eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUbezpieczenie komunikacyjne pojazdów mechanicznych.



Ogłoszenie z dnia 2025-04-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ubezpieczenie komunikacyjne pojazdów mechanicznych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Kancelaria Senatu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001393800

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wiejska 6/8

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-902

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 694 90 35

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@senat.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.senat.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0f74269d-3a47-4c8a-800d-61217737f504

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Kancelaria Senatu

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Kancelaria Senatu

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ubezpieczenie komunikacyjne pojazdów mechanicznych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0f74269d-3a47-4c8a-800d-61217737f504

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00176089

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00126358

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BPKO.SZP.350.6.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 330000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie komunikacyjne pojazdów mechanicznych w zakresie:
1.1. ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych, zwanego dalej „OC”;
1.2. ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od uszkodzeń, utraty (kradzieży) lub zniszczenia, zwanego dalej „AUTOCASCO” albo „AC”;
1.3. ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków wynikających z ruchu pojazdów mechanicznych, zwanego dalej „NNW”;
1.4. ubezpieczenia Assistance, zwanego dalej „ASS”;
1.5. ubezpieczenia Zielona Karta, zwanego dalej „ZK”.
2. Opis przedmiotu zamówienia, stanowi załącznik nr 1 do SWZ, zwany dalej „opz”, wraz z załącznikiem nr 1 do opz – wykazem pojazdów mechanicznych i załącznikiem nr 2 do opz – wykazem przebiegu ubezpieczenia i szkodowości pojazdów mechanicznych.
3. Zamawiający informuje, że na podstawie art. 18 ust. 4 i art. 280 ust. 3 ustawy Pzp, z uwagi na konieczność zachowania poufnego charakteru informacji zawartych w załącznikach nr 1 i 2 do opz, nie są one udostępniane na stronie prowadzonego postępowania oraz na stronie, o której mowa w pkt 1.4 SWZ.
Załączniki nr 1 i 2 do opz, zostaną przekazane wyłącznie podmiotom prowadzącym działalność ubezpieczeniową, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej, na ich wniosek, złożony zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ. Wniosek sporządza się w postaci elektronicznej, opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym albo podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawcy oraz przekazuje na adres poczty elektronicznej: zamowienia@senat.gov.pl. Zamawiający przekaże wykonawcy załączniki nr 1 i 2 do opz w postaci elektronicznej. Zamawiający wymaga od wykonawców zachowania w tajemnicy informacji, uzyskanych w związku z zapoznaniem się z treścią załączników nr 1 i 2 do opz.
4. Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części, ponieważ podział zamówienia na części może spowodować trudności w dochodzeniu roszczeń i likwidacji szkód, które będą następstwem braku koordynacji działań różnych ubezpieczycieli, i może spowodować wzrost kosztów wykonania zamówienia.
5. Inne szczegółowe informacje zawiera SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków

66516100-1 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej

66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty

66514110-0 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 264030,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 270103,82 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 270103,82 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STU ERGO HESTIA SA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5850001690

7.3.3) Ulica: ul. Hesti 1

7.3.4) Miejscowość: Sopot

7.3.5) Kod pocztowy: 81-731

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 330000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Umowa na ubezpieczenie komunikacyjne pojazdów mechanicznych z wykonawcą STU Ergo Hestia SA z siedzibą ul. Hestii 1, 81-731 Sopot została na okres 24 miesięcy, od 27 kwietnia 2025 r. do 26 kwietnia 2027 (włącznie).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.