Ogłoszenie z dnia 2025-04-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00105898/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-14
- 2025/BZP 00215155/01 - Wynik z dnia 2025-05-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie usług przewozu osób taksówkami na potrzeby UMK i realizacji wyborów w 2025 r. (3 części)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kraków - Urząd Miasta Krakowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554353
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wszystkich Świętych 3-4
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-004
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@um.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7c499992-ca54-4b90-891a-1135df7bee401.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonywanie usług przewozu osób taksówkami na potrzeby UMK i realizacji wyborów w 2025 r. (3 części)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7c499992-ca54-4b90-891a-1135df7bee40
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00185487
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00105898
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR-10.271.15.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 473409 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przewozów taksówkami, polegające na przewozie pracowników jednostek organizacyjnych Urzędu Miasta Krakowa na terenie Miasta Krakowa4.5.3.) Główny kod CPV: 60120000-5 - Usługi taxi
4.5.5.) Wartość części: 132409 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przewozów taksówkami, polegające na przewozie pracowników UMK dostarczających pełnomocnictwa wyborcze na potrzeby organizacji i przeprowadzenia Wyborów uzupełniających do Senatu RP w 2025 roku do wskazanych lokalizacji na terenie Miasta Krakowa, w terminach do dwóch dni przed wyznaczoną datą głosowania;oraz
transporcie osób, tj.: przewodniczących lub wiceprzewodniczących Komisji Wyborczych z Okręgowych Komisji Wyborczych (około 260 OKW) znajdujących się na terenie Krakowa wraz ze zliczonymi po wyborach kartami wyborczymi, do wskazanych lokalizacji na terenie Miasta Krakowa, na potrzeby organizacji i przeprowadzenia Wyborów uzupełniających do Senatu RP w dniach 16-17 marca 2025 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60120000-5 - Usługi taxi
4.5.5.) Wartość części: 110000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przewozów taksówkami, polegające na przewozie pracowników UMK dostarczających pełnomocnictwa wyborcze na potrzeby organizacji i przeprowadzenia Wyborów Prezydenta RP w 2025 roku do wskazanych lokalizacji na terenie Miasta Krakowa, w terminach do dwóch dni przed wyznaczoną datą głosowania (dla każdej z tur wyborów);oraz
transporcie osób, tj.: przewodniczących lub wiceprzewodniczących Komisji Wyborczych z Okręgowych Komisji Wyborczych (około 500 OKW) znajdujących się na terenie Krakowa wraz ze zliczonymi po wyborach kartami wyborczymi, do wskazanych lokalizacji na terenie Miasta Krakowa, na potrzeby organizacji i przeprowadzenia Wyborów Prezydenta RP w dniach 18-19 maja 2025 r. (I tura Wyborów Prezydenta RP) oraz 1-2 czerwca 2025 r. (tylko w razie konieczności przeprowadzenia - II tury Wyborów Prezydenta RP)
4.5.3.) Główny kod CPV: 60120000-5 - Usługi taxi
4.5.5.) Wartość części: 231000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEGA-TAXI Katarzyna i Tomasz Rdest spółka jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 350252710
7.3.3) Ulica: ul. Ignacego Łukasiewicza 3 lok. 302
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-429
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MEGA-TAXI KATARZYNA I TOMASZ RDEST SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
MEGA-TAXI KATARZYNA I TOMASZ RDEST SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60185,19 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEGA-TAXI Katarzyna i Tomasz Rdest spółka jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 350252710
7.3.3) Ulica: ul. Ignacego Łukasiewicza 3 lok. 302
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-429
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MEGA-TAXI KATARZYNA I TOMASZ RDEST SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
MEGA-TAXI KATARZYNA I TOMASZ RDEST SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23148,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-03-17Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2. Uwaga do sekcji 8.3. ogłoszenia:
Część 1 - Przedmiot umowy realizowany będzie od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 1 kwietnia 2025 r. do 15 grudnia 2025 r. lub do wcześniejszego wyczerpania środków przeznaczonych na sfinansowanie zamówienia.
Część 2 - Przedmiot umowy realizowany będzie :
1) w zakresie wskazanym w §1 ust. 1 pkt 1) wzoru umowy w terminie od dnia zawarcia umowy do dwóch dni przed wyznaczoną datą głosowania;
2) w zakresie wskazanym w §1 ust. 1 pkt 2) wzoru umowy w terminie 16-17 marca 2025 r.
3. Nr umowy zawartej w części 1: W/I/1314/OU/23/2025.
4. Nr umowy zawartej w części 2: W/I/1213/OR/383/2025.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Produkcja 18 filmów do multimedialnego suplementu do podręczników szkolnych dotyczącego nauki o materiałach oraz 10 podcastów i 15 videocastów
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostępu do 48 tytułów książek w wersji elektronicznej w roku 2026 dla Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie.
- 148/2025 Prace interwencyjne związane ze świadczeniem usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w miejscach wskazanych przez Zamawiającego
- Dostawa preparatu do higienicznego i chirurgicznego mycia rąk
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania na potrzeby Urzędu Statystycznego w Krakowie
- KP w Krynicy - remont dachu, elewacji i wybranych pomieszczeń
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





