Ogłoszenie z dnia 2025-04-30
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Gliwicach
oraz do szkół w ramach projektu „Edukacja dostępna dla każdego w liceach Powiatu Gliwickiego”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Gliwicki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276254985
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zygmunta Starego 17
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@starostwo.gliwice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.starostwo.gliwice.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Gliwicach
oraz do szkół w ramach projektu „Edukacja dostępna dla każdego w liceach Powiatu Gliwickiego”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef9ead70-ad91-44dc-ad4e-fdaf74a3cb3e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00213384
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00018857/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa sprzętu komputerowego do szkół w ramach projektu "Kształcenie zawodowe w Powiecie Gliwickim zgodne z potrzebami transformacji regionu"
1.2.6 Dostawa sprzętu komputerowego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 - w części IV i V
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ef9ead70-ad91-44dc-ad4e-fdaf74a3cb3e3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim, pisemnie. Składanie ofert i komunikacja w postępowaniu, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia (dalej jako Platforma) pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl.
Komunikacja za pośrednictwem Platformy jest preferowanym sposobem przekazywania informacji (a w przypadku składania ofert wymaganym bezwzględnie), natomiast Zamawiający dopuszcza również komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres: /pzgliwice/skrytka lub przetargi@starostwo.gliwice.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne umożliwiające pracę za pośrednictwem Platformy:
a) specyfikacja połączenia – formularze udostępniane są za pomocą protokołu TLS 1.2,
b) oznaczenie czasu odbioru danych wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do sekundy.
Dostępny pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/ Regulamin Platformy e-Zamówienia określa pozostałe szczegółowe minimalne wymagania dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z Platformy oraz zawiera informacje dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłania danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych.
Sposób sporządzania dokumentów, oświadczeń, wniosków, ofert, pełnomocnictw czy innych informacji winien być zgodny z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie
(Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).
Informacje o sposobie składania ofert w postępowaniu zostały opisane w dokumencie „Oferty, wnioski i prace konkursowe” – instrukcja interaktywna, dostępnym pod adresem: https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Oferty-5.2.pdf
Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na Platformie. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem Platformy do konkretnego Wykonawcy.
Informacja o sposobie komunikacji w postępowaniu opisana została w dokumencie „Komunikacja w postępowaniu”, dostępnym pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/
Przesyłanie przez Wykonawcę dokumentów, oświadczeń, wniosków, pełnomocnictw czy innych informacji, z wyłączeniem składania ofert, jest możliwe poprzez dostępne w ramach danego postępowania formularze do komunikacji (w sekcji Formularze prowadzonego postępowania). Możliwość korzystania w postępowaniu z formularzy do komunikacji w pełnym zakresie wymaga posiadania konta podmiotu „Wykonawca” oraz zalogowania się na Platformie. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce Komunikacja. W celu przesłania pisma o wyjaśnienia treści dokumentów postępowania wystarczające jest posiadanie konta uproszczonego na Platformie.
Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/ oraz uznaje go za wiążący,
b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków.
Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy znajdują się na stronie internetowej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/instrukcje/.
