Ogłoszenie z dnia 2025-04-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00086344/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-03
- 2025/BZP 00097593/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu teleinformatycznego w ramach projektu - podniesienie poziomu ochrony cybernetycznej w gminie Chełmża
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chełmża
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118709
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wodna 2
1.5.2.) Miejscowość: Chełmża
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-140
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 56 675 60 75 do 78
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@gminachelmza.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminachelmza.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_chelmza/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sprzętu teleinformatycznego w ramach projektu - podniesienie poziomu ochrony cybernetycznej w gminie Chełmża2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d68836f3-e3db-495f-8f04-eebbe906ba50
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00186246
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00026329/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup sprzętu teleinformatycznego w ramach projektu -podniesienie poziomu ochrony cybernetycznej w gminie Chełmża
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie realizowane ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” realizowanego w ramach Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe. Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00086344
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OSO.271.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 261091,59 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 215853,74 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu teleinformatycznego w ramach projektu - podniesienie poziomu ochrony cybernetycznej w gminie Chełmża.2. Przedmiot zamówienia jest realizowany w związku z przyznaniem Zamawiającemu dofinansowania na podstawie umowy o powierzenie grantu nr FERC.02.02-CS.01-001/23/0212/FERC.02.02-CS.01-001/23/2024 w ramach projektu pn. „Podniesienie poziomu ochrony cybernetycznej w gminie Chełmża, poprzez realizacje zaplanowanych działań w obszarach organizacyjnych, kompetencyjnych oraz technicznych i finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” realizowanego w ramach Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe. Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa.
Część I ( pierwsza ) obejmuje zakup UTM ( firewall ) do utworzenia klastra HA, Ilość urządzeń – 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla tej części I (pierwszej) znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ- Opis przedmiotu zamówienia -OPZ dot. części I .
4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 10264,33 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu teleinformatycznego w ramach projektu - podniesienie poziomu ochrony cybernetycznej w gminie Chełmża.2. Przedmiot zamówienia jest realizowany w związku z przyznaniem Zamawiającemu dofinansowania na podstawie umowy o powierzenie grantu nr FERC.02.02-CS.01-001/23/0212/FERC.02.02-CS.01-001/23/2024 w ramach projektu pn. „Podniesienie poziomu ochrony cybernetycznej w gminie Chełmża, poprzez realizacje zaplanowanych działań w obszarach organizacyjnych, kompetencyjnych oraz technicznych i finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” realizowanego w ramach Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe. Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa.
Część II (druga ) obejmuje zakup systemu antyspamowego do ochrony poczty, ilość urządzeń – 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla tej części II ( drugiej ) znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ- Opis przedmiotu zamówienia -OPZ dot. części II.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48223000-7 - Pakiety oprogramowania do poczty elektronicznej
4.5.5.) Wartość części: 62398,58 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu teleinformatycznego w ramach projektu - podniesienie poziomu ochrony cybernetycznej w gminie Chełmża.2. Przedmiot zamówienia jest realizowany w związku z przyznaniem Zamawiającemu dofinansowania na podstawie umowy o powierzenie grantu nr FERC.02.02-CS.01-001/23/0212/FERC.02.02-CS.01-001/23/2024 w ramach projektu pn. „Podniesienie poziomu ochrony cybernetycznej w gminie Chełmża, poprzez realizacje zaplanowanych działań w obszarach organizacyjnych, kompetencyjnych oraz technicznych i finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” realizowanego w ramach Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe. Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa.
Część III (trzecia ) obejmuje zakup systemu typu SIEM – 1 szt. , na który składa się:
a) dostawa, instalacja i wdrożenie oprogramowania typu SIEM – 1 szt.
b) serwer dla systemu SIEM – 1 szt.
c) zasilacz awaryjny UPS wraz z akumulatorem dla serwera SIEM – 1 szt.
d) przełącznik sieciowy do podłączenia serwera SIEM – 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla tej części III (trzeciej) znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia -OPZ dot. części III.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48781000-6 - Pakiety oprogramowania do zarządzania systemem
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48214000-1 - Pakiety oprogramowania do sieciowego systemu operacyjnego
48625000-5 - Systemy operacyjne dla systemów otwartych
48821000-9 - Serwery sieciowe
32424000-1 - Infrastruktura sieciowa
31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne
4.5.5.) Wartość części: 94552,58 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu teleinformatycznego w ramach projektu - podniesienie poziomu ochrony cybernetycznej w gminie Chełmża.2. Przedmiot zamówienia jest realizowany w związku z przyznaniem Zamawiającemu dofinansowania na podstawie umowy o powierzenie grantu nr FERC.02.02-CS.01-001/23/0212/FERC.02.02-CS.01-001/23/2024 w ramach projektu pn. „Podniesienie poziomu ochrony cybernetycznej w gminie Chełmża, poprzez realizacje zaplanowanych działań w obszarach organizacyjnych, kompetencyjnych oraz technicznych i finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” realizowanego w ramach Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe. Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa.
Część IV (czwarta ) obejmuje zakup serwera do utworzenia klastra HA, ilość urządzeń – 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla tej części IV (czwartej) znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia -OPZ dot. części IV.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48821000-9 - Serwery sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 48638,25 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważnienia postępowanie w części I (pierwszej) zamówienia dokonano na podstawie art. 255 pkt 2 PZP, który stanowi cyt.: „1. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:… 2) wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu;”
W postępowaniu w części I wpłynęła tylko jedna oferta złożona przez Wykonawcę KOMA NORD Sp. z o.o. ul. Łużycka 2, 81-537 Gdynia, którą Zamawiający odrzucił ofertę na podstawie z art. 226 ust. 1 pkt 5 PZP.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10533,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10533,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87708,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 87708,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87708,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOMA NORD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5861029611
7.3.3) Ulica: ul. Łużycka 2
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-537
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 87708,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89765,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89765,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89765,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Vecto sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9512249115
7.3.3) Ulica: Al. Lotników 32/46
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-668
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89765,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55236,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55236,23 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55236,23 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOMA NORD Sp. z o.o. ,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5861029611
7.3.3) Ulica: ul. Łużycka 2
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-537
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55236,23 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z CHEŁMŻY
więcej: przetargi w Chełmży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Cyberbezpieczna Gmina Kołbiel
- Dostawa urządzeń do modernizacji sieci Wi-Fi w ANS Gniezno
- Dostawa sprzętu w celu wdrożenia infrastruktury o wysokiej dostępności oraz wdrożenia środowiska wirtualizacji dla rozwiązań związanych z cyberbezpieczństwem w oparciu o oprogramowanie open source.
- Dostawa sprzętu informatycznego w ramach projektu pn. "Zwiększenie cyberbezpieczeństwa Gminy Miejskiej Świdnik"
- Dostawa serwera rack z systemem operacyjnym oraz licencjami
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Instytutu Ochrony Środowiska-Państwowego Instytutu Badawczego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





