Ogłoszenie z dnia 2021-09-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00179728/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-14
- 2021/BZP 00189555/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-23
- 2021/BZP 00226003/01 - Wynik z dnia 2021-10-08
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń wraz z egzaminami dla studentów Wydziału Nauk Technicznych UWM w Olsztynie w ramach projektu nr POWR.03.05.00-00-Z310/17
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET WARMIŃSKO – MAZURSKI W OLSZTYNIE
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510884205
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Oczapowskiego 2
1.4.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.4.3.) Kod pocztowy: 10-719
1.4.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: dorota.borkowska@uwm.edu.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.uwm.edu.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00183736
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-09-17
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00179728/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
1. Kryterium oceny ofert: Aspekty społeczne. Punkty za kryterium „Aspekty społeczne” (maksymalnie 5 pkt.) zostaną przyznane według następującej punktacji: Wykonawca, który zatrudni min. 1 osobę niepełnosprawną lub bezrobotną do realizacji niniejszego zamówienia, na podstawie stosunku pracy (umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy) w wymiarze pełnego wymiaru czasu pracy – pełny etat na cały okres realizacji przedmiotu umowy otrzyma 5 pkt.
W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych, w szczególności do:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
2. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
Po zmianie:
1. Kryterium oceny ofert
W ZAKRESIE CZĘŚCI NR 1
Doświadczenie trenerów – Wykonawca otrzyma punkty jeśli wykaże, odpowiednią liczbę szkoleń przeprowadzonych w ciągu ostatnich 3 lat przez osoby wskazane do realizacji zamówienia. Punkty będą przyznawane w następujący sposób:
Wykonawca, który wykaże, że każda z osób wskazanych do realizacji zamówienia przeprowadziła w ciągu ostatnich 3 lat 3 szkolenia co najmniej 20-godzinne w tematyce, do realizacji której jest dedykowana, otrzyma 10 pkt.
Wykonawca, który wykaże, że każda z osób wskazanych do realizacji zamówienia przeprowadziła w ciągu ostatnich 3 lat 4 szkolenia co najmniej 20-godzinne w tematyce, do realizacji której jest dedykowana, otrzyma 20 pkt.
Wykonawca, który wykaże, że każda z osób wskazanych do realizacji zamówienia przeprowadziła w ciągu ostatnich 3 lat 5 lub więcej szkoleń co najmniej 20-godzinnych w tematyce, do realizacji której jest dedykowana, otrzyma 35 pkt.
W przypadku, gdy Wykonawca wskaże do realizacji części 1. zamówienia więcej niż jednego trenera, punkty za dodatkowe przeprowadzone szkolenia zostaną przyznane wówczas, gdy każda ze wskazanych osób przeprowadziła odpowiednio 3, 4, 5 lub więcej szkoleń.
Aspekty społeczne – Punkty zostaną przyznane według następującej punktacji:
Wykonawca, który zatrudni min. 1 osobę niepełnosprawną lub bezrobotną do realizacji niniejszego zamówienia, na podstawie stosunku pracy (umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy) w wymiarze pełnego wymiaru czasu pracy – pełny etat na cały okres realizacji przedmiotu umowy otrzyma 5 pkt.
W ZAKRESIE CZĘŚCI NR 2
Doświadczenie trenerów – Wykonawca otrzyma punkty za kryterium „Doświadczenie trenera”, jeśli wykaże, odpowiednią liczbę szkoleń przeprowadzonych w ciągu ostatnich 3 lat przez osoby wskazane do realizacji zamówienia. Punkty będą przyznawane w następujący sposób:
Wykonawca, który wykaże, że każda z osób wskazanych do realizacji modułów Basic Safety Training i Basic Technical Training przeprowadziła w ciągu ostatnich 3 lat 3 szkolenia w tematyce, do realizacji której jest dedykowana, otrzyma 10 pkt.
Wykonawca, który wykaże, że każda z osób wskazanych do realizacji modułów Basic Safety Training i Basic Technical Training przeprowadziła w ciągu ostatnich 3 lat 4 szkolenia co najmniej 4-godzinne w tematyce, do realizacji której jest dedykowana, otrzyma 20 pkt.
Wykonawca, który wykaże, że każda z osób wskazanych do realizacji modułów Basic Safety Training i Basic Technical Training przeprowadziła w ciągu ostatnich 3 lat 5 lub więcej szkoleń co najmniej 4 godzinnych w tematyce, do realizacji której jest dedykowana, otrzyma 35 pkt.
W przypadku, gdy Wykonawca wskaże do realizacji szkoleń Basic Safety Training i Basic Technical Training w ramach części 2. zamówienia więcej niż jednego trenera, punkty za dodatkowe przeprowadzone szkolenia zostaną przyznane wówczas, gdy każda ze wskazanych osób przeprowadziła odpowiednio 3, 4, 5 lub więcej szkoleń.
Aspekty społeczne – Punkty zostaną przyznane według następującej punktacji:
Wykonawca, który zatrudni min. 1 osobę niepełnosprawną lub bezrobotną do realizacji niniejszego zamówienia, na podstawie stosunku pracy (umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy) w wymiarze pełnego wymiaru czasu pracy – pełny etat na cały okres realizacji przedmiotu umowy otrzyma 5 pkt.
2. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1.1. spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący:
1.1.1. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej tj. w zakresie warunku wskazanego w art. 112 ust. 2 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, jeżeli wykaże:
w zakresie części nr 2:
posiadanie zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości usług, poświadczającym, że Wykonawca spełnia określone wymogi jakościowe w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia. Dokumentem potwierdzającym, że Wykonawca świadczący usługi spełnia ustalone wymagania
i przyjęte kryteria jakości i występuje u niego nadzorowanie jakości, jest certyfikacja do prowadzenia szkoleń Basic Safety Training oraz Basic Technical Training zgodnie ze standardem międzynarodowej organizacji GLOBAL WIND ORGANIZATION zrzeszającej producentów i operatorów turbin wiatrowych lub równoważny. Zamawiający wymaga od Wykonawców ważnego dokumentu potwierdzającego posiadanie certyfikatu na potwierdzenie, że Wykonawca przystępujący do realizacji przedmiotu zamówienia publicznego spełnia określone wymogi jakościowe odnośnie realizacji usług będących przedmiotem zamówienia.
1.1.2. zdolności technicznej lub zawodowej: zawodowej tj. w zakresie warunku wskazanego w art. 112 ust. 2 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędną zdolność techniczną lub zawodową, jeżeli wykaże:
Wiedza i doświadczenie:
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym terminie, przeprowadził:
w zakresie części nr 1
a) co najmniej 2 szkolenia w tematyce zasad budowy i funkcjonowania instalacji fotowoltaicznych, z których każde szkolenie trwało co najmniej 30 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 minut zegarowych) oraz
b) co najmniej 2 szkolenia z zakresu pomiarów elektroenergetycznych do 1kW,
z których każde trwało co najmniej 30 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 minut zegarowych
w zakresie części nr 2
a) co najmniej 2 szkolenia wg standardu Global Wind Organisation Basic Safety Training oraz
b) co najmniej 2 szkolenia wg standardu Global Wind Organisation Basic Technical Training oraz
c) co najmniej 2 szkolenia na turbinie wiatrowej, z których każde trwało
co najmniej 4 godziny dydaktyczne (1 godzina dydaktyczna = 45 minut zegarowych).
Kadra:
Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia odpowiedzialnymi za świadczenie usług oraz posiadającymi wymagane kwalifikacje zawodowe i wykształcenie, niezbędne
do wykonywania zamówienia, tj.:
1) do realizacji części nr 1 zamówienia co najmniej 1 trenera do przeprowadzenia każdej z 2 modułów szkolenia, który posiada wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w prowadzeniu szkoleń:
a) w przypadku modułu szkolenia „Systemy fotowoltaiczne” trener wskazany do przeprowadzenia szkolenia przeprowadził w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 2 szkolenia nt. budowy
i eksploatacji systemów fotowoltaicznych przygotowujące do egzaminu przed Urzędem Dozoru Technicznego w celu uzyskania uprawnień potwierdzających posiadanie kwalifikacji do instalowania systemów fotowoltaicznych, przy czym każde ze szkoleń w wymiarze co najmniej 20 godzin dydaktycznych,
b) w przypadku modułu szkolenia „Uprawnienia elektroenergetyczne do 1kW” trener wskazany do przeprowadzenia szkolenia przeprowadził w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 2 szkolenia przygotowujące do egzaminu na uprawnienia SEP do 1kV przygotowujące do egzaminu na uprawnienia SEP do 1kV, przy czym każde ze szkoleń w wymiarze co najmniej 20 godzin dydaktycznych,
2) do realizacji części nr 2 zamówienia co najmniej 1 trenera do przeprowadzenia każdego z 3 modułów szkolenia, który posiada wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w prowadzeniu szkoleń:
a) w przypadku modułu szkolenia „Basic Safety Training” trener wskazany do przeprowadzenia szkolenia przeprowadził w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 2 szkolenia Basic Safety Training wg standardu General Wind Organisation,
b) w przypadku modułu szkolenia „Basic Technical Training” trener wskazany do przeprowadzenia szkolenia przeprowadził w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 2 szkolenia Basic Safety Training wg standardu General Wind Organisation
c) w przypadku modułu szkolenia na turbinie wiatrowej trener wskazany do przeprowadzenia szkolenia przeprowadził w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 2 szkolenia na turbinie wiatrowej w wymiarze co najmniej 4 godzin dydaktycznych każde.
