eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie pomiarów ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie w latach 2023 - 2025 Badania prędkości chwilowej pojazdów i natężenia ruchu wraz ze strukturą rodzajową



Ogłoszenie z dnia 2023-04-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie pomiarów ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie w latach 2023 - 2025
Badania prędkości chwilowej pojazdów i natężenia ruchu wraz ze strukturą rodzajową

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Miejskich

1.3.) Oddział zamawiającego: Zarząd Dróg Miejskich Wydział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010270068

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Chmielna 120

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-801

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzp@zdm.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zdm.waw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie pomiarów ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie w latach 2023 - 2025
Badania prędkości chwilowej pojazdów i natężenia ruchu wraz ze strukturą rodzajową

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3e76b816-ddb5-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00180277

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00008940/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.36 pomiary prędkości chwilowych pojazdów i natężenia ruchu ze strukturą rodzajową

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.zdm.waw.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: zzp@zdm.waw.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZDM/UM/DZP/23/TP/19/23

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pomiarów ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie w latach 2023 – 2025. Badania prędkości chwilowej pojazdów i natężenia ruchu wraz ze strukturą rodzajową.

4.2.6.) Główny kod CPV: 73100000-3 - Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1 Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji (zamówienia opcjonalnego), polegającego na realizacji dodatkowych pomiarów ruchu na bieżące potrzeby tj. wykonania dodatkowych pomiarów ruchu w przypadku wyczerpania kwoty podstawowej przewidzianej na ich realizację w danym roku w okresie trwania Umowy, dla których ceny jednostkowe będą zgodne
z przedstawionymi w formularzu ofertowym oraz na warunkach określonych w SWZ. Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nastąpi poprzez udzielenie Wykonawcy odrębnego zlecenia (oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji). Zakłada się, że:
1.1. prawem opcji objęty zostanie przedmiot zamówienia o łącznej szacowanej wartości 50% podstawowego zakresu zamówienia brutto, o którym mowa w §3 ust. 2 pkt 1 Umowy,
1.2. prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe
w terminie do końca każdego z okresów rozliczeniowych dla danego roku pomiarowego (zgodnie z §3 ust. 6 umowy) od dnia złożenia przez Zamawiającego oświadczenia
o skorzystaniu z prawa opcji w danym roku pomiarowym, z zastrzeżeniem pkt. 6 poniżej,
1.3. skorzystanie z prawa opcji nastąpi, po wyczerpaniu podstawowych środków finansowych przewidzianych na realizację przedmiotu zamówienia w danym roku w okresie trwania umowy, poprzez złożenie oświadczenia, o którym mowa w pkt. 1.2.,
1.4. ceny jednostkowe prawa opcji będą tożsame z zamówieniem podstawowym, określone
w Formularzu cenowym, przy czym okres zapłaty będzie rozłożony na płatności miesięczne zgodnie z pozostałym okresem funkcjonowania Umowy,
1.5. o zamiarze skorzystania z prawa opcji, Zamawiający poinformuje Wykonawcę w formie pisemnej, elektronicznej lub dokumentowej oświadczenia,
1.6. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w całości lub części, w przypadku skorzystania
z prawa opcji w części, Zamawiający może realizować prawo opcji wielokrotnie, do wyczerpania ilości opisanej w pkt. 1.1. ,
1.7. skorzystanie z prawa opcji przez Zamawiającego będzie skutkowało obowiązkiem wykonania przez Wykonawcę świadczeń objętych prawem opcji w terminie i za wynagrodzeniem ustalonym zgodnie z powyższymi uregulowaniami,
1.8. zamówienie opcjonalne nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do jego udzielenia, jak również nie stanowi podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania tego zamówienia,
1.9. w zakresie realizacji zamówienia objętego prawem opcji postanowienia niniejszej Umowy stosuje się odpowiednio, w tym do praw i obowiązków Wykonawcy oraz Zamawiającego, trybu dokonania odbioru, zgłaszania wad i usterek, okresów rękojmi, terminów usuwania wad, naliczania i wysokości kar umownych, zasad rozliczeń, mają w całości zastosowanie postanowienia niniejszej umowy,
1.10. W przypadku skorzystania z prawa opcji, Wykonawca wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości i na zasadach opisanych w §5 do wysokości liczonej od wartości prawa opcji.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-03

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: zadeklarowanie większej liczby urządzeń do realizacji zadania - zgodnych z wymaganiami podstawowymi określonymi w pkt 3 OPZ

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: zadeklarowanie większej liczby urządzeń do realizacji zadania o zwiększonych parametrach

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. sytuacji ekonomicznej lub finansowej tj.:


1.1. Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na sumę gwarancyjną co najmniej 150 000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych).

2. zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:

2.1. Wykonawca nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał (w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje) następujące zamówienie:

- w mieście o liczbie co najmniej 300 tysięcy mieszańców, w jednym roku kalendarzowym, na co najmniej dwudziestu przekrojach ulicznych trwających nie krócej niż 1 pełną dobę (24 h), w zakresie pomiarów prędkości chwilowej pojazdów wraz z natężeniem ruchu i strukturą rodzajową ruchu, wykonanym sprzętem o parametrach wymienionych w Opisie Przedmiotu Zamówienia (punkt 3 OPZ). W celu potwierdzenia wykonanych lub wykonywanych usług wykonawca musi przedstawić wykaz tych usług wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dni wykonania i odbiorców oraz dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. – w ilości - jedno zamówienie.
.2.2. Wykonawca ma do dyspozycji osoby legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi, uprawnieniami, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone, zgodnie z poniższym wykazem:

Lp. Stanowisko - Wymagana liczba osób - Doświadczenie zawodowe (liczba lat pracy na danym stanowisku) – podstawa dysponowania.

