Ogłoszenie z dnia 2025-04-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00146835/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Naprawa i konserwacja urządzeń chłodniczych i sprzętu gastronomicznego z podziałem na dwa zadania.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 25. Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200689828
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kawaleryjska 70
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-325
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 25wog.kancelaria@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.25wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Naprawa i konserwacja urządzeń chłodniczych i sprzętu gastronomicznego z podziałem na dwa zadania.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7bb08c31-2c36-4160-8a63-5ba89f2f6253
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00178597
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00005926/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Naprawa i konserwacja urządzeń chłodniczych i sprzętu gastronomicznego z podziałem na dwa zadania.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 16/W1/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 55555,56 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne, wg. potrzeb Zamawiającego, usługi polegające na:1) konserwacjach urządzeń chłodniczych i sprzętu gastronomicznego stanowiących wyposażenie w jednostkach i instytucjach wojskowych przydzielonych na zaopatrzenie Wojskowego Oddziału Gospodarczego
a) w ramach przeglądu konserwacyjnego Wykonawca dokona wszelkich czynności konserwacyjno - naprawczych niezbędnych do utrzymania sprawnego działania sprzętu chłodniczego służby żywnościowej zgodnie z „Normatywem czasowym przeglądu konserwacyjnego sprzętu oraz urządzeń gastronomicznych
i chłodniczych”, stanowiącym załącznik do umowy.
2) wykonaniu napraw i usuwaniu awarii urządzeń chłodniczych i sprzętu gastronomicznego stanowiącego wyposażenie w jednostkach i instytucjach wojskowych przydzielonych na zaopatrzenie 25 Wojskowego Oddziału Gospodarczego.
Naprawy bieżące i konserwacje mogą obejmować następujące urządzenia i sprzęty:
Dot. części nr 1 – Konserwacja i naprawa urządzeń chłodniczych:
komory chłodnicze: TECHNO-COLD, MISA SUD REFRIGERAZIONE, COLDOR;
kontenery chłodnicze: MODULAR;
kontenery chłodnicze elektryczno – spalinowe 1 CC;
szafy chłodnicze: KROSNO, ASBER, GIEMZA, STALGAST, FAGOR, EDESA, RM GASTRO, EDESA, JOLA, RAPA, IGLOO;
szafy mroźnicze: HENDI, FAGOR, EDESA, JOLA, RM GASTRO;
witryny chłodnicze: STALGAST, MAWI;
zamrażarki skrzyniowe: BYFAL, ELEKTROLUX.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących
4.5.5.) Wartość części: 25000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne, wg. potrzeb Zamawiającego, usługi polegające na:1) konserwacjach urządzeń chłodniczych i sprzętu gastronomicznego stanowiących wyposażenie w jednostkach i instytucjach wojskowych przydzielonych na zaopatrzenie Wojskowego Oddziału Gospodarczego
a) w ramach przeglądu konserwacyjnego Wykonawca dokona wszelkich czynności konserwacyjno - naprawczych niezbędnych do utrzymania sprawnego działania sprzętu chłodniczego służby żywnościowej zgodnie z „Normatywem czasowym przeglądu konserwacyjnego sprzętu oraz urządzeń gastronomicznych
i chłodniczych”, stanowiącym załącznik do umowy.
2) wykonaniu napraw i usuwaniu awarii urządzeń chłodniczych i sprzętu gastronomicznego stanowiącego wyposażenie w jednostkach i instytucjach wojskowych przydzielonych na zaopatrzenie 25 Wojskowego Oddziału Gospodarczego.
Naprawy bieżące i konserwacje mogą obejmować następujące urządzenia i sprzęty:
Dot. części nr 2 – Konserwacja i naprawa sprzętu gastronomicznego:
kotleciarki elektryczne: HENDI, STEKER;
krajalnice żywności: RAVESCO, LOZAMET, MA-GA, EDESA;
kotły warzelne: LOZAMET;
maszyny do mielenia mięsa: CATERINA, EDESA, HENDI, MA-GA, RESTO QUALITY;
maszyny do rozdrabniania warzyw: MESKO-AGD, SPOMASZ;
maszyny kuchenne wieloczynnościowe: SPOMASZ
obieraczki do warzyw: KINGHOFF, REDFOX, RESTO QUALITY, SPOMASZ, HENDI, LOZAMET, STALGAST;
patelnie elektryczne: KROMET, LOTUS, LOZAMET, STALGAST;
piece konwekcyjno-parowe: HENDI, GIORIC, FAGOR, SWISSPOL, RETIGO, REDFOX;
szarpaki wilk: RESTO QUALITY;
szatkownice elektryczne do warzyw: HENDI, ROBOT COUPE;
wilki do mielenia mięsa: DADAUX, RM GASTRO;
zmywarki kapturowe: DIHR, EVO ADVANCE
zmywarki tunelowe: HOBART
zmywarki: RM GASTRO.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50883000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń zaprowiantowania
4.5.5.) Wartość części: 35000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Zakup wideotelefonów IP
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych oraz papierniczych do Oddziału Regionalnego KRUS w Białymstoku i Placówek Terenowych w Augustowie i Zambrowie.
- Sukcesywne dostawy foteli biurowych i krzeseł konferencyjnych do Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku
- Dostawa artykułów promocyjnych oraz druków informacyjno-promocyjnych na potrzeby jednostek Uniwersytetu w Białymstoku (II)
- Wymiana stolarki otworowej w budynku użytkowym przy ul. M. Curie-Skłodowskiej 15A będącym w zasobie Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku.
- POSTERUNEK POLICJI w ŚNIADOWIE - KONTYNUACJA BUDOWY NOWEJ SIEDZIBY - 2
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie okresowych przeglądów i zabiegów konserwacyjnych central klimatyzacyjno - wentylacyjnych w Samodzielnym Publicznym Zespole Zakładów Opieki Zdrowotnej w Staszowie
- Usługi w zakresie przeglądu, usuwania awarii (pogotowie serwisowe) i utrzymania w pełnej sprawności technicznej urządzeń klimatyzacyjnych oraz central wentylacji mechanicznej, w obiektach CBA
- Wykonanie modernizacji instalacji wody lodowej, obsług. chłodzenie pom., w budynku biur., w ramach zadania inwest. pn.: "Modernizacja instalacji klimatyzacji w budynku przy ul. Moniuszki 7/9 w Łodzi"
- Usługa serwisowa systemów chłodniczych systemu Proteus 235 (DZP.260.12.2025)
- ZP 9/25 Usługa okresowych przeglądów urządzeń klimatyzacji oraz przeglądów z wymianą filtrów central wentylacyjnych, wentylatorów i nawiewników
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.