Ogłoszenie z dnia 2025-04-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00116275/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa oczyszczalni ścieków do budynku użyteczności publicznej – świetlica wiejska
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sawin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110198020
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Chutecka
1.5.2.) Miejscowość: Sawin
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-107
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 82 567 30 12
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@sawin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sawin.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a6cd9633-afc2-4ad3-aeb4-6fa6cb19a7d71.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa oczyszczalni ścieków do budynