eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StrzyżewicePoprawa warunków prowadzenia działalności kulturalnej Centrum Kultury i Promocji Gminy Strzyżewice w Piotrowicach



Ogłoszenie z dnia 2025-04-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa warunków prowadzenia działalności kulturalnej Centrum Kultury
i Promocji Gminy Strzyżewice w Piotrowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Strzyżewice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019862

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Strzyżewice 109

1.5.2.) Miejscowość: Strzyżewice

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-107

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: +48815666025

1.5.8.) Numer faksu: +48815666025

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@strzyzewice.lubelskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugstrzyzewice.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cd4c817b-b377-4da1-879d-4be22d786e8c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa warunków prowadzenia działalności kulturalnej Centrum Kultury
i Promocji Gminy Strzyżewice w Piotrowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd4c817b-b377-4da1-879d-4be22d786e8c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00179455

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00004860/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Poprawa warunków prowadzenia działalności kulturalnej Centrum Kultury i Promocji Gminy Strzyzewice w Piotrowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

projekt nr. FELU.07.09-IZ.00-0024/23, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, Priorytet VII Lepsza dostępność do usług społecznych i zdrowotnych, Działanie 7.9 Zrównoważony rozwój dziedzictwa kulturowego (typ projektu 1a-c,2a-c, 3,4,5,6,7,8)

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00119211

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRII-ZP.271.6.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących robót budowlanych w ramach projektu: „Poprawa warunków
prowadzenia działalności kulturalnej Centrum Kultury i Promocji Gminy Strzyżewice w Piotrowicach”:
1) roboty budowlane w sali widowiskowej, korytarzu oraz salach nr I, II, III i IV (rozbiórka sufitów podwieszanych z płyt gipsowo –kartonowych, wykonanie sufitów podwieszanych kasetonowych, wykonanie gładzi gipsowych na ścianach, malowanie ścian zgodnie z przedmiarem robót),
2) demontaż i montaż instalacji elektrycznych wraz z wykonaniem badań i pomiarów,
3) wykonanie nagłośnienia i oświetlenia sceny,
4) wyposażenie w meble wymienione w przedmiarze robót.
Szczegółowy zakres, wymagania oraz warunki wykonania robót objętych przedmiotowym zamówieniem określone zostały w projekcie wykonawczym, przedmiarach robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załączniki do niniejszej SWZ.
Do obowiązków wykonawcy w ramach zadania i ceny ofertowej należy:
1) wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją projektową, sztuką budowlaną i zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi normami i przepisami prawa budowlanego, na ustalonych niniejszą umową warunkach oraz z należytą starannością i w terminach umownych;
2) wykonawca jest odpowiedzialny za pełną kontrolę robót i jakości wbudowywanych materiałów. Wykonawca zapewni odpowiedni system kontroli, włączając personel, laboratorium, sprzęt, zaopatrzenie i wszystkie urządzenia niezbędne do pobierania próbek i badań materiałów oraz robót;
3) przedłożenie przed podpisaniem umowy kopii uprawnień kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania równoważne do wyżej wskazanych.
4) zapewnienie właściwego oznakowania i właściwego zabezpieczenia terenu budowy;
5) utrzymanie porządku na terenie budowy oraz usuwanie na własny koszt zbędnych materiałów, odpadów i śmieci;
6) ponoszenie odpowiedzialności finansowej za szkody wyrządzone przez Wykonawcę właścicielom lub użytkownikom posesji sąsiadujących z terenem budowy;
7) dbałość o środowisko naturalne, w tym by odpady, emisje i zanieczyszczenia z terenu budowy, a w szczególności ścieki, pyły, wyziewy i hałas były możliwie najmniejsze i nie przekraczały dopuszczalnych prawem norm oraz nie stanowiły zagrożenia dla środowiska naturalnego;
8) uporządkowanie terenu po zakończeniu robót;
9) naprawa uszkodzonych w wyniku prowadzonych robót urządzeń uzbrojenia podziemnego i nadziemnego – w uzgodnieniu z ich administratorami;
10) ponoszenie wszelkich kosztów związanych z wypełnianiem przez Wykonawcę obowiązków wynikających z niniejszej umowy;
11) opracowanie i przekazanie zamawiającemu dokumentacji odbiorowej, zgłoszenie Zamawiającemu gotowości do odbioru
12) czynny udział w odbiorach.
13) Wykonawca dostarczy przed odbiorem:
- certyfikaty, deklaracje zgodności, atesty na wbudowane materiały ,
- kosztorys powykonawczy
Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 36 miesięcy gwarancji na przedmiot zamówienia oraz co najmniej 36 miesięcznej rękojmi.
Do wykonania robót mogą być użyte wyłącznie materiały i urządzenia odpowiadające następującym wymogom:
a) oznaczone znakiem CE, dla których dokonano oceny zgodnie ze zharmonizowaną normą europejską wprowadzoną do zbioru Polski Norm, z europejską aprobatą techniczną EAT lub krajową specyfikacją techniczną państw członkowskich UE uznaną przez Komisję Europejską za zgodną z wymaganiami podstawowymi,
b) znajdujące się w określonym przez Komisję Europejską wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa,
c) dla których producenci wystawili deklarację zgodności WE potwierdzającą zgodność wyrobu z europejskimi normami i aprobatami.
d) oznaczone znakiem budowlanym zgodnie z Polską Normą lub krajową aprobatą techniczną, z zgodność ta została potwierdzona w deklaracji zgodności wydanej przez producenta lub wyroby przeznaczone do jednostkowego stosowania w konkretnym obiekcie budowlanym.
Z uwagi na ryczałtowy charakter rozliczeń załączony przedmiar należy traktować informacyjnie, Wykonawca winien wycenić cały zakres prac wymieniony w dokumentacji przetargowej zasygnalizowany w przedmiarach robót. Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia w związku z tym zaleca się, aby wykonawca szczegółowo sprawdził w terenie warunki wykonywania przedmiotu zamówienia.
Warunki gwarancyjne
Wykonawca zobowiązany będzie udzielić na przedmiot zamówienia gwarancji jakości, na opisanych poniżej warunkach:
1. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości dla przedmiotu umowy na minimum 36 miesięcy od daty ostatecznego przekazania przedmiotu umowy Zamawiającemu.
2. Gwarancja jakości musi obejmować zarówno jakość wykonanych robót jak i jakość zastosowanych materiałów, surowców i urządzeń.
3. W ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie uczestniczyć w gwarancyjnych przeglądach okresowych oraz w odbiorze ostatecznym.
4. Początek biegu okresu rękojmi i gwarancji liczone jest od daty bezusterkowego odbioru przez zamawiającego potwierdzonego protokołem odbioru końcowego robót.
5. Wykonawca jest zobowiązany na własny koszt i własnym staraniem usunąć w okresie gwarancji i rękojmi stwierdzone wady przedmiotu umowy w terminie do 14 dni od daty ich zgłoszenia przez Zamawiającego.
6. Wykonawca udziela gwarancji na całość przedmiotu umowy tj. także za roboty wykonane przez Podwykonawców i dalszych Podwykonawców.
Oferta Wykonawcy powinna obejmować wszystkie niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia roboty zapewniające właściwe i efektywne jego funkcjonowanie.
W przypadku dostrzeżenia rozbieżności pomiędzy poszczególnymi elementami dokumentacji projektowej Wykonawca zobowiązany jest wystąpić do Zamawiającego o ich wyjaśnienie przed złożeniem oferty. Zamawiający oczekuje wykonania w ramach wynagrodzenia za realizację zamówienia wszystkich robót koniecznych dla prawidłowego wykonania zamówienia, w szczególności w sytuacji, gdy w którymkolwiek z dokumentów przetargowych roboty te zostały przewidziane lub ich wykonanie wynika z przyjętej technologii albo z innych powodów jest niezbędne dla prawidłowego wykonania zamówienia.
Wymagania dotyczące robót
1) Wszystkie roboty budowlane winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami BHP, P.poż.
2) Roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji projektowej określającej przedmiot zamówienia, oraz wymogami niniejszej specyfikacji.
Wymagania dotyczące materiałów
1) Użyte materiały muszą odpowiadać jakościowo wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w Ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2020 r., poz. 215) oraz dokumentacji projektowej.
2) Na każde żądanie inspektora nadzoru przed wbudowaniem materiałów Wykonawca obowiązany jest okazać atest lub certyfikat na znak bezpieczeństwa i zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną.
3) Atesty i świadectwa zgodności z aprobatą lub normą wbudowanych materiałów należy dołączyć do operatu powykonawczego w dniu odbioru inwestycji.
Wymagania stawiane Wykonawcy
1) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za bieg oraz terminowe wykonanie zamówienia.
2) Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia.
3) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem zamówienia.
4) W okresie rękojmi i gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie do udziału w organizowanych przeglądach oraz każdorazowo w przypadku wystąpienia usterek.
5) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody spowodowane przez własnych pracowników na skutek nieprzestrzegania przepisów BHP.
6) Wykonawca przyjmuje odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone przez jego pracowników, osoby działające na jego zlecenie, w tym za przypadki uszkodzenia ciała lub mienia wyrządzone działaniem lub zaniechaniem przy realizacji przedmiotu umowy, w zakresie przewidzianym przez kodeks cywilny.
7) Wykonawca zobowiązany będzie do ścisłej współpracy z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego.
W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i
systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
Zamawiający nie dopuszcza rozwiązań równoważnych.
Zamawiający nie wymaga w niniejszym postępowaniu przedmiotowych środków dowodowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
Zamówienie nie jest objęte dynamicznym systemem zakupów.
Zamawiający nie przewiduje prawa opcji.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45442100-8 - Roboty malarskie