1. Kierownik ds. pomiarów ruchu - 1 osoba - 3 letnie doświadczenie w kierowaniu zespołem ds. pomiarów ruchu drogowego – podstawa dysponowania
2. Zespół pomiarowy - 2 zespoły po 2 osoby - roczne doświadczenie w wykonywaniu pomiarów ruchu drogowego (każda osoba) - podstawa dysponowania

2.3. Wykonawca ma do dyspozycji następujące narzędzia, wyposażenie zakładu lub urządzenia techniczne:
Lp. - narzędzia, wyposażenie zakładu lub urządzenia techniczne – ilość – podstawa dysponowania:
1. Urządzenia pomiarowe (liczniki ruchu drogowego) o parametrach wymienionych w pkt 3 Opisu Przedmiotu Zamówienia – 5 sztuk – podstawa dysponowania.
Wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy oraz na każde żądanie Zamawiającego w czasie jej obowiązywania, zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu oryginału lub potwierdzonej za zgodność z oryginałem kopii specyfikacji technicznej urządzeń pomiarowych za pomocą, których zrealizuje przedmiot zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. w niniejszym postępowaniu Zamawiający nie określa podmiotowych środków dowodowych potwierdzających brak podstaw do wykluczenia składanych na wezwanie.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1.1. dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia (zawierających potwierdzenie zapłaty ubezpieczenia – w przypadku gdy z treści przedstawionych dokumentów nie wynika, że ubezpieczyciel ponosi odpowiedzialność jeszcze przed zapłaceniem składki lub jej pierwszej raty). Wyjaśnienie: zgodnie z art. 814 §1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2022 r. poz. 1360, z późn. zm.) jeżeli nie umówiono się inaczej, odpowiedzialność ubezpieczyciela rozpoczyna się od dnia następującego po zawarciu umowy, nie wcześniej jednak niż od dnia następnego po zapłaceniu składki lub jej pierwszej raty).
1.2. wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane - załącznik nr 3 („Doświadczenie Wykonawcy”).
Do powyższego wykazu powinny być dołączone dowody określające, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz o którym mowa powyżej, dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
1.3. wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 4 („Wykaz osób”).
1.4. wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - załącznik nr 7 do SIWZ („Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych”).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca przystępujący do postępowania jest obowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości 7 300,00 zł (siedem tysięcy trzysta złotych).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-04-27 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zdm-waw.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-04-27 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-05-26

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:
- cena ofertowa brutto : 80 pkt;
- zadeklarowanie większej liczby urządzeń do realizacji zadania - zgodnych
z wymaganiami podstawowymi określonymi w pkt 3 OPZ: - 10 pkt
a) 4 urządzenia pomiarowe dodatkowo – (10 punktów),
b) 3 urządzenia pomiarowe dodatkowo – (5 punktów),
c) 1 urządzenia pomiarowe dodatkowo – (2 punkty),

- zadeklarowanie większej liczby urządzeń do realizacji zadania o zwiększonych parametrach:- 10 pkt
a) 5 urządzeń umożliwiających pomiar ruchu na przekrojach 2x4 z wykorzystaniem jednego urządzenia na przekrój - (10 punktów),
b) 3 urządzeń umożliwiających pomiar ruchu na przekrojach 2x4 z wykorzystaniem jednego urządzenia na przekrój - (5 punktów),
c) 1 urządzenie umożliwiające pomiar ruchu na przekrojach 2x4 z wykorzystaniem jednego urządzenia na przekrój - (2 punkty),


2. Ocena ofert w zakresie przedstawionych kryteriów zostanie dokonana według następujących zasad:

2.1. W zakresie kryterium „cena ofertowa brutto” oferta może uzyskać maksymalnie 80 punktów.
Ocena punktowa dokonana zostanie zgodnie z formułą:

Cena minimalna
------------------------------ x 80 pkt
Cena ofertowa

gdzie:
cena minimalna – cena ofertowa brutto oferty najtańszej
cena ofertowa – cena ofertowa brutto oferty ocenianej.

Obliczenie punktacji w kryterium „cena ofertowa brutto” dokonane będzie do dwóch miejsc po przecinku.

2.2. W zakresie kryterium „zadeklarowanie większej liczby urządzeń do realizacji zadania - zgodnych
z wymaganiami podstawowymi określonymi w pkt 3 OPZ: oferta może uzyskać max 10 punktów.
Ocena punktowa zostanie dokonana zgodnie z poniższym:
Zadeklarowanie większej liczby urządzeń do realizacji zadania
a) 4 urządzenia pomiarowe dodatkowo – (10 punktów),
b) 3 urządzenia pomiarowe dodatkowo – (5 punktów),
c) 1 urządzenia pomiarowe dodatkowo – (2 punkty),

2.3. W zakresie kryterium „zadeklarowanie większej liczby urządzeń do realizacji zadania o zwiększonych parametrach” oferta może uzyskać max 10 punktów.
Ocena punktowa zostanie dokonana zgodnie z poniższym:
Zadeklarowanie większej liczby urządzeń do realizacji zadania o zwiększonych parametrach:
a) 5 urządzeń umożliwiających pomiar ruchu na przekrojach 2x4 z wykorzystaniem jednego urządzenia na przekrój - (10 punktów),
b) 3 urządzeń umożliwiających pomiar ruchu na przekrojach 2x4 z wykorzystaniem jednego urządzenia na przekrój - (5 punktów),
c) 1 urządzenie umożliwiające pomiar ruchu na przekrojach 2x4 z wykorzystaniem jednego urządzenia na przekrój - (2 punkty),

3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska największą ilość punktów łącznie we wszystkich kryteriach oceny ofert.
4. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w zdaniu powyższym, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w którym jedynym kryterium oceny ofert jest cena, nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.