Ogłoszenie z dnia 2022-05-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00126653/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-20
- 2022/BZP 00138200/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa windy zewnętrznej do lokalu nr 19 w budynku przy ul. Wojciechowskiego 15.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Dzielnicy Ursus
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Czerwca 1976r. Nr 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-495
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: +48 224436000
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ursus.wzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia.um.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa windy zewnętrznej do lokalu nr 19 w budynku przy ul. Wojciechowskiego 15.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-440412dd-bfc6-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00178114
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00012085/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.33 Budowa windy zewnętrznej do lokalu nr 19 w budynku przy ul. Wojciechowskiego 15
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00126653/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UD-XI-WZP.271.13.2022.IMA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 152609,14 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa windy zewnętrznej do lokalu nr 19 w budynku przy ul. Wojciechowskiego 15.
Zakres prac będzie obejmował między innymi: roboty zewnętrzne: roboty przygotowawcze
i rozbiórkowe, budowę konstrukcji fundamentu pod szyb platformy dźwigowej, montaż platformy dźwigowej wraz z prefabrykowanym szybem, prace związane z zagospodarowaniem terenu; roboty wewnętrzne: roboty rozbiórkowe w lokalu mieszkalnym, obrobienie otworu drzwiowego prowadzącego do szybu platformy dźwigowej, wykonanie instalacji wewnętrznej elektrycznej, wykonanie pomiarów, próby szczelności, przebudowa grzejnika.
2. Kody CPV i ich nazwy:
45313100-5 Instalowanie wind
Ogólna charakterystyka budynku:
Budynek mieszczący się przy ul. Wojciechowskiego 15 stanowi własność Miasta Stołecznego Warszawy. Rok budowy budynku 1999 r., jego kubatura wynosi: 9096,30 m3. Budynek mieszkalny, wielorodzinny, wolnostojący o konstrukcji tradycyjnej. Posiada trzy kondygnacje naziemne
i jest podpiwniczony. W budynku znajdują się 33 lokale mieszkalne. Budynek posiada instalacje: elektryczną, wodociągową, kanalizacyjną, gazową, odgromową, c.o i ccw z kotłowni gazowej. Budynek wzniesiony w technologii szkieletowej, poddany termomodernizacji, posiada 2 klatki schodowe. Dostęp na dach poprzez dwa wyłazy dachowe z przestrzeni stropodachu. Budynek wybudowano w kształcie prostokąta, ściany zewnętrzne: 24 cm gazobeton,
termomodernizacja: 10 cm styropian.
3. Zakres prac określają niżej wymienione dokumenty:
1) Projekt budowlany obejmujący projekt zagospodarowania terenu i projekt architektoniczno-budowlany (branża budowlana) przebudowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Budowa windy zewnętrznej do lokalu nr 19 w budynku przy ul. Wojciechowskiego 15”, opracowany przez PSBUD Piotr Świrzyński z siedzibą w miejscowości Wałdowo Szlacheckie 87G, 86-302 Wałdowo Szlacheckie, dnia 21.09.2020 r.
2) Projekt techniczny (branża budowlana) przebudowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Budowa windy zewnętrznej do lokalu nr 19 w budynku przy ul. Wojciechowskiego 15”, opracowany przez PSBUD Piotr Świrzyński z siedzibą w miejscowości Wałdowo Szlacheckie 87G, 86-302 Wałdowo Szlacheckie, dnia 21.09.2020 r.
3) STWiOR (branża budowlana) przebudowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Budowa windy zewnętrznej do lokalu nr 19 w budynku przy ul. Wojciechowskiego 15”, opracowany przez PSBUD Piotr Świrzyński z siedzibą w miejscowości Wałdowo Szlacheckie 87G, 86-302 Wałdowo Szlacheckie, dnia 21.09.2020 r.
4) Projekt techniczny (branża elektryczna) przebudowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Budowa windy
zewnętrznej do lokalu nr 19 w budynku przy ul. Wojciechowskiego 15”, opracowany przez PSBUD Piotr Świrzyński z siedzibą w miejscowości Wałdowo Szlacheckie 87G, 86-302 Wałdowo Szlacheckie, dnia 21.09.2020 r.
5) STWiOR (branża elektryczna) przebudowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Budowa windy zewnętrznej do lokalu nr 19 w budynku przy ul. Wojciechowskiego 15”, opracowany przez PSBUD Piotr Świrzyński z siedzibą w miejscowości Wałdowo Szlacheckie 87G, 86-302 Wałdowo Szlacheckie, dnia 21.09.2020 r.
6) Przedmiar robót dotyczący przebudowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Budowa windy zewnętrznej do lokalu nr 19 w budynku przy ul. Wojciechowskiego 15” – roboty wewnętrzne, opracowany dla celów informacyjnych
7) Przedmiar robót dotyczący przebudowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Budowa windy zewnętrznej do lokalu nr 19 w budynku przy ul. Wojciechowskiego 15” – roboty zewnętrzne, opracowany dla celów informacyjnych
8) Pozwolenie na budowę – Decyzja Nr 136/A/2020 z dnia 23 listopada 2020 r.