W przypadku przekazywania w postępowaniu dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Pozostałe informacje:
a) dostępne formaty danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .xls, .odt, .ods; .xps; plik archiwum danych: .zip. rar.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): dot. osób będących:
• Wykonawcami – osobami fizycznymi,
• Wykonawcami – osobami fizycznymi prowadzącymi działalność gospodarczą
• pełnomocnikami Wykonawców,
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Gliwicki z siedzibą w Gliwicach przy ul. Zygmunta Starego 17;
w sprawach związanych z Pana/Pani danymi osobowymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, tel. 32 231 96 86, e-mail: iod@starostwo.gliwice.pl;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (dalej „ustawa Pzp”) w celu związanym z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr WIF.RZPO.272.00005.2025 oraz zawarcia i realizacji umowy;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa, w szczególności w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp, a także firma LTC Sp. z o.o. z Wielunia oraz Kancelaria Prawna COMESTOR Radca Prawny Ireneusz Żarłok z Katowic;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa, tj. Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, a także przepisów szczególnych;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
Pani/Pana dane nie będą przekazywane odbiorcy w państwie trzecim lub organizacji międzynarodowej;
posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WIF-RZPO.272.00009.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I:
1) Komputer stacjonarny z systemem operacyjnym - 15 szt.;
2) Monitor - 19 szt.;
3) Oprogramowanie biurowe do komputerów stacjonarnych - 15 szt.;
4) Zasilacz awaryjny UPS - 15 szt.;
4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30231300-0 - Monitory ekranowe
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o kryteria (w punktach):
1) „Cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia” – C1;
2) „Gwarancja komputera stacjonarnego z systemem operacyjnym” – G1
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wskaźnik zużycia energii elektrycznej wg współczynnika TEC podczas drukowania lub kopiowania
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II:
1) Urządzenie wielofunkcyjne monochromatyczne - 3 szt.;
4.2.6.) Główny kod CPV: 42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o kryteria (w punktach):
1) „Cena brutto za przedmiot zamówienia” – C2;
2) „Wskaźnik użycia energii elektrycznej” – P;
3) „Wydajność wydruku” – W.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wskaźnik zużycia energii elektrycznej wg współczynnika TEC podczas drukowania lub kopiowania
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydajność wydruku (przy 5% pokryciu strony A4)
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III:
1) Fortinet FortiSwitch FS-108F-POE - 4 szt.;
4.2.6.) Główny kod CPV: 35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o kryteria (w punktach):
1) „Cena brutto za przedmiot zamówienia” – C3;
2) „Gwarancja switch” – G2;
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja switch
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV:
1) Komputer stacjonarny z systemem operacyjnym – 1 szt.;
2) Monitor – 1 szt.;
3) Komputery przenośne z systemem operacyjnym – 5 szt.;
4) Oprogramowanie biurowe – 6 szt.;
5) Urządzenia wielofunkcyjne – 3 szt.;
6) Mobilny głośnik – 1 szt.;
4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30232100-5 - Drukarki i plotery
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o kryteria (w punktach):
1) „Cena brutto za przedmiot zamówienia” – C4;
2) „Gwarancja komputera przenośnego” – G3.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja komputera przenośnego
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V:
1) Dotykowy monitor interaktywny – 5 szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30231320-6 - Monitory dotykowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o kryteria (w punktach):
1) „Cena brutto za przedmiot zamówienia” – C5;
2) „Gwarancja” – G4.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja dotykowego monitora interaktywnego
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) w zakresie braku podstaw wykluczenia - oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp (oraz art. 125 ust. 5 ustawy pzp – w sytuacji, gdy Wykonawca polega na zdolnościach podmiotu trzeciego) – o treści ZAŁĄCZNIKA NR 3A do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Część I KOMPUTERY STACJONARNE Z SYSTEMEM OPERACYJNYM:a)Raport testu konfiguracji powinien umożliwić osiągnięcie w teście wydajności BAPCO® SYSmark® 30 Desktop w ramach kategorii Overall Performance wyniku ogólnego nie mniejszego niż 1 900 punktów (https://results.bapco.com/results/benchmark/SYSmark_30) b) Raport z testu wydajności PassMark - CPU Mark potwierdzający osiągnięcie przez procesor wyniku na poziomie: High End CPU min. 31 100 pkt (https://www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html) c) Deklaracja zgodności CE oferowanego urządzenia; d)Certyfikat lub wydruk lub „zrzut ekranu” ze strony internetowej https://www.epeat.net/ potwierdzający, że oferowane urządzenie spełnia normę EPEAT SILVER lub równoważną; e) karta produktowa oferowanego komputera stacjonarnego potwierdzająca spełnienie przez urządzenie wymogów określonych w pkt 5, 6, 8 (w zakresie: zasilacza), 9 (w zakresie: złączy cyfrowych, USB, RJ-45). Załącznika nr 1a do SWZ. MONITORY: a)karta produkt. oferowanego monitora potwierdzająca spełnienie przez urządzenie wymogów określonych w pkt 1-13 Zał. nr 1a do SWZ. ZASILACZ AWARYJNY UPS: a) karta produktowa oferowanego monitora potwierdzająca spełnienie przez urządzenie wymogów określonych w pkt 1-8 Załącznika nr 1a do SWZ. Część II URZĄDZENIE WIELOFUNKCYJNE MONOCHORMATYCZNE:
a) karta produktowa oferowanego monitora potwierdzająca spełnienie przez urządzenie wymogów określonych w pkt 1-11 Załącznika nr 1a do SWZ.
