Ogłoszenie z dnia 2025-04-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00128448/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostosowanie szkół ogólnodostępnych dla potrzeb osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Przebudowa części pomieszczeń w budynku:
Zadanie. 1: SP 3;
Zadanie. 2: SP 7;
Zadanie. 3: SP 8.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Legionowo Urząd Miasta Legionowo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000524832
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: marsz. Józefa Piłsudskiego 41
1.5.2.) Miejscowość: Legionowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-120
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 227663491
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.legionowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.legionowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/legionowo1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostosowanie szkół ogólnodostępnych dla potrzeb osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Przebudowa części pomieszczeń w budynku:Zadanie. 1: SP 3;
Zadanie. 2: SP 7;
Zadanie. 3: SP 8.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad737181-d40a-4350-9535-d08f5d9ebb97
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00185357
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie dofinansowane z programu Europejskiego Fundusz Rozwoju Regionalnego (Fundusze Europejskie dla Mazowsza 2021-2027).2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00128448
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Rz.271.16.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1: Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie na jej podstawie robót budowlanych polegających na przebudowie części pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Legionowie w zakresie wykonania szybu windowego wraz z dostawą i montażem dźwigu osobowego oraz wykonanie podjazdu zewnętrznego (pochylni) dla osób niepełnosprawnych.2. Wykonawca w ramach realizacji umowy zobowiązany jest do:
1) wykonania dokumentacji projektowej w zakresie przebudowy budynku w celu wykonania szybu windowego zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym,
2) wykonania robót budowlanych w zakresie budowy szybu windowego,
3) dostawy, montażu i uruchomienia nowego dźwigu osobowego,
4) uzyskania zgody na eksploatację dźwigu wydanej przez Urząd Dozoru Technicznego,
5) zaprojektowania i wykonania nowego podjazdu dla osób niepełnosprawnych (w tym rozbiórka konstrukcji starej pochylni).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45313100-5 - Instalowanie wind
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45410000-4 - Tynkowanie
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.5.5.) Wartość części: 580071,54 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2: Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie na jej podstawie robót budowlanych polegających na przebudowie części pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej nr 7 w Legionowie w zakresie wykonania szybu windowego wraz z dostawą i montażem dźwigu osobowego oraz wykonanie podjazdu zewnętrznego (pochylni) dla osób niepełnosprawnych.3. Wykonawca w ramach realizacji umowy zobowiązany jest do:
1) wykonania dokumentacji projektowej w zakresie przebudowy budynku w celu wykonania szybu windowego zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym,
2) wykonania robót budowlanych w zakresie budowy szybu windowego,
3) dostawy, montażu i uruchomienia nowego dźwigu osobowego,
4) uzyskania zgody na eksploatację dźwigu wydanej przez Urząd Dozoru Technicznego,
5) zaprojektowania i wykonania nowego podjazdu dla osób niepełnosprawnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45313100-5 - Instalowanie wind
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45410000-4 - Tynkowanie
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.5.5.) Wartość części: 723020,71 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 3: Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie na jej podstawie robót budowlanych polegających na przebudowie części pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej nr 8 w Legionowie w zakresie wykonania szybu windowego wraz z dostawą i montażem dźwigu osobowego.4. Wykonawca w ramach realizacji umowy zobowiązany jest do:
1) wykonania dokumentacji projektowej w zakresie przebudowy budynku w celu wykonania szybu windowego, zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym,
2) wykonania robót budowlanych w zakresie budowy szybu windowego,
3) dostawy, montażu i uruchomienia nowego dźwigu osobowego,
4) uzyskania zgody na eksploatację dźwigu wydanej przez Urząd Dozoru Technicznego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45313100-5 - Instalowanie wind
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45410000-4 - Tynkowanie
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.5.5.) Wartość części: 403592,12 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 623000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 810570,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 623000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Intero Serwis Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 1182188061
7.3.3) Ulica: ul. Daniłowskiego 6/76
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-833
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 623000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 799000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 976630,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 799000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Intero Serwis Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 1182188061
7.3.3) Ulica: ul. Daniłowskiego 6/76
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-833
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 799000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 499000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 736770,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 499000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Intero Serwis Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 1182188061
7.3.3) Ulica: ul. Daniłowskiego 6/76
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-833
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 499000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z LEGIONOWA
- Termomodernizacja budynku Przedszkola Miejskiego nr 5 w Legionowie
- Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pokoi służbowych w budynku nr 41 na terenie Centrum Szkolenia Policji w Legionowie
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu siedmioosobowego (radiowozu) przystosowanego do przewozu osób nietrzeźwych wraz z oznakowaniem i systemem łączności
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad rozbudową drogi powiatowej Nr 1801W w Gminie Serock - I Etap na odcinku od km 0+000 do km 1+935
- Przebudowa placu zabaw przy Żłobku Miejskim "Motylkowy Świat" w Legionowie, w formule zaprojektuj i wybuduj
- Wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie dwóch dźwigów osobowych w budynku Domu Pomocy Społecznej "Kombatant" w Legionowie.
więcej: przetargi w Legionowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 94, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Kompleksowa modernizacja energetyczna komunalnych budynków mieszkalnych w Gminie Żnin: Część I Słębowo 17 Część II Paryż 26 Część III Podgórzyn 5 Część IV ul. Pocztowa 15
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- REMONT ŁAZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
- Remont stolarki w trzech Urzędach Skarbowych podległych Izbie Administracji Skarbowej w Warszawie
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.