eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sypniewo › Doposażenie pracowni zawodowych w ramach realizacji projektu pn.: "Kształcenie zawodowe bliżej rynku pracy. Nowe kwalifikacje zawodowe dla uczniów ZSCKR w Sypniewie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-05-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Doposażenie pracowni zawodowych w ramach realizacji projektu pn.: „Kształcenie zawodowe bliżej rynku pracy. Nowe kwalifikacje zawodowe dla uczniów ZSCKR w Sypniewie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO W SYPNIEWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000097264

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kwiatowa 3

1.5.2.) Miejscowość: Sypniewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-422

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zsckrsypniewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsckrsypniewo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Doposażenie pracowni zawodowych w ramach realizacji projektu pn.: „Kształcenie zawodowe bliżej rynku pracy. Nowe kwalifikacje zawodowe dla uczniów ZSCKR w Sypniewie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2aef4004-c5f3-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00183670

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00075510/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Doposażenie pracowni zawodowych w ramachrealizacji projektu pn." Kształcenie zawodowe bliżej rynku pracy.Nowe kwalifikacje zawodowe dla uczniów ZSCKR w Sypniewie"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie publiczne współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 10 Innowacyjna edukacja, Działanie 10.02 Kształcenie ogólne i zawodowe, Poddziałanie 10.02.03 Kształcenie zawodowe.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00136536/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 164367,68 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Sypniewie wyposażenia pracowni na potrzeby realizacji projektu pn. „Kształcenie zawodowe bliżej rynku pracy. Nowe kwalifikacje zawodowe dla uczniów Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Sypniewie”
Część I PRACOWNIA DIAGNOSTYKI
1) lodówka do pracowni diagnostycznej (1 szt.)
2) stetoskop anestezjologiczny (3 szt.)
3) stetoskop internistyczny (3 szt.)
4) lekki stetoskop internistyczny (3 szt.)
5) stetoskop pediatryczny (3 szt.)
6) zestaw preparacyjny (6 szt.)
7) mikroskop (1 szt.)
8) mikroskop (1 szt.)
9) cyfrowy aparat EKG weterynaryjny (1 szt.)
10) kamera DLT (1szt.)
11) mikroskop stetoskopowy (2 szt.)
12) mała wirówka laboratoryjna (1 szt.)
13) większa wirówka (1 szt.)
14) lampa bakteriobójcza (1 szt.)
15) cieplarka laboratoryjna (1 szt.)
16) łaźnia wodna (1 szt.)
17) analiza krwi (1 szt.)
18) analizator moczu (1 szt.)
19) stanowiska chemiczno - diagnostyczne (6 zestawów)
20) stanowiska chemiczno - diagnostyczne (6 zestawów)
21) cyfrowy aparat USG (1 szt.)

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33100000-1 - Urządzenia medyczne

33124100-6 - Urządzenia diagnostyczne

33124130-5 - Wyroby diagnostyczne

33141625-7 - Zestawy diagnostyczne

4.5.5.) Wartość części: 89378,65 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Sypniewie wyposażenia pracowni na potrzeby realizacji projektu pn. „Kształcenie zawodowe bliżej rynku pracy. Nowe kwalifikacje zawodowe dla uczniów Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Sypniewie”
Część II PRACOWNIA DIAGNOSTYKI - TRYCHINOSKOP PROJEKCYJNY
1) Trychinoskop projekcyjny

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38517200-4 - Mikroskopy projekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 15311,69 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Sypniewie wyposażenia pracowni na potrzeby realizacji projektu pn. „Kształcenie zawodowe bliżej rynku pracy. Nowe kwalifikacje zawodowe dla uczniów Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Sypniewie”
Część III PRACOWNIA MECHANIZACJI
1) Oprogramowanie rolnicze do pracowni komputerowej
2) GPS
3) panel nawigacyjny (wyświetlacz) do nawigacji rolniczej
4) układ automatyki jazdy

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38110000-9 - Przyrządy nawigacyjne

38800000-3 - Urządzenia sterujące procesem przemysłowym i urządzenia do zdalnego sterowania

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.5.) Wartość części: 59677,34 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 122257,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 122257,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 122257,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU „BMS” Sp. J. Z. Bielecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 581-11-72-950

7.3.3) Ulica: Staszica

7.3.4) Miejscowość: Kwidzyń

7.3.5) Kod pocztowy: 82-500

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 122257,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W ramach II części prowadzonego postępowania o udzielnie zamówienia publicznego pn. Doposażenie pracowni zawodowych w ramach realizacji projektu pn.: „Kształcenie zawodowe bliżej rynku pracy. Nowe kwalifikacje zawodowe dla uczniów ZSCKR w Sypniewie” wpłynęła jedna oferta. Przedmiotowa oferta podlegała odrzuceniu zgodnie z dyspozycją art. 63 ustawy Pzp w myśl którego w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub w konkursie o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z treścią art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający, stosownie do treści art. 222 ust. 4 ustawy Pzp, bezpośrednio przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 45275,00 PLN brutto.
Po otwarciu ofert Zamawiający stwierdził, iż oferta z najniższą ceną przekracza kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Wskutek analizy swych możliwości finansowych (w szczególności środków przeznaczonych na ten cel w budżecie Zamawiającego) Zamawiający stwierdził, iż nie jest możliwe zwiększenie kwoty wstępnie przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.