eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skarbimierz-OsiedleRoboty budowlane polegaj±ce na budowie instalacji fotowoltaicznej na obiekcie Stacji Uzdatniania Wody zlokalizowanej w £ukowicach Brzeskich



Og³oszenie z dnia 2021-09-13


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Roboty budowlane polegaj±ce na budowie instalacji fotowoltaicznej na obiekcie Stacji Uzdatniania Wody zlokalizowanej w £ukowicach Brzeskich

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA SKARBIMIERZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412728

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: PARKOWA 12

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Skarbimierz-Osiedle

1.5.3.) Kod pocztowy: 49-318

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.7.) Numer telefonu: 0774046600

1.5.8.) Numer faksu: 0774046600

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@skarbimierz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.skarbimierz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane polegaj±ce na budowie instalacji fotowoltaicznej na obiekcie Stacji Uzdatniania Wody zlokalizowanej w £ukowicach Brzeskich

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-6c5ce342-1462-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00178275

2.6.) Wersja og³oszenia: 02

2.7.) Data og³oszenia: 2021-09-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

www.skarbimierz.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Oferta powinna byæ przygotowana z uwzglêdnieniem poni¿szych zasad:
a) Nie dopuszcza siê sk³adania ofert wariantowych i czê¶ciowych.
b) Wykonawca mo¿e z³o¿yæ tylko jedn± ofertê.
c) Ofertê nale¿y sporz±dziæ w jêzyku polskim przy wykorzystaniu ogólnie dostêpnych formatów danych, w szczególno¶ci w formacie danych: .pdf, .doc, .docx, .xlsx, .xml, .rtf, .xps, .odt w formie elektronicznej (opa-trzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enie oferty w postaci katalogu

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
W ramach czynno¶ci – na podstawie ustawy
Prawo zamówieñ publicznych Dz.U.z 2019 r poz 2019 ze zm)
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urz±d Gminy Skarbimierz, 49-318 Skarbimierz – Osiedle, ul. Parkowa 12, Tel. 77 40 46 600, ug@skarbimierz.pl;
- inspektorem ochrony danych osobowych w Urzêdzie Gminy Skarbimierz jest Pan/Pani Bogus³aw Dziadkiewicz radca prawny, dziadkiewicz.kancelaria1@onet.pl
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu zwi±zanym z wykonywaniem czynno¶ci zwi±zanych z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr RI.271.6.2021R na zadanie : Remont istniej±cego chodnika w Paw³owie dz. 610/4
w trybie przetargu nieograniczonego której Pani/Pan jest stron±. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty , którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art.8 oraz art.96 ust.2 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2020r. – Prawo zamówieñ publicznych ( Dz.U z 2020 r poz.2019 ze zm.),dalej „ustawa Pzp” .Pani /Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres obowi±zywania umowy , a nastêpnie 5 lat po zakoñczeniu okresu obowi±zywania umowy. Okresy te dotycz± równie¿ Wykonawców ,którzy z³o¿yli oferty i nie zosta³y one uznane jako najkorzystniejsze ( nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy)Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres wymagany przepisami prawa i w celu realizacji zadañ ustawowych;
 obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest niezbêdne w ramach sprawowania w³adzy publicznej powierzonej administratorowi.
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b) lub d) RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO

* Wyja¶nienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, je¿eli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzaj±cego istnieje obowi±zek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± postanowieñ w zakresie podjêtych dzia³añ przez jednostkê oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci pozosta³ych prawid³owo przekazanych informacji .
.
*** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.10.2021R

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 150000 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia s±:
Roboty budowlane polegaj±ce na budowie instalacji fotowoltaicznej na obiekcie Stacji Uzdatniania Wody zlokali-zowanej w £ukowicach Brzeskich.