Część III Fortinet FortiSwitch FS-108F-POE: a) Oświadczanie Producenta lub Autoryzowanego Dystrybutora świadczącego wsparcie techniczne o gotowości świadczenia na rzecz Zamawiającego wymaganego serwisu (zawierające: adres strony internetowej serwisu i numer infolinii telefonicznej). b) Certyfikat ISO 9001 podmiotu serwisującego. Część IV KOMPUTER STACJONARNY: a) Raport z testu wydajności PassMark - CPU Mark - Multithread Rating - potwierdzający osiągnięcie przez procesor oferowanego komputera stacjonarnego wyniku na poziomie: min. 19 000 pkt (https://www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html), b) Raport z testu wydajności PassMark – Average G3D Mark - potwierdzający osiągnięcie przez kartę graficzną oferowanego komputera stacjonarnego wyniku na poziomie: min. 15 000 pkt (https://www.videocardbenchmark.net/high_end_gpus.html), c) Raport z testu wydajności BAPCO® CrossMark® Desktop - potwierdzający osiągnięcie przez konfigurację oferowanego komputera stacjonarnego wyniku na poziomie: Overall Performance min. 1 400 pkt (https://results.bapco.com/results/benchmark/SYSmark_30), d)karta produktowa oferowanego komputera stacjonarnego potwierdzająca spełnienie przez urządzenie wymogów określonych w pkt 8 (w zakresie: zasilacz), 9 (w zakresie: złączy video, USB, RJ-45) Zał. nr 1b do SWZ. MONITOR KOMPUTEROWY: a) karta produktowa oferowanego monitora potwierdzająca spełnienie przez urządzenie wymogów określonych w pkt 1-4, 7, 8, 10 Zał. nr 1b do SWZ. KOMPUTERY PRZENOŚNE: f) Raport z testu wydajności PassMark - CPU Mark - Multithread Rating - potwierdzający osiągnięcie przez procesor oferowanego komputera przenośnego wyniku na poziomie: min. 14 000 pkt (https://www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html), g)Raport z testu wydajności BAPCO® CrossMark® Notebook - potwierdzający osiągnięcie przez konfigurację oferowanego komputera przenośnego wyniku na poziomie: Overall Performance min. 1 400 pkt (https://results.bapco.com/charts/facet/CrossMark/cpu/all/notebook)
h) karta produktowa oferowanego komputera przenośnego potwierdzająca spełnienie przez urządzenie wymogów określonych w pkt 11 (w zakresie: złączy cyfrowych, USB, RJ-45) Zał.nr 1b do SWZ. URZĄDZENIE WIELOFUNKCYJNE: a) karta produktowa oferowanego urządzenia wielofunkcyjnego potwierdzająca spełnienie przez urządzenie wymogów określonych w pkt 1-4, 6 oraz 9 Zał. nr 1b do SWZ.
Część V DOTYKOWY MONITOR INTERAKTYWNY:
a) karta produktowa oferowanego monitora interaktywnego potwierdzająca spełnienie przez urządzenie wymogów określonych w pkt 1-4 oraz 9-12 Zał.nr 1b do SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Część I KOMPUTERY STACJONARNE Z SYSTEMEM OPERACYJNYM:a)Raport testu konfiguracji powinien umożliwić osiągnięcie w teście wydajności BAPCO® SYSmark® 30 Desktop w ramach kategorii Overall Performance wyniku ogólnego nie mniejszego niż 1 900 punktów (https://results.bapco.com/results/benchmark/SYSmark_30) b) Raport z testu wydajności PassMark - CPU Mark potwierdzający osiągnięcie przez procesor wyniku na poziomie: High End CPU min. 31 100 pkt (https://www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html) c) Deklaracja zgodności CE oferowanego urządzenia; d)Certyfikat lub wydruk lub „zrzut ekranu” ze strony internetowej https://www.epeat.net/ potwierdzający, że oferowane urządzenie spełnia normę EPEAT SILVER lub równoważną; e) karta produktowa oferowanego komputera stacjonarnego potwierdzająca spełnienie przez urządzenie wymogów określonych w pkt 5, 6, 8 (w zakresie: zasilacza), 9 (w zakresie: złączy cyfrowych, USB, RJ-45). Załącznika nr 1a do SWZ. MONITORY: a)karta produkt. oferowanego monitora potwierdzająca spełnienie przez urządzenie wymogów określonych w pkt 1-13 Zał. nr 1a do SWZ. ZASILACZ AWARYJNY UPS: a) karta produktowa oferowanego monitora potwierdzająca spełnienie przez urządzenie wymogów określonych w pkt 1-8 Załącznika nr 1a do SWZ. Część II URZĄDZENIE WIELOFUNKCYJNE MONOCHORMATYCZNE:
a) karta produktowa oferowanego monitora potwierdzająca spełnienie przez urządzenie wymogów określonych w pkt 1-11 Załącznika nr 1a do SWZ.
