eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Usługi edukacji w zakresie bezpieczeństwa - warsztaty Komunikacja w sytuacjach kryzysowych



Ogłoszenie z dnia 2022-05-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi edukacji w zakresie bezpieczeństwa – warsztaty Komunikacja w sytuacjach kryzysowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190064136

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Inżyniera Jana Śmidowicza, 69

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-127

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@amw.gdynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.gdynia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi edukacji w zakresie bezpieczeństwa – warsztaty Komunikacja w sytuacjach kryzysowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a73f4fa3-a5f4-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00179026

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00058297/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.36 Przeprowadzenie warsztatów z Komunikacja w sytuacjach kryzysowych.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zintegrowany program wsparcia uczelni na rzecz rozwoju województwa pomorskiego” – edy-cja III i IV modułu podnoszenia kompetencji komunikacyjnych studentów Bezpieczeństwa Wewnętrznego - Zadanie 11, Podzadanie 83

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00090196/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 09/ZP/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 125 godzin warsztatów z Komunikacji w sytuacjach kryzysowych dla ok. 50 uczestników na potrzeby projektu.
• dla zajęć w trybie stacjonarnym:
- Wykonawca zrealizuje zajęcia w wyznaczonej przez Zamawiającego sali dydaktycznej Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni;
• dla zajęć w trybie zdalnym:
- Wykonawca zapewni realizację zajęć na odległość w trybie synchronicznym z wy-korzystaniem rozwiązań technicznych pozwalających uczestnikom w pełni zrealizować zakładany program szkolenia.
- Wykonawca będzie prowadził zajęcia w czasie rzeczywistym, w formie umożliwiającej przekazanie i utrwalenie treści określonych w programie szkolenia.
- Zamawiający może udostępnić wykonawcy Platformę elearningową w celu realizacji przedmiotu zamówienia.
- Wykonawca musi zapewnić możliwość przekazania uczestnikom dokumentów potwierdzających zakończenie udziału w zajęciach
- Wykonawca zrealizuje zajęcia zdalnie w wyznaczonej przez Zamawiającego sali dydaktycznej Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni.

Terminy i forma realizacji zamówienia.
a. Termin realizacji zamówienia: zajęcia przewidziane są do realizacji w okresie od podpisania umowy z wykonawcą do 30.09.2023 r.
b. Ostateczny termin realizacji zajęć nie może przekroczyć terminu 30.09.2023 r.
c. Zamawiający wyznacza termin szkolenia i podaje go do wiadomości Wykonawcy minimum 20 dni przed jego rozpoczęciem;
d. Wymagany termin realizacji zamówienia może zostać zmieniony, na wniosek Wykonawcy, minimum 10 dni przed jego realizacją, po pisemnej zgodzie Zamawiającego (minimum mail);
e. Liczba Uczestników/czek: ok 50 Uczestników/Uczestniczek łącznie w III i IV edycji (5 grup, każda po ok 10 osób), liczba uczestników może ulec zmianie;
f. Zajęcia będą prowadzone w języku polskim
g. Zajęcia mogą być przeprowadzone w trybie stacjonarnym lub zdalnym, w zależności od decyzji Zamawiającego, rekomendacji i ograniczeń państwowych dotyczących sytuacji epidemiologicznej oraz obowiązujących decyzji Rektora w zakresie organizacji zajęć dydaktycznych na uczelni.
h. Na końcu zajęć Wykonawca przeprowadzi test wiedzy Uczestników/Uczestniczek szkolenia związany bezpośrednio z tematyką szkolenia oraz udostępni Zamawiającemu zbiorczy raport z tych testów;

4.5.3.) Główny kod CPV: 80330000-6 - Usługi edukacji w zakresie bezpieczeństwa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16250,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18625,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16250,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MS Consensus Mirosław Serbinowicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5831397209

7.3.3) Ulica: Legionów 102B/54

7.3.4) Miejscowość: Gdynia

7.3.5) Kod pocztowy: 81-472

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16250,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.