Ogłoszenie z dnia 2023-04-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00505665/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-20
- 2022/BZP 00521400/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie i upowszechnienie spotów reklamowych nt. 8 projektów Rewitalizacji Obszarowej Centrum Łodzi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Miasta Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057632
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Piotrkowska 104
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-926
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uml.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uml.lodz.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/uml1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie i upowszechnienie spotów reklamowych nt. 8 projektów Rewitalizacji Obszarowej Centrum Łodzi2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-da15d0cd-7f74-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00178876
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00005214/49/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.90 Usługa produkcij spotów reklamowych oraz organizacji konferencji plenerowych dot. prowadzonych działaniań i planów dotyczących prac w ramach projektów Rewitalizacji Obszarowej Centrum Łodzi
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekty współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020. (Projekty 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8)2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00505665
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DSR-ZP-III.271.141.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 443753,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i wyprodukowanie co najmniej 14 spotów reklamowych promujących osiągnięcia związane z rewitalizacją obszarową 8 projektów Rewitalizacji Obszarowej Centrum Łodzi współfinansowanych przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 – 2020, dla każdego z „Projektów 1 – 8” osobno, emisja spotów w środkach komunikacji miejskiej w granicach miasta Łodzi, upowszechnienie spotów w Internecie: w serwisach społecznościowych (Facebook / TikTok) oraz w formie filmów reklamowych True View In – stream (pomijalnych po 5 sek., emitowanych w serwisie YouTube lub równoważnym tzn. służącym do nieodpłatnego umieszczania, upowszechniania i odtwarzania nagrań filmowych). Zamówienie obejmuje przygotowanie koncepcji i storyboardów oraz wyprodukowanie spotów w formie filmów reklamowych w języku polskim w wersji dostępnej dla osób niesłyszących, o długości co najmniej 60 sekund (nie wlicza się czasu wyświetlania logotypów i informacji wymaganych zgodnie ze wskazaniami zawartymi w „Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014 - 2020 w zakresie informacji i promocji”), a następnie rozpowszechnienie ich w Internecie w serwisie YouTube (lub równoważnym) oraz na portalach społecznościowych – Facebook / TikTok z geotargetowaniem na teren województwa łódzkiego, w środkach komunikacji miejskiej w Łodzi zgodnie z uzgodnionym z Zamawiającym planem komunikacji. Produkcja obejmuje dostosowanie spotów do wymogów nadawców. Zamówienie obejmuje uzyskanie w terminie do 30 dni od umieszczenia spotu na portalach społecznościowych co najmniej 100 tys. wyświetleń każdego spotu liczone na portalach łącznie, termin liczony od dnia zamieszczenia spotu na obu portalach jeśli nastąpi ono w różnych terminach oraz rozpowszechnienie w okresie trwania kampanii reklamowej wyprodukowanych spotów w pojazdach komunikacji miejskiej (emisja reklamy na wyświetlaczu automatów do sprzedaży biletów w pojazdach oraz emisja reklamy na monitorach LCD) we wszystkich pojazdach i na wszystkich biletomatach przez okres co najmniej 10 dni łącznie dla każdego spotu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79340000-9 - Usługi reklamowe i marketingowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 337512,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 560000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 418000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Euvic Media sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5272702552
7.3.3) Ulica: Czerska 12
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-732
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wsparcie przy przygotowaniu spotów reklamowych - Grupa Eskadra Sp. z o.o.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 418000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-31INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Sukcesywna dostawa mięsa, drobiu, wędlin do Przedszkola Miejskiego nr 218 w Łodzi
- Usługa rocznej subskrypcji sieciowego dostępu do bazy książek elektronicznych (podręczniki w jęz. polskim) dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
- Świadczenie usługi zapewnienia dostępu do zróżnicowanych obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych w ramach programu sportowo-rekreacyjnego.
- ZP/35/2025 "Dostawa zestawów do operacji ginekologicznych z podziałem na 2 części dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi"
- Sukcesywne dostawy leku stosowanego w leczeniu raka płuc i międzybłoniaka opłucnej dostępnego w ramach programu lekowego B6 do WZZOZ Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji w Łodzi
- Zakup jednorocznej subskrypcji Genetec Advantage Renewal dla Systemu Monitoringu Miejskiego w Łodzi (SMM)
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie, realizacja i bieżące prowadzenie działań marketingowych i komunikacyjnych związanych z realizacją projektu współfinansowanego ze środków programu Interreg
- Warsztaty na rzecz podnoszenia wiedzy i świadomości o innowacyjności podmiotów DSI w ramach projektu "Innowacyjny Dolny Śląsk"
- Druk i dostawa publikacji popularyzujących informacje turystyczne o województwie łódzkim
- Inżynier kontraktu dla projektu pt.: Kanalizacja sanitarna miasta Zgierza wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków - Kontrakt nr 2.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





