Ogłoszenie z dnia 2022-05-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00158778/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-13
- 2022/BZP 00158815/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego na potrzeby modernizacji obiektów infrastruktury sportowej na ternie Otwockiego Klubu Sportowego w ramach zadania budżetowego(...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Otwock
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013268770
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 5
1.5.2.) Miejscowość: Otwock
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@otwock.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.otwock.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://otwock.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego na potrzeby modernizacji obiektów infrastruktury sportowej na ternie Otwockiego Klubu Sportowego w ramach zadania budżetowego(...)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1ce9f2fe-d2aa-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00182312
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00158778/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.25.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 210000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3. Opis przedmiotu zamówienia:
3.1. Zakres robót:
3.1.1. wykonanie projektu koncepcyjnego
3.1.2. projekt koncepcyjny musi zawierać min. elewacje, przekroje, rzuty zawierające rozkład funkcjonalny pomieszczeń (dot. obiektów kubaturowych), usytuowanie wszystkich obiektów na obszarze działki, zagospodarowanie terenu, w tym układ komunikacyjny, rozkład oświetlenia.
3.1.3. projekt koncepcyjny musi uwzględniać poszczególne elementy zgodnie z Załącznikiem do projektu umowy,
3.1.4. wykonanie wyceny szacunkowej,
3.1.5. wykonanie foto realistycznych wizualizacji min. 6 szt., ujęcia w uzgodnieniu z Zamawiającym,
3.1.6. opracowanie programu funkcjonalno- użytkowego z wyłączeniem uzyskania warunków technicznych przyłączenia do sieci – Wykonawca przygotuje kompletne wnioski o wydanie warunków technicznych i przekaże Zamawiającemu celem złożenia w odpowiedniej placówce gestora sieci.
3.1.7. analiza zapotrzebowania na energię elektryczną, energię cieplną oraz wodę
3.1.8. opracowanie w zakresie materiałów planowanych do wbudowania,
3.1.9. inwentaryzacja zieleni,
3.1.10. uwzględnienie projektu urządzeń małej architektury
3.1.11. wykonanie wszystkich innych niezbędnych prac do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy zgodnie z załącznikiem do umowy.
3.2. Program funkcjonalny musi zostać opracowany zgodnie z:
-Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego.
-Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz.U.2020.0.1333 ze zmianami),
- aktualnie obowiązującymi przepisami w zakresie warunków technicznych.
3.3. Przed przystąpieniem do prac projektowych Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia koncepcji proponowanych rozwiązań i uzyskanie pisemnej akceptacji Zamawiającego
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71354000-4 - Usługi sporządzania map
71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje
71246000-4 - Określenie i spisanie ilości do budowy
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- "Dostawa urządzeń chłodniczych oraz wagi z drukarką w podziale na 3 części"
- Dostawa igieł do generatorów Mo/Tc do NCBJ Ośrodka Radioizotopów POLATOM
- Roboty remontowe w budynkach portierni i szkoły w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym Nr 2 w Otwocku
- Remont korytarzy znajdujących się w budynku Sądu Rejonowego w Otwocku przy ul. Armii Krajowej 2
- Dostawa Spektrografu XUV
- USŁUGI PEŁNIENIA NADZORU INWESTORSKIEGO - branża budowlana, sanitarna, elektryczna dla zadania : "Modernizacja, przebudowa i adaptacja infrastruktury szpitalnej wraz z zakupem wyposażenia.."
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie, przebudowę i doposażenie placu zabaw dla Żłobka Samorządowego nr 1
- Opracowanie wielobranżowych dokumentacji projektowych dla trzech zadań dotyczących budowy budynków mieszkalnych (nr3b) zlokalizowanych w miejscowościach: Dębice, Rymań i Karsibór.
- Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 wraz z budową bieżni prostej przy SP6, przy ul. Gniewowskiej w formule zaprojektuj i wybuduj.
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania: "Modernizacja pomieszczeń kuchni w budynku Ośrodka Kultury w Sarnowie".
- Opracowanie dokumentacji projektowej remontu hali Milenium
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla przebudowy istniejącej sieci wodociągowej: Etap I Dla m. Rozbórz Etap II Dla m. Mirocin Etap III Budowy zbiorników wodociągowych w m. Mirocin
więcej: Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.