4.Zakres planowanych prac obejmuje między innymi:
roboty zewnętrzne: roboty przygotowawcze, roboty rozbiórkowe, budowa konstrukcji fundamentu pod szyb platformy dźwigowej, montaż platformy dźwigowej wraz z prefabrykowanym szybem, zagospodarowanie terenu;
roboty wewnętrzne: roboty rozbiórkowe w lokalu mieszkalnym, obrobienie otworu drzwiowego prowadzącego do szybu platformy dźwigowej, wykonanie instalacji wewnętrznych, pomiarów, przebudowa grzejnika.
5. Sposób realizacji zamówienia.
Roboty będą wykonywane w zamieszkałym lokalu, w związku z tym Wykonawca jest zobowiązany do zaplanowania i przeprowadzenia prac w sposób bezpieczny i jak najmniej uciążliwy dla mieszkańców lokalu, zapewniając minimum ograniczeń i uciążliwości związanych z wykonywanymi pracami. Pomieszczenia w lokalu należy zabezpieczyć przed zabrudzeniem i zniszczeniem a na koniec każdego dnia doprowadzić do porządku teren robót.
Roboty winny być wykonywane w sposób niepowodujący utrudnień i jak najmniej uciążliwy dla mieszkańców w korzystaniu z budynku oraz otoczenia.
Zamówienie musi być wykonane zgodnie z obowiązującymi normami, ustawą - Prawo budowlane i wydanymi na jej podstawie aktami wykonawczymi.
Prace muszą być wykonywane według powszechnie obowiązujących profesjonalnych standardów w tego rodzaju robotach oraz przy zachowaniu najwyższej staranności i bezpieczeństwa.
Roboty należy wykonać z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę, materiały i urządzenia techniczne służące do realizowania przedmiotu niniejszej Umowy powinny odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2021. poz. 2351 t.j. ze zm.) i przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1213 j.t)
Materiały użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać aktualne atesty, świadectwa dopuszczające do użytku. Urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nie używane oraz posiadać gwarancję producenta.
Wykonawca zapewnia, że części zamienne i serwis dostarczonych urządzeń będą dostępne na terenie Polski.
W związku z ogłoszonym stanem epidemii Wykonawca zobowiązany będzie do stosowania wytycznych i zaleceń Głównego Inspektoratu Sanitarnego mających na celu ograniczenie rozprzestrzeniania się wirusa SARS-CoV-2 wywołującego chorobę COVID-19.
Przed wprowadzeniem na budowę Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć w terminie do 7 dni pisemną opinię ornitologiczną dotyczącą ochrony ptaków w trakcie prowadzenia robót, której koszt sporządzenia winien skalkulować w cenie oferty. W przypadku konieczności wykonania dodatkowych prac wynikających z zaleceń przedmiotowej opinii, nastąpi zwiększenie zakresu planowanych prac zgodnie z uregulowaniami zawartymi we wzorze umowy.
Pozostałe wymagania odnoszące się do przedmiotu zamówienia zostały zawarte we wzorze Umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45313100-5 - Instalowanie wind
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczneZamawiający unieważnia postępowanie z uwagi na fakt, iż najkorzystniejsza oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 10 ustawy Pzp, natomiast ceny pozostałych ofert przewyższają kwotę jaką zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty pokrycia finansowego w związku z czym zaistniały przesłanki z art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, obligujące Zamawiającego do unieważnienia niniejszego postępowania.
Uzasadnienie prawne
Art. 255 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych – „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (…)”
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 233188,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 236506,10 PLN
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
- Realizacja dwóch spotkań informacyjno - rozwojowych w grudniu 2025 r. dla członków Konsorcjum Projektu NEEST, jednostek współpracujących i decyzyjnych w kwestii rozwoju Projektu NEEST.
- SUKCESYWNY ZAKUP PALIW PŁYNNYCH DLA SGGW W OKRESIE 18 MIESIĘCY
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nowa Energia dla Przedszkola nr 10 w Gminie Olkusz
- Budowa windy osobowej w ramach modernizacji Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Świdniku Małym
- MZŻ.262.18.2025.T - Montaż wraz z dostawą dźwigów towarowych w żłobkach Miejskiego Zespołu Żłobków w Łodzi
- Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w Pudliszkach
- Montaż i uruchomienie dźwigów osobowego i osobowo-towarowego w Szpitalu Powiatowym w Strzelcach Opolskich
- Dostosowanie budynku Urzędu Gminy w Miedzianej Górze do potrzeb osób niepełnosprawnych poprzez budowę windy zewnętrznej
więcej: Instalowanie wind »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





