eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kostrzyn › "Przebudowa budynku zlokalizowanego przy ul. Szymańskiego 1 w Kostrzynie"



Ogłoszenie z dnia 2022-05-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa budynku zlokalizowanego przy ul. Szymańskiego 1
w Kostrzynie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kostrzyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631259554

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dworcowa 5

1.5.2.) Miejscowość: Kostrzyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-025

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: +48 61 8178 565

1.5.8.) Numer faksu: +48 61 8178 191

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kostrzyn.wlk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kostrzyn.wlkp.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania?ContractingEntityCity=kostrzyn

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa budynku zlokalizowanego przy ul. Szymańskiego 1
w Kostrzynie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ea5c4f6-9497-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00174761

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00007060/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Modernizacja budynku gminnego w celu utworzenia Międzypokoleniowego Centrum Inicjatyw Lokalnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00066054/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZI.271.1.2.2022.IZ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dawnego nieużytkowanego budynku szkoły, zlokalizowanego przy ul. Szymańskiego 1 w Kostrzynie. Po przebudowie budynek służyć będzie jako obiekt kulturalny – Międzypokoleniowe Centrum Integracji Lokalnych.
W skład inwestycji wchodzą m. in. następujące elementy:
- prace ogólnobudowlane,
- prace elektryczne (instalacja elektryczna),
- prace instalacyjne wodno- kanalizacyjne i sanitarne.
Budynek składa się z dwóch części. Główna część przebudowywanego obiektu to dwukondygnacyjny budynek na planie prostokąta, z poddaszem nieużytkowym, kryty dachem dwuspadowym o kącie nachylenia 45°. Część parterowa z dachem płaskim, na planie prostokąta. Powierzchnia użytkowa budynku to 145,65 m2.
Elewacja budynku jest tynkowana. Elementami ozdobnymi są gzymsy ceglane na wysokości stropu i pod okapem oraz zwieńczenia ścian szczytowych. Planuje się usunięcie pozostałości zniszczonego tynku i odkrycie cegły. Zakłada się odtworzenie otworów okiennych od strony północnej.
Obecnie dach pokryty jest eternitem. W ramach przedmiotowej inwestycji zakłada się jego usunięcie, wzmocnienie i remont konstrukcji dachu oraz wykonanie nowego pokrycia dachówką ceramiczną.
Na dobudowanej części parterowej planuje się wykonanie termoizolacji i nowego tynku.
Przy budynku zostanie wykonana nowa nawierzchnia, ogrodzenie i wejście z podjazdem dla niepełnosprawnych.
Wnętrze budynku zostanie wyremontowane w zakresie elementów architektoniczno – konstrukcyjnych i instalacyjnych. Zaprojektowane zostały nowe pomieszczenia sanitarne.
Wykonana zostanie nowa instalacja wodno – kanalizacyjna, wentylacji mechanicznej nawiewno – wywiewnej, klimatyzacji, ogrzewania, elektryczna i telekomunikacyjna.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 11 do SWZ dokumentacja projektowo-kosztorysowa:
a) Projekt techniczny:
 branża architektura i konstrukcja;
 zagospodarowanie terenu;
 branża sanitarna;
 branża instalacje elektryczne i teletechniczne.
b) projektowa charakterystyka energetyczna budynku;
c) przedmiary;
d) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR):
 roboty budowlane;
 roboty elektryczne i teletechniczne;
 roboty sanitarne: instalacja grzewcza, kanalizacyjna, wodna, gazowa i wentylacyjna (wewnętrzna instalacja gazowa, instalacja c.o.; instalacja c.w.u.; instalacja kanalizacji sanitarnej; instalacja wentylacji mechanicznej; instalacja klimatyzacji).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45262300-4 - Betonowanie

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45314310-7 - Układanie kabli

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1230000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2398500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1230000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JG-BUD Jan Grzybowski,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 300944565

7.3.3) Ulica: ul. Dolna 36,

7.3.4) Miejscowość: Daszewice

7.3.5) Kod pocztowy: 61-160

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1230000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.