Część III Fortinet FortiSwitch FS-108F-POE: a) Oświadczanie Producenta lub Autoryzowanego Dystrybutora świadczącego wsparcie techniczne o gotowości świadczenia na rzecz Zamawiającego wymaganego serwisu (zawierające: adres strony internetowej serwisu i numer infolinii telefonicznej). b) Certyfikat ISO 9001 podmiotu serwisującego. Część IV KOMPUTER STACJONARNY: a) Raport z testu wydajności PassMark - CPU Mark - Multithread Rating - potwierdzający osiągnięcie przez procesor oferowanego komputera stacjonarnego wyniku na poziomie: min. 19 000 pkt (https://www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html), b) Raport z testu wydajności PassMark – Average G3D Mark - potwierdzający osiągnięcie przez kartę graficzną oferowanego komputera stacjonarnego wyniku na poziomie: min. 15 000 pkt (https://www.videocardbenchmark.net/high_end_gpus.html), c) Raport z testu wydajności BAPCO® CrossMark® Desktop - potwierdzający osiągnięcie przez konfigurację oferowanego komputera stacjonarnego wyniku na poziomie: Overall Performance min. 1 400 pkt (https://results.bapco.com/results/benchmark/SYSmark_30), d)karta produktowa oferowanego komputera stacjonarnego potwierdzająca spełnienie przez urządzenie wymogów określonych w pkt 8 (w zakresie: zasilacz), 9 (w zakresie: złączy video, USB, RJ-45) Zał. nr 1b do SWZ. MONITOR KOMPUTEROWY: a) karta produktowa oferowanego monitora potwierdzająca spełnienie przez urządzenie wymogów określonych w pkt 1-4, 7, 8, 10 Zał. nr 1b do SWZ. KOMPUTERY PRZENOŚNE: f) Raport z testu wydajności PassMark - CPU Mark - Multithread Rating - potwierdzający osiągnięcie przez procesor oferowanego komputera przenośnego wyniku na poziomie: min. 14 000 pkt (https://www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html), g)Raport z testu wydajności BAPCO® CrossMark® Notebook - potwierdzający osiągnięcie przez konfigurację oferowanego komputera przenośnego wyniku na poziomie: Overall Performance min. 1 400 pkt (https://results.bapco.com/charts/facet/CrossMark/cpu/all/notebook)
h) karta produktowa oferowanego komputera przenośnego potwierdzająca spełnienie przez urządzenie wymogów określonych w pkt 11 (w zakresie: złączy cyfrowych, USB, RJ-45) Zał.nr 1b do SWZ. URZĄDZENIE WIELOFUNKCYJNE: a) karta produktowa oferowanego urządzenia wielofunkcyjnego potwierdzająca spełnienie przez urządzenie wymogów określonych w pkt 1-4, 6 oraz 9 Zał. nr 1b do SWZ.
Część V DOTYKOWY MONITOR INTERAKTYWNY:
a) karta produktowa oferowanego monitora interaktywnego potwierdzająca spełnienie przez urządzenie wymogów określonych w pkt 1-4 oraz 9-12 Zał.nr 1b do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. W takim przypadku Wykonawca składa wypełniony dokument – ZAŁĄCZNIK NR 6 do SWZ. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby winno potwierdzać, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określać w szczególności:− zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
− sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
− czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje dostawy, których wskazane zdolności dotyczą.
Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia przewidziane względem Wykonawcy oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału
w postępowaniu:
a) przedstawia oświadczenie podmiotu trzeciego, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału
w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby – ZAŁĄCZNIK NR 6 do SWZ, oraz
b) przedstawia w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w ust. 2 pkt 1), na wezwanie Zamawiającego.