Uwaga:
Zamawiający dopuszcza wykazanie mniejszej ilości trenerów, tylko przy jednoczesnym spełnieniu przez wskazane osoby wszystkich ww. wymagań.
Jeżeli jeden trener będzie dedykowany do prowadzenia więcej niż jednego szkolenia, to Wykonawca będzie musiał udowodnić, że wskazany trener spełnia wymagania odrębnie dla każdego szkolenia do którego zostanie skierowany.
Na potwierdzenie powyższego Wykonawca złoży wraz z ofertą wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z informacjami
na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. W przypadku zaistnienia u Zamawiającego wątpliwości przy ocenie przedstawionego przez Wykonawcę wykazu osób, Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji należytego wykonania usług poprzez kontakt z podmiotem, dla którego trener realizował szkolenia i/lub możliwość żądania
na każdym etapie postępowania przedłożenia przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia zawodowego trenera tj. kserokopie certyfikatów, dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień, wykształcenia, kserokopie referencji, umów, protokołów odbioru usług, świadectw pracy, listów polecających i innych - poświadczonych „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę. Wykonawca powinien zanonimizować te dane w dokumentach, które nie są niezbędne dla wykazania spełnienia wymagań.
Po zmianie:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1.1. spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący:
1.1.1. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej tj. w zakresie warunku wskazanego w art. 112 ust. 2 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, jeżeli wykaże:
w zakresie części nr 2:
posiadanie zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości usług, poświadczającym, że Wykonawca spełnia określone wymogi jakościowe w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia. Dokumentem potwierdzającym, że Wykonawca świadczący usługi spełnia ustalone wymagania
i przyjęte kryteria jakości i występuje u niego nadzorowanie jakości, jest certyfikacja do prowadzenia szkoleń Basic Safety Training oraz Basic Technical Training zgodnie ze standardem międzynarodowej organizacji GLOBAL WIND ORGANIZATION zrzeszającej producentów i operatorów turbin wiatrowych lub równoważny. Zamawiający wymaga od Wykonawców ważnego dokumentu potwierdzającego posiadanie certyfikatu na potwierdzenie, że Wykonawca przystępujący do realizacji przedmiotu zamówienia publicznego spełnia określone wymogi jakościowe odnośnie realizacji usług będących przedmiotem zamówienia.
1.1.2. zdolności technicznej lub zawodowej: zawodowej tj. w zakresie warunku wskazanego w art. 112 ust. 2 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędną zdolność techniczną lub zawodową, jeżeli wykaże:
Wiedza i doświadczenie:
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym terminie, przeprowadził:
w zakresie części nr 1
a) co najmniej 2 szkolenia w tematyce zasad budowy i funkcjonowania instalacji fotowoltaicznych, z których każde szkolenie trwało co najmniej 30 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 minut zegarowych) oraz
b) co najmniej 2 szkolenia z zakresu pomiarów elektroenergetycznych do 1kW,
z których każde trwało co najmniej 30 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 minut zegarowych
w zakresie części nr 2
a) co najmniej 2 szkolenia wg standardu Global Wind Organisation Basic Safety Training oraz
b) co najmniej 2 szkolenia wg standardu Global Wind Organisation Basic Technical Training oraz
c) co najmniej 2 szkolenia na turbinie wiatrowej, z których każde trwało
co najmniej 4 godziny dydaktyczne (1 godzina dydaktyczna = 45 minut zegarowych).