1. Szczegó³owy zakres warunków realizacji zamówienia zawiera wzór umowy stanowi±cy za³±cznik
nr 7 do SWZ oraz OTPZ wraz z za³±cznikami graficznymi (koncepcje).
2. Wykonawca przed z³o¿eniem oferty ma obowi±zek zapoznaæ siê ze specyfikacj± warunków zamówienia, przed-miotem zamówienia, istotnymi postanowieniami umowy, jak równie¿ uzyskaæ inne niezbêdne informacje po-trzebne dla sporz±dzenia oferty. Zak³ada siê, ¿e Wykonawca uwzglêdni³
w ofercie dane udostêpnione przez Zamawiaj±cego. Ca³o¶æ robót przewidywanych do wykonania bêdzie odbywa-³a siê w obrêbie istniej±cego pasa drogowego. Zaleca siê, aby Wykonawca dokona³ wizji miejsca realizacji zada-nia i jego otoczenia w celu oszacowania na w³asn± odpowiedzialno¶æ, na w³asny koszt i ryzyko wszystkich da-nych, jakie mog± okazaæ siê niezbêdne do przygotowania oferty
i podpisania umowy, przy czy Zamawiaj±cy nie przewiduje spotkania wyja¶niaj±cego, ani wizyty na miejscu rea-lizacji zadania. Koszty odwiedzenia miejsca budowy poniesie Wykonawca.
3. Je¿eli w opisie przedmiotu zamówienia znajduj± siê jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie – nale¿y przyj±æ, ¿e Zamawiaj±cy poda³ taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza sk³adanie ofert równowa¿-nych o parametrach techniczno/eksploatacyjno/u¿ytkowych nie gorszych ni¿ te, podane w opisie przedmiotu zamówienia. Podstawa prawna: art. 99 ust. 5 Ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych.
Wyja¶nienie: Materia³ „równowa¿ny” - znaczy o takich samych parametrach lub lepszych.
4. Wymaga siê aby osoby, które bêd± wykonywa³y roboty budowlane by³y zatrudnione na podstawie umowy o pracê. Przed przyst±pieniem do realizacji umowy Wykonawca zobowi±zuje siê przedstawiæ wykaz osób, które bê-d± uczestniczy³y w realizacji zamówienia, a na ¿±danie Zamawiaj±cego oka¿e umowy o pracê. Zamawiaj±cy mo¿e odst±piæ od tego wymogu, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e nie zosta³y spe³nione przes³anki do zatrudnienia tych osób na podstawie stosunku pracy wynikaj±cych z kodeksu pracy.
5. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
6. Zamówienia uzupe³niaj±ce nie przewiduje siê.
7. Wymagany przez Zamawiaj±cego minimalny okres gwarancji na roboty budowlane 60 miesiêcy, a dla kryteriów technicznych wybranych materia³ów wed³ug za³±cznika Nr 1a.
8. Zamawiaj±cy nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
9. Zamawiaj±cy nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
10. Zamawiaj±cy nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
11. Nie dopuszcza siê sk³adania ofert czê¶ciowych i wariantowych.
12. Wykonawca mo¿e powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcom. Wykonawca zobowi±zany jest wskazaæ w ofercie czê¶ci zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09331200-0 - S³oneczne modu³y fotoelektryczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

35125300-2 - Kamery bezpieczeñstwa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór najkorzystniejszej oferty nast±pi zgodnie z ustaw±, na podstawie poni¿szych kryteriów, którym odpo-wiada okre¶lona liczba punktów. Zamawiaj±cy zastosuje zaokr±glenie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
2. Za ofertê najkorzystniejsz± uwa¿a siê ofertê, która przedstawi najkorzystniejszy bilans (najwiêksza ilo¶æ punk-tów przyznanych w oparciu o ustalone kryteria). Pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z ilo¶ci± uzy-skanych punktów.
3. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska³a najwy¿sza ilo¶æ punktów.
4. Oceniane kryteria, ich waga i sposób oceny:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametry techniczne proponowanych urz±dzeñ

