
1.1.8.1. sprzątania powierzchni nieujętych w zakresie obowiązków np. sprzątanie strychów, garaży i innych pomieszczeń w budynkach;
1.1.8.2. mycia okien i witryn w lokalach użytkowych, w tym usuwania graffiti, materiałów reklamowych, ulotek itp.
1.2. sprzątanie terenów zewnętrznych:
1.2.1. zamiatanie chodników, przejść bramowych, utwardzonych placów oraz zbieranie śmieci i zanieczyszczeń z powierzchni terenów zewnętrznych, z częstotliwością zleconą przez Zamawiającego;
1.2.2. bieżące - ręczne bądź mechaniczne odchwaszczanie chodników, linii krawężników, pokryw studzienek deszczowych i innych elementów zleconych przez Zamawiającego;
1.2.3. nie rzadziej niż codzienne jednokrotne /w dni robocze oprócz sobót/ sprzątanie altan śmietnikowych lub terenów przeznaczonych na zlokalizowanie pojemników na odpady;
1.2.4. w okresie zimy - bieżące oczyszczanie ze śniegu, lodu, błota i innych zanieczyszczeń
– chodników, przejść, dojść do śmietników oraz innych pomieszczeń ogólnodostępnych. Usuwanie śliskości poprzez posypywanie chodników piaskiem i pryzmowanie śniegu po opadach, oczyszczanie rynsztoków, krawężników na bieżąco;
1.2.5. sprzątania powierzchni nieujętych w zakresie obowiązków np. terenów zewnętrznych utwardzonych;
1.2.6. usuwanie odpadów poremontowych i innych nieczystości pozostawionych przez mieszkańców na terenach administrowanych przez ZGN;
1.3. utrzymanie porządku na terenach zielonych:
1.3.1. usuwanie z trawników śmieci i innych zanieczyszczeń, zbieranie ich do pojemników
i worków biodegradowalnych a także przenoszenie i składowanie w miejscach wskazanych przez Zamawiającego z częstotliwością zleconą przez Zamawiającego;
1.3.2. bieżące usuwanie odpadów o charakterze niekomunalnym (o kodzie różnym od 20) wytwarzanych przez Wykonawcę w czasie wykonywania przedmiotu zamówienia, pozostających własnością Wykonawcy (nie mogą być składowane na terenie Zamawiającego bez jego pisemnej zgody i w oparciu o obowiązujące przepisy muszą zostać usunięte przez Wykonawcę jego staraniem i na jego koszt), zgodnie z ustawą z dnia 14.12.2012 r.
o odpadach (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 699 ze zm.), w ilości: 252 m3.
Wykonawca, jako posiadacz odpadów w rozumieniu ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach
(Dz.U. z 2022 r., poz. 699 ze zm.) zobowiązany jest – po usunięciu wszystkich odpadów znajdujących się na terenach wskazanych przez zamawiającego, do postępowania
z odpadami zgodnie z postanowieniami ww. ustawy, przy czym:
- jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 32 zobowiązany jest do wypełnienia obowiązków określonych w art. 27;
- jako posiadacz odpadów w rozumieniu art. 3 ust.1 pkt 19 zobowiązany jest do wypełnienia obowiązków określonych w art. 26;
1.3.3. w miarę potrzeb a w okresie jesiennym codzienne - grabienie liści, pryzmowanie, zbieranie do pojemników i worków biodegradowalnych oraz przenoszenie
i składowanie w miejscach wskazanych przez Zamawiającego;
1.3.4. w miarę potrzeb opróżnianie występujących na terenie koszy na śmieci i koszy na odpady zwierzęce do miejsc wskazanych przez Zamawiającego;
1.3.5. bieżące - ręczne bądź mechaniczne odchwaszczanie chodników, linii krawężników, pokryw studzienek deszczowych i innych elementów zleconych przez Zamawiającego;
1.4. bezzwłoczne zawiadamianie zarządcy nieruchomości i właściwych służb technicznych
o dostrzeżonych uszkodzeniach lub wadliwym działaniu instalacji i urządzeń technicznych, powstałych uszkodzeniach w budynku i otoczeniu np. wybitych szybach, zepsutych zamkach;
1.5. zapobieganie uszkodzeniom bądź zniszczeniom znajdujących się na terenie nieruchomości pomieszczeń i urządzeń technicznych przeznaczonych do wspólnego użytku mieszkańców poprzez zabezpieczenie ich przed skutkami wpływów atmosferycznych, niedopuszczanie osób postronnych, zamykanie drzwi wejściowych do pomieszczeń
z urządzeniami technicznymi itp.;
1.6. wywieszanie flag w dniach świąt i uroczystości państwowych i miejskich;
1.7. wymiana przepalonych i uszkodzonych żarówek w pomieszczeniach wspólnych
i na zewnątrz budynku;
1.8. wykonywanie zleceń dodatkowych Zamawiającego w zakresie:
1.8.1. sprzątania powierzchni nieujętych w zakresie obowiązków, np. terenów zielonych
lub utwardzonych na odrębne zlecenie Zamawiającego;
1.8.2. dodatkowej obsługi terenów w dni wolne od pracy, soboty, niedziele i święta
w przypadkach dużych opadów śniegu, gołoledzi, bądź będących wynikiem zdarzeń losowych, niemożliwych do przewidzenia w dacie zawarcia umowy lub będących wynikiem nadzwyczajnych warunków atmosferycznych.
Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania czynności wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia:
- stała obsługa nieruchomości wg zał. nr 1 do umowy
Sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę powyższego wymogu oraz sankcje z tytułu jego niespełnienia, określone zostały we wzorze umowy stanowiącym integralną część SWZ.
Rejon V - DOM „Konduktorska”, zakres prac objętych przedmiotowym zamówieniem w odniesieniu do jednego miesiąca obejmuje:
zał. nr 1:
- sprzątanie powierzchni wewnętrznej: 3.809,80 m2
- sprzątanie powierzchni zewnętrznej: 79.155,00 m2
- sprzątanie terenów zielonych: 178.364,00 m2
- odśnieżanie powierzchni zewnętrznej: 58.342,00 m2
W cenę jednostkową sprzątania 1 m2 powierzchni zewnętrznej i powierzchni terenów zielonych należy wkalkulować opróżnianie koszy na śmieci i koszy na odpady zwierzęce oraz przewidywaną wielkość odpadów o charakterze niekomunalnym wytwarzanych przez Wykonawcę w czasie wykonywania przedmiotu zamówienia wraz z ich bieżącym usuwaniem.
- liczba koszy na śmieci – 43 szt.
- liczba koszy na odpady zwierzęce – 2 szt.
- przewidywana ilość odpadów do usunięcia przez Wykonawcę – 252 m3.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
90611000-3 - Usługi sprzątania ulic
90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 186216,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 186216,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 186216,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SKROMAK sp. z.o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5220003747
7.3.3) Ulica: Górczewska 80 lok. 18
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-401
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 186216,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-05-01 do 2023-07-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
201.575,00 zł brutto (186.216,00 zł netto) lub do czasu rozstrzygnięcia obecnego postępowania – przetargu nieograniczonego- nr postępowania TZ.PNU.260.7.2022.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie czynności zawodowych położnej w Klinice Położnictwa i Perinatologii
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie podstawowej opieki zdrowotnej w Przychodni Medycyny Rodzinnej.
- zakup przełączników sieciowych dla Mazowieckiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ
- Dostawa i montaż materiałów do wyposażenia terenów zewnętrznych na terenie administrowanym przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy
- Zakup i dostawa komputerów dla potrzeb Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie.
- RZP - 34/AK/2025 - Dostawa odczynników do analizy moczu i koagulologii wraz z dzierżawą analizatorów oraz wirówki
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa sprzątania - ul. Lwowska 100, 35-301 Rzeszów
- Usługa sprzątania obiektów oraz terenów zewnętrznych Sądu Rejonowego w Świebodzinie
- Kompleksowe świadczenie usług sprzątania powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych w Centrum Grafit, zlokalizowanym przy ul. Namysłowskiej 8 we Wrocławiu
- 69/2025 Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w SUKIENNICACH
- "Usługa utrzymania stałego porządku i czystości w budynkach oraz utrzymania czystości na ternie nieruchomości zarządzanych przez KTBS Sp. z o.o. w Kielcach
- "Świadczenie usług sprzątania lokali mieszkalnych, użytkowych, pomieszczeń przynależnych, części wspólnych nieruchomości oraz budynków przeznaczonych do remontu kapitalnego"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.