Kadra:
Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia odpowiedzialnymi za świadczenie usług oraz posiadającymi wymagane kwalifikacje zawodowe i wykształcenie, niezbędne
do wykonywania zamówienia, tj.:
1) do realizacji części nr 1 zamówienia co najmniej 1 trenera do przeprowadzenia każdej z 2 modułów szkolenia, który posiada wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w prowadzeniu szkoleń:
a) w przypadku modułu szkolenia „Systemy fotowoltaiczne” trener wskazany do przeprowadzenia szkolenia przeprowadził w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 2 szkolenia nt. budowy
i eksploatacji systemów fotowoltaicznych przygotowujące do egzaminu przed Urzędem Dozoru Technicznego w celu uzyskania uprawnień potwierdzających posiadanie kwalifikacji do instalowania systemów fotowoltaicznych, przy czym każde ze szkoleń w wymiarze co najmniej 20 godzin dydaktycznych,
b) w przypadku modułu szkolenia „Uprawnienia elektroenergetyczne do 1kW” trener wskazany do przeprowadzenia szkolenia przeprowadził w ciągu ostatnich
3 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 2 szkolenia przygotowujące do egzaminu na uprawnienia SEP do 1kV przygotowujące
do egzaminu na uprawnienia SEP do 1kV, przy czym każde ze szkoleń
w wymiarze co najmniej 20 godzin dydaktycznych,
2) do realizacji części nr 2 zamówienia co najmniej 1 trenera do przeprowadzenia każdego z 3 modułów szkolenia, który posiada wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w prowadzeniu szkoleń:
a) w przypadku modułu szkolenia „Basic Safety Training” trener wskazany
do przeprowadzenia szkolenia przeprowadził w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 2 szkolenia Basic Safety Training wg standardu General Wind Organisation,
b) w przypadku modułu szkolenia „Basic Technical Training” trener wskazany
do przeprowadzenia szkolenia przeprowadził w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 2 szkolenia Basic Technical Training wg standardu General Wind Organisation
c) w przypadku modułu szkolenia na turbinie wiatrowej trener wskazany
do przeprowadzenia szkolenia przeprowadził w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 2 szkolenia na turbinie wiatrowej
w wymiarze co najmniej 4 godzin dydaktycznych każde.
Uwaga:
Zamawiający dopuszcza wykazanie mniejszej ilości trenerów, tylko przy jednoczesnym spełnieniu przez wskazane osoby wszystkich ww. wymagań.
Jeżeli jeden trener będzie dedykowany do prowadzenia więcej niż jednego szkolenia,
to Wykonawca będzie musiał udowodnić, że wskazany trener spełnia wymagania odrębnie dla każdego szkolenia do którego zostanie skierowany.
Na potwierdzenie powyższego Wykonawca złoży wraz z ofertą wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z informacjami
na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych
do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. W przypadku zaistnienia u Zamawiającego wątpliwości przy ocenie przedstawionego przez Wykonawcę wykazu osób, Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji należytego wykonania usług poprzez kontakt z podmiotem, dla którego trener realizował szkolenia i/lub możliwość żądania na każdym etapie postępowania przedłożenia przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia zawodowego trenera tj. kserokopie certyfikatów, dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień, wykształcenia, kserokopie referencji, umów, protokołów odbioru usług, świadectw pracy, listów polecających i innych - poświadczonych
„za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę. Wykonawca powinien zanonimizować te dane w dokumentach, które nie są niezbędne dla wykazania spełnienia wymagań.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-09-22 10:00
Po zmianie:
2021-09-24 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-09-22 10:30
Po zmianie:
2021-09-24 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2021-10-20
Po zmianie:
2021-10-23
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Rondela - ochrona dziedzictwa kulturalnego poprzez uczytelnienie historycznego terenu przed Wysoką Bramą w Olsztynie .
- Dostawa nowych mebli do jednostek organizacyjnych UWM w Olsztynie
- Dostawa aparatu USG
- Dostawa środków dezynfekcyjnych i antyseptycznych
- Dostawa agregatu prądotwórczego na przyczepie
- " Dostawy różnych produktów spożywczych - przyprawy "
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa polegająca na przeprowadzeniu zajęć dla uczniów w ramach projektu "Maluch z pasją"
- szkolenia dla uczniów klas pierwszych szkół ponadpodstawowych prowadzonych przez Powiat Otwocki, w ramach zajęć Edukacja dla Bezpieczeństwa
- "(PUP.2500.24.2025) Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia: Opiekun osoby zależnej z językiem niemieckim - poziom podstawowy A1 (7 osób)".
- Świadczenie usługi polegającej na prowadzeniu zajęć nauki języka niemieckiego dla dzieci w wieku 4 do 6 lat
- Cykl konferencji edukacyjno-informacyjnych dotyczących zachowania bioróżnorodności i jej ochrony na obszarach gmin Koszyce, Drwinia, Rzezawa i Szczurowa
- "Szkolenie z fizjoterapeutą dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Inowrocławiu w ramach projektu pn. "Pracownik zdrowy- urząd rozwojowy"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