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wiedza i do¶wiadczenie

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1) Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
 Nie podlegaj± wykluczeniu;
2) Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
 Zamawiaj±cy nie stawia specjalnych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku,
3) Sytuacji finansowej lub ekonomicznej
 Zamawiaj±cy nie stawia specjalnych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku,
4) Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
 Wykonawca spe³ni powy¿szy warunek, tj. udokumentuje wykonanie w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykonanie co najmniej dwóch robót budowlanych, o warto¶ci min. 200.000,00 z³ brutto ka¿da, których przedmiotem by³a budowa instalacji fotowoltaicznych o mocy od 49,5 do 50,0 kWp. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu:  Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
 Wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia ,wraz za informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych ,do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nich czynno¶ci oraz informacj± o podstawie dysponowania tymi osobami /uprawnienia kierownika budowy w specjalno¶ci sanitarnej /wg. wzoru za³±cznik nr 6 do SWZ.
 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego (konsorcjum, spó³ka cywilna) wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Gdy umocowanie osoby sk³adaj±cej ofertê nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, sk³adaj±cy ofertê za po¶rednictwem pe³nomocnika, powinien do³±czyæ do ofert dokument pe³nomocnictwa obejmuj±cy swym zakresem umocowanie do z³o¿enia ofert lub do z³o¿enia oferty i podpisania umowy. Pe³nomocnictwo nale¿y za³±czyæ do oferty w oryginale w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu:  Wykaz robót budowlanych (za³±cznik nr 5 do SWZ – Wykaz robót) spe³niaj±cych warunki postawione w Rozdz. VII p. 4) SWZ wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone przy czym dowodami o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne dokumenty;
 Za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu;
 Za¶wiadczenie w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, lub inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualny mi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Przystêpuj±c do niniejszego postêpowania ka¿dy Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium
w wysoko¶ci – 9.000,00 z³ (s³ownie: dziewiêæ tysiêcy z³otych)
Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
2. Wadium mo¿e byæ wnoszone w:
a) pieni±dzu, przelewem na konto Zamawiaj±cego
93 8870 0005 2001 0031 2334 0004 (w tym przypadku Wykonawca winien dodatkowo do³±czyæ dokument potwierdzaj±cy wniesienie wadium)
b) gwarancjach bankowych,
c) gwarancjach ubezpieczeniowych,
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia
9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t.j. Dz. U. z 2007r.,
Nr 42, poz. 275 z pó¼n. zm.).
3. Wadium wnoszone w porêczeniach lub gwarancjach nale¿y za³±czyæ do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawce dokumentu.
4. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniê¿nego przyjmuje siê termin uznania na rachunku Zamawiaj±cego.
5. W zakresie wadium obowi±zuj± uregulowania Prawa zamówieñ publicznych zawarte w art. 97 i 98.
6. W przypadku gdy wykonawca nie wniós³ wadium lub wniós³ w sposób nieprawid³owy lub nie utrzymywa³ wadium nieprzerwalnie do up³ywu terminu zwi±zania z ofert± lub z³o¿y³ wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiaj±cy odrzuci ofertê na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
7. Zamawiaj±cy dokona zwrotu wadium na zasadach okre¶lonych w art. 98 ust. 1- 6 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego (konsorcjum, spó³ka cywilna) wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Gdy umocowanie osoby sk³adaj±cej ofertê nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, sk³adaj±cy ofertê za po¶rednictwem pe³nomocnika, powinien do³±czyæ do ofert dokument pe³nomocnictwa obejmuj±cy swym zakresem umocowanie do z³o¿enia ofert lub do z³o¿enia oferty i podpisania umowy. Pe³nomocnictwo nale¿y za³±czyæ do oferty w oryginale w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie przysz³e zobowi±zania wykonawcy zwi±zane z umow± w sprawie zamówienia publicznego, istotne dla zamawiaj±cego postanowienia, w tym wysoko¶æ kar umownych z tytu³u niewykonania lub nienale¿ytego wy-konania umowy, okre¶la za³±cznik nr 7 do SWZ.
2. Strony przewiduj± mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ niniejszej umowy w nastêpuj±cych przypadkach:
a) zmiana sposobu fakturowania w przypadku zmian organizacyjnych oraz wewnêtrznych uwarunkowañ podmiotów wymienionych w preambule umowy,
b) zmiany stawki podatku VAT.
c) wyst±pienia zdarzeñ niezale¿nych od stron umowy, powoduj±cych potrzebê wprowadzenia do tre¶ci umowy zmian neutralnych lub korzystnych dla Zmawiaj±cego, bez zwiêkszania ustalonego wynagrodzenia.
d) konieczno¶ci wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, bêd±cych podstaw± realizacji przedmiotu umowy, spowodowanych b³êdami, wadami dokumentacji projektowej lub wyst±pieniem robót nieujêtych w przedmiarach robót koniecznych do prawid³owej realizacji zamówienia, zmianami w przepisach prawa, normach i standardach lub zmian± wiedzy technicznej lub zmian± funkcji u¿ytkowej,
e) zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego robót,
f) zmiany terminu realizacji zamówienia ze wzglêdu na:
- niezawinione przyczyny spowodowane przez tzw. „si³ê wy¿sz±” tj. wynikaj±ce z wyj±tkowego zdarzenia lub okoliczno¶ci.
3. Przyczyny wy¿ej wymienione musz± mieæ odzwierciedlenie w dzienniku budowy i byæ potwierdzone przez inspek-tora nadzoru lub przedstawiciela Zamawiaj±cego. Strona wystêpuj±ca o zmianê zawartej umowy zobowi±zana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczno¶ci.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-09-28 07:50

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-28 08:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.