eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChełmżaZakup sprzętu teleinformatycznego w ramach projektu - podniesienie poziomu ochrony cybernetycznej w gminie Chełmża



Ogłoszenie z dnia 2025-04-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu teleinformatycznego w ramach projektu - podniesienie poziomu ochrony cybernetycznej w gminie Chełmża

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chełmża

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118709

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wodna 2

1.5.2.) Miejscowość: Chełmża

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-140

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 56 675 60 75 do 78

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@gminachelmza.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminachelmza.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_chelmza/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup sprzętu teleinformatycznego w ramach projektu - podniesienie poziomu ochrony cybernetycznej w gminie Chełmża

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d68836f3-e3db-495f-8f04-eebbe906ba50

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00186246

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00026329/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup sprzętu teleinformatycznego w ramach projektu -podniesienie poziomu ochrony cybernetycznej w gminie Chełmża

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie realizowane ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” realizowanego w ramach Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe. Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00086344

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OSO.271.2.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 261091,59 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 215853,74 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu teleinformatycznego w ramach projektu - podniesienie poziomu ochrony cybernetycznej w gminie Chełmża.
2. Przedmiot zamówienia jest realizowany w związku z przyznaniem Zamawiającemu dofinansowania na podstawie umowy o powierzenie grantu nr FERC.02.02-CS.01-001/23/0212/FERC.02.02-CS.01-001/23/2024 w ramach projektu pn. „Podniesienie poziomu ochrony cybernetycznej w gminie Chełmża, poprzez realizacje zaplanowanych działań w obszarach organizacyjnych, kompetencyjnych oraz technicznych i finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” realizowanego w ramach Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe. Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa.
Część I ( pierwsza ) obejmuje zakup UTM ( firewall ) do utworzenia klastra HA, Ilość urządzeń – 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla tej części I (pierwszej) znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ- Opis przedmiotu zamówienia -OPZ dot. części I .

4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe

4.5.5.) Wartość części: 10264,33 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu teleinformatycznego w ramach projektu - podniesienie poziomu ochrony cybernetycznej w gminie Chełmża.
2. Przedmiot zamówienia jest realizowany w związku z przyznaniem Zamawiającemu dofinansowania na podstawie umowy o powierzenie grantu nr FERC.02.02-CS.01-001/23/0212/FERC.02.02-CS.01-001/23/2024 w ramach projektu pn. „Podniesienie poziomu ochrony cybernetycznej w gminie Chełmża, poprzez realizacje zaplanowanych działań w obszarach organizacyjnych, kompetencyjnych oraz technicznych i finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” realizowanego w ramach Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe. Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa.
Część II (druga ) obejmuje zakup systemu antyspamowego do ochrony poczty, ilość urządzeń – 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla tej części II ( drugiej ) znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ- Opis przedmiotu zamówienia -OPZ dot. części II.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48223000-7 - Pakiety oprogramowania do poczty elektronicznej

4.5.5.) Wartość części: 62398,58 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu teleinformatycznego w ramach projektu - podniesienie poziomu ochrony cybernetycznej w gminie Chełmża.
2. Przedmiot zamówienia jest realizowany w związku z przyznaniem Zamawiającemu dofinansowania na podstawie umowy o powierzenie grantu nr FERC.02.02-CS.01-001/23/0212/FERC.02.02-CS.01-001/23/2024 w ramach projektu pn. „Podniesienie poziomu ochrony cybernetycznej w gminie Chełmża, poprzez realizacje zaplanowanych działań w obszarach organizacyjnych, kompetencyjnych oraz technicznych i finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” realizowanego w ramach Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe. Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa.
Część III (trzecia ) obejmuje zakup systemu typu SIEM – 1 szt. , na który składa się:
a) dostawa, instalacja i wdrożenie oprogramowania typu SIEM – 1 szt.
b) serwer dla systemu SIEM – 1 szt.
c) zasilacz awaryjny UPS wraz z akumulatorem dla serwera SIEM – 1 szt.
d) przełącznik sieciowy do podłączenia serwera SIEM – 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla tej części III (trzeciej) znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia -OPZ dot. części III.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48781000-6 - Pakiety oprogramowania do zarządzania systemem

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48214000-1 - Pakiety oprogramowania do sieciowego systemu operacyjnego

48625000-5 - Systemy operacyjne dla systemów otwartych

48821000-9 - Serwery sieciowe

32424000-1 - Infrastruktura sieciowa

31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne

4.5.5.) Wartość części: 94552,58 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu teleinformatycznego w ramach projektu - podniesienie poziomu ochrony cybernetycznej w gminie Chełmża.
2. Przedmiot zamówienia jest realizowany w związku z przyznaniem Zamawiającemu dofinansowania na podstawie umowy o powierzenie grantu nr FERC.02.02-CS.01-001/23/0212/FERC.02.02-CS.01-001/23/2024 w ramach projektu pn. „Podniesienie poziomu ochrony cybernetycznej w gminie Chełmża, poprzez realizacje zaplanowanych działań w obszarach organizacyjnych, kompetencyjnych oraz technicznych i finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” realizowanego w ramach Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe. Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa.
Część IV (czwarta ) obejmuje zakup serwera do utworzenia klastra HA, ilość urządzeń – 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla tej części IV (czwartej) znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia -OPZ dot. części IV.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48821000-9 - Serwery sieciowe

4.5.5.) Wartość części: 48638,25 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Unieważnienia postępowanie w części I (pierwszej) zamówienia dokonano na podstawie art. 255 pkt 2 PZP, który stanowi cyt.: „1. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:… 2) wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu;”
W postępowaniu w części I wpłynęła tylko jedna oferta złożona przez Wykonawcę KOMA NORD Sp. z o.o. ul. Łużycka 2, 81-537 Gdynia, którą Zamawiający odrzucił ofertę na podstawie z art. 226 ust. 1 pkt 5 PZP.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10533,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10533,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87708,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 87708,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87708,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOMA NORD Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5861029611

7.3.3) Ulica: ul. Łużycka 2

7.3.4) Miejscowość: Gdynia

7.3.5) Kod pocztowy: 81-537

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 87708,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89765,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89765,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89765,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Vecto sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9512249115

7.3.3) Ulica: Al. Lotników 32/46

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-668

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89765,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55236,23 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55236,23 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55236,23 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOMA NORD Sp. z o.o. ,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5861029611

7.3.3) Ulica: ul. Łużycka 2

7.3.4) Miejscowość: Gdynia

7.3.5) Kod pocztowy: 81-537

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55236,23 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.