Ogłoszenie z dnia 2025-04-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00148960/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup infrastruktury sprzętowej w ramach projektu „Sprawny i bezpieczny system e-usług i e-zasobów w ZIT MOF Piły – E-Urząd i rozbudowa Miejskiego Systemu Informacji Przestrzennej miasta Piły”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Piła
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791164
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Staszica 10
1.5.2.) Miejscowość: Piła
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.pila.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pila.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umpila.ezamawiajacy.pl/pn/umpila/demand/200699/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup infrastruktury sprzętowej w ramach projektu „Sprawny i bezpieczny system e-usług i e-zasobów w ZIT MOF Piły – E-Urząd i rozbudowa Miejskiego Systemu Informacji Przestrzennej miasta Piły”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c37de097-2401-4870-ac4e-79fbee376397
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00178583
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00038016/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Zakup infrastruktury sprzętowej w ramach projektu "Sprawny i bezpieczny system e-usług i e-zasobów w ZIT MOF Piły – E-Urząd i rozbudowa Miejskiego Systemu Informacji Przestrzennej miasta Piły"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Sprawny i bezpieczny system e-usług i e-zasobów w ZIT MOF Piły – E-Urząd i rozbudowa Miejskiego Systemu Informacji Przestrzennej miasta Piły2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00148960
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.TP.8.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa następującego sprzętu komputerowego:
a) 12 zestawów komputerowych PC (stacje robocze graficzne),
b) 14 monitorów komputerowych,
c) 4 tabletów,
d) 1 plotera CAD,
e) 12 dysków do archiwizacji danych.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia i wymagań zamawiającego zawiera zał. nr 7 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia (zwany dalej OPZ).
3. Zamawiający wymaga dla każdego asortymentu sprzętu komputerowego wyspecyfikowanego w OPZ, aby Wykonawca dostarczył sprzęt o identycznej specyfikacji technicznej, wyprodukowany przez tego samego producenta oraz posiadający jednakowe oznaczenie modelu.
4. Dostarczony przedmiot zamówienia oraz wszystkie użyte do jego budowy komponenty muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, nieregenerowane, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz roszczeń osób trzecich.
5. Odpowiedzialność za dostawę przedmiotu umowy i wszelkie ryzyko z nią związane do miejsca jego przeznaczenia ponosi wykonawca. Koszt dostawy przedmiotu umowy do siedziby zamawiającego pokrywa wykonawca.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30214000-2 - Stacje robocze
30213200-7 - Komputer tablet
30231300-0 - Monitory ekranowe
30232140-7 - Plotery
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 284588,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 284588,73 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 284588,73 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ”GAMATRONIC” Zbigniew Dec, Władysław Czarnecki Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 570791164
7.3.3) Ulica: Łączna 51
7.3.4) Miejscowość: Pila
7.3.5) Kod pocztowy: 64-920
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 284588,73 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Modernizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 12 z Oddziałami Integracyjnymi im. Janusza Korczaka w Pile przy ul. Lelewela 140
- Sukcesywne dostawy odczynników, materiałów kalibracyjnych, kontrolnych, odczynników dodatkowych wraz z dzierżawą aparatu.
- Wykonanie remontu sieci kanalizacyjnej na terenie oczyszczalni ścieków GWDA w Pile
- Odtworzenie oznakowania poziomego na drogach powiatowych powiatu pilskiego w 2025 r.
- Dostawa samochodu dla Muzeum Okręgowego w Pile
- OBSŁUGA INFORMATYCZNA W SĄDZIE REJONOWYM W PILE, PRZY UL. ALEJA POWSTAŃCÓW WIELKOPOLSKICH 79
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "LoCaGas- Low Calorific Gas for Green Power Production"
- Zakup wyposażenia, ICT i pomocy dydaktycznych w ramach realizacji zadania pn. Edukacja na wysokim poziomie w Szkole Podstawowej w Zespole Szkolno - Przedszkolnym im. Jana Pawła II w Rząśni
- "Wyposażenie przedszkola integracyjnego z siedzibą przy ul. Zygmunta Szczęsnego Felińskiego 1, 64-500 Szamotuły
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do pracowni dydaktycznych szkół zawodowych powiatu biłgorajskiego
- Doposażenie pracowni przedmiotowych w sprzęt komputerowy i pomoce dydaktyczne w ramach projektu pn. "Projekty edukacyjne dla szkół podstawowych Gminy Osielsko".
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Gliwicach oraz do szkół w ramach projektu "Edukacja dostępna dla każdego w liceach Powiatu Gliwickiego"
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.