eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Dostawa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego przeznaczonego do kompleksowej obsługi Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej



Ogłoszenie z dnia 2022-05-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego przeznaczonego do kompleksowej obsługi Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368268097

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zjednoczenia 110

1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 65-120

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 68 353 67 04

1.5.8.) Numer faksu: (+48) 68 353 36 84

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: uzp@gm.zgora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gm.zgora.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gm.zgora

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka mieszkaniowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego przeznaczonego do kompleksowej obsługi Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8bfd4926-b974-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00178773

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00057669/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Modernizacja systemu informatycznego ZGM

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00117156/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZ.261.11.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 381360 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca swym zakresem dostawę i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego przeznaczonego do kompleksowej obsługi Zamawiającego dla 111 użytkowników wraz z udzieleniem bezterminowej komercyjnej licencji, jego instalacją, wdrożeniem (instalacją, migracją danych z obecnie używanych systemów, parametryzacją systemu w uzgodnieniu z Zamawiającym, szkolenia z obsługi Zintegrowanego Systemu Informatycznego wraz z asystą podczas pracy) i wsparciem oraz aktualizacją z tytułu nadzoru autorskiego.
Dostawa, wdrożenie i uruchomienie wraz z migracja danych Zintegrowanego Systemu Informatycznego musi być poprzedzone wykonaniem analizy przedwdrożeniowej systemów oraz infrastruktury informatycznej wykonanej przez Dostawcę. Analiza przedwdrożeniowa ma na celu uzyskanie wiedzy przez Dostawcę o infrastrukturze technicznej i informatycznej Zamawiającego niezbędnej do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy.
Zintegrowany System Informatyczny swym zakresem obejmować ma w szczególności:
o obsługa finansów i księgowości dla jednostki sektora finansów publicznych (zakład budżetowy),
o obsługa kontroli budżetu,
o obsługa obrotu gotówkowego, banków i płatności,
o obsługa faktur zakupu,
o obsługa obszaru czynszów dla mieszkaniowego zasobu gminnego, lokali użytkowych stanowiących własność gminy,
o obsługa obszaru wspólnot mieszkaniowych,
o obsługa wielowymiarowa analiz i sprawozdawczości, w tym sprawozdawczości budżetowej,
o obsługa środków trwałych,
o obsługa gospodarki magazynowej,
o obsługa obszaru kadr i płac wraz z kasą zapomogowo-pożyczkową,
o obsługa techniczna nieruchomości – awarie, przeglądy, remonty wraz z mobilna obsługą ,
o elektroniczne biuro obsługi klienta,
o elektroniczny system powiadomień.
Podany powyżej podział na obszary ma jedynie charakter wyłączenie informacyjny pozwalający Dostawcy na określenie obszarów działania Zintegrowanego Systemu Informatycznego jakiego oczekuje Zamawiający.
Szczegółowy opis zamówienia zamieszczony jest w załączniku nr 7 pn. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (OPZ).
Szczegółowy opis wymagań technicznych i funkcjonalnych Zintegrowanego Systemu Informatycznego został określony w załączniku nr 8.
Zamawiający wymaga od Wykonawcy zawarcia umowy z Zamawiającym na wykonanie usługi opieki serwisowej w zakresie wsparcia powdrożeniowego dla wszystkich dostarczonych modułów.
Zawarcie umowy na opiekę serwisowa nastąpi nie później niż w terminie 30 dni od dnia odbioru końcowego realizacji przedmiotu zamówienia na okres 12 miesięcy z zastrzeżeniem, że łącznie wynagrodzenie za całą przedmiotową umowę na opiekę serwisową nie przekroczy 1,8% netto miesięcznie od wartości zawartej umowy na dostawę i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48612000-1 - System zarządzania bazą danych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48517000-5 - Pakiety oprogramowania informatycznego

48611000-4 - Pakiety oprogramowania dla baz danych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 349935 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 349935 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 349935 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SoftHard S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7742817935

7.3.3) Ulica: Graniczna 27

7.3.4) Miejscowość: Płock

7.3.5) Kod pocztowy: 09-407

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 349935 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 517 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wykonanie umowy w terminie 517 dni od dnia podpisania umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.