Ogłoszenie z dnia 2025-04-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00108710/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-18
- 2025/BZP 00123938/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie Systemów Sygnalizacji Włamania i Napadu w budynku Inspektoratu ZUS w Gostyninie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział w Płocku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000017756
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jachowicza 1
1.5.2.) Miejscowość: Płock
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-402
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ZAP_Plock@zus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/zus1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
ubezpieczenia społeczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie Systemów Sygnalizacji Włamania i Napadu w budynku Inspektoratu ZUS w Gostyninie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-522d5185-ad54-4a55-9063-99fdc8f51b48
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00180445
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00571145/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Wykonanie SSWIN I/Gostynin
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00108710
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 280000.271.2.2025-ZAP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 164652,34 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ogólny zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) zakup, montaż, konfiguracja i uruchomienie systemu sygnalizacji włamania i napadu zgodnie
z załączonym do umowy projektem budowlanym oraz specyfikacją techniczną.
2) opracowanie dokumentacji powykonawczej obejmującej m.in. charakterystykę i schematy wykonanego systemu sygnalizacji włamania i napadu, deklaracje zgodności, atesty i certyfikaty na zastosowane instalacje i urządzenia, protokoły z przeprowadzonych badań, sporządzone w języku polskim instrukcje obsługi zamontowanych urządzeń,
3) zapewnienie w okresie udzielonej gwarancji (min. 24 miesiące) przeglądów, konserwacji i serwisu zamontowanych urządzeń obejmujące: konserwację urządzeń i zapewnienie sprawnego działania systemu poprzez kontrolę poprawności działania, czyszczenie, konfigurację, aktualizację i inne czynności wymagane przez producenta, które zapewnią sprawne funkcjonowanie przynajmniej raz w roku (1 raz na rok) lub w zależności od wymagań stawianych przez producenta oraz nieodpłatną naprawę urządzeń w terminie 3 dni roboczych od chwili zgłoszenia awarii lub usterki.
4) inne niewymienione niezbędne do właściwej realizacji zamówienia.
Szczegółowe postanowienia zawarte są w projekcie umowy – Załącznik nr 2 do SWZ.
Szczegółowy zakres prac ujęty został w projekcie budowlanym oraz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót – stanowiące Załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 144777,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 260393,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 144777,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KARTEL TECH IMPORT – EKSPORT PAWEŁ ZDZIARSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7761614765
7.3.3) Ulica: NARUTOWICZA 2
7.3.4) Miejscowość: SIERPC
7.3.5) Kod pocztowy: 09-200
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZDZIARSKI PAWEŁ KARTEL TECH IMPORT - EKSPORT
jakie przetargi wygrała firma
ZDZIARSKI PAWEŁ KARTEL TECH IMPORT - EKSPORT
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 144777,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Wykonywanie czynności weterynaryjnych w odniesieniu do kotów wolno żyjących (dzikich) i samic psów/kotów właścicielskich Gminy Miasto Płock
- Dostawa akcesoriów i sprzętu elektrycznego w ramach realizacji wojewódzkiego programu ochrony ludności i obrony cywilnej na rok 2025.
- Dostawa wyposażenia do budynku dydaktyczno-administracyjnego Collegium Medicum w Akademii Mazowieckiej w Płocku.
- Zakup sprzętu inżynieryjno-saperskiego w ramach realizacji wojewódzkiego programu ochrony ludności i obrony cywilnej na rok 2025
- Zakup zestawów fantomów wraz z defibrylatorami w ramach realizacji wojewódzkiego programu ochrony ludności i obrony cywilnej na rok 2025
- Modernizacja bazy techniczno-dydaktycznej Szkoły poprzez rozbudowę i przebudowę istniejących budynków warsztatów szkolnych - zaprojektuj i wybuduj.
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bud. kabl. sieci elektroenergetycz. 15kv,konten. stacji transform. 15kV/0,4kV,kablowej sieci elektroenergetycz. 0,4kV wraz ze złącz. kabl., wiaty z inst. fotowolt. do 50 kW i mag. en. wraz z niez(...)
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Remont pomieszczeń w budynku Komendy Miejskiej Policji w Poznaniu
- Remont wybranych pomieszczeń dziekanatu nr 143, 145, 147, 149, 151, 153, 155 i 156 w budynku B Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- Modernizacja boiska przy Zespole Szkół im. Armii Krajowej w Brańsku - Etap I
- Modernizacja pracowni dydaktycznych w LO Wołów oraz LO Brzeg Dolny (pracownia geografii, fizyki, strefy ciszy i relaksu) w ramach projektu pt. "Rozwój kształcenia ogólnego w Powiecie Wołowskim"(...)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