5. Zamawiający nie będzie wzywał Wykonawcy do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne,
o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa ust. 1 pkt 1),
dane umożliwiające dostęp do tych środków.
6. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
2. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia w przypadku wyboru ich oferty jako najkorzystniejszej zobowiązani będą do złożenia Zamawiającemu przed podpisaniem umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego – kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Z Wykonawcą, którego oferta będzie uznana za najkorzystniejszą zostanie zawarta umowa na warunkach określonych we wzorze umowy – ZAŁĄCZNIK Nr 4 do SWZ – odrębnie dla każdej części.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-05-14 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty (wraz z wymaganymi załącznikami) należy złożyć za pośrednictwem Platformy
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-14 10:10
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-06-12
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Przedmiot zamówienia w części IV i V jest realizowany w ramach projektu „Edukacja dostępna dla każdego w liceach Powiatu Gliwickiego” realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 Działanie 6.2 Kształcenie ogólne, dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus. Urządzenia będą dostarczane do:1) w zakresie części I, II i III – Starostwa Powiatowego w Gliwicach, ul. Zygmunta Starego 17. 2) w zakresie części IV:
a. Zespołu Szkół im. I. J. Paderewskiego, ul. 1 Maja 21, 44-190 Knurów (dostawa 2 komputerów przenośnych z systemem operacyjnym i pakietem biurowym i 2 urządzeń wielofunkcyjnych);
b. Zespołu Szkół Zawodowych nr 2, ul. Szpitalna 29, 44-194 Knurów (dostawa 3 komputerów przenośnych z systemem operacyjnym i pakietem biurowym, 1 urządzenia wielofunkcyjnego i 1 mobilnego głośnika);
c. Zespołu Szkół im. M. Konopnickiej, ul. Kard. S. Wyszyńskiego 37, 44-120 Pyskowice (dostawa 1 zestawu komputerowego z systemem operacyjnym i pakietem biurowym);
2) w zakresie części V:
a. Zespołu Szkół im. I. J. Paderewskiego, ul. 1 Maja 21, 44-190 Knurów (dostawa 2 dotykowych monitorów interaktywnych);
b. Zespołu Szkół Zawodowych nr 2, ul. Szpitalna 29, 44-194 Knurów (dostawa 2 dotykowych monitorów interaktywnych);
c. Zespołu Szkół im. M. Konopnickiej, ul. Kard. S. Wyszyńskiego 37, 44-120 Pyskowice (dostawa 1 dotykowego monitora interaktywnego).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1a i 1b do SWZ.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- (2) 2025 - Ochrona fizyczna i monitoring obiektów na potrzeby Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach
- 20-P-25 Dostawa aparatury medycznej i drobnego sprzętu medycznego
- wykonanie przebudowy wewnętrznej instalacji gazowej w budynku przy ul. Królowej Jadwigi 8 w Gliwicach. (Pełna nazwa zadania w dokumentacji).
- Wykonanie modernizacji toalet na terenie Ośrodka Wypoczynkowego Czechowice w Gliwicach w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Przeprowadzenie szkolenia - kursu obsługi dronów w kategorii A2 i STS01 z pomiarami jakości powietrza wraz z walidacją. Znak sprawy: DZPZ.283.41.2025.AL
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Gliwicach oraz do szkół w ramach projektu "Edukacja dostępna dla każdego w liceach Powiatu Gliwickiego"
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa drukarek oraz kserokopiarki dla ZSZ w Dynowie"
- "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ) - Zakup oprogramowania dla Centrum Zdrowia w Mikołowie Sp. z o.o."
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- Dostawa sprzętu informatycznego i urządzeń bezpieczeństwa
- "Zakup niezbędnego sprzętu teleinformatycznego, zabezpieczeń sieciowych, specjalistycznego sprzętu do digitalizacji muzealiów. W celu poprawy jakości infrastruktury Muzeum Okręgowego w Rzeszowie."
- Dostawa i montaż 52 wiat przystankowych wraz z budową zasilania energetycznego oraz 17 elektronicznych tablic informacji pasażerskiej na terenie przystanków komunikacji publicznej w Inowrocławiu
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.