39130000-2 - Meble biurowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne i prawne:
W dniu 25. 03. 2025 roku Zamawiający dokonał oceny ofert w wyniku której najwyżej została oceniona oferta nr 4 złożona przez: PEGAZ-BUD Stępień Michał, ul. Do Dysa 20a, 20-149 Lublin. Tego samego dnia wezwano wykonawcę nr 4, na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, do złożenia w terminie do 31. 03. 2025 roku wymaganych przez Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu. W wyznaczonym terminie wykonawca nr 4 nie złożył wymaganych dokumentów i w związku z tym został ponownie wezwany na podstawie art. 128 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych do złożenia ich w terminie do 04. 04. 2025 r. W kolejnym wyznaczonym terminie wykonawca nr 4 nie złożył wymaganych podmiotowych środków dowodowych. W związku z tym oferta wykonawcy nr 4: PEGAZ-BUD Stępień Michał, ul. Do Dysa 20a, 20-149 Lublin podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 2 lit. c ustawy Prawo zamówień publicznych: „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona przez wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń”.
Zamawiający na sfinansowanie zamówienia ma przeznaczoną kwotę 785 000,00 zł i nie może jej zwiększyć do poziomu niepodlegającej odrzuceniu oferty nr 3 z najniższą ceną tj. do 1 027 050,00 zł. Przewyższa ona znacznie kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie o 242 050,00 zł.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na: „Poprawę warunków prowadzenia działalności kulturalnej Centrum Kultury i Promocji Gminy Strzyżewice w Piotrowicach” na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 785000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1295549,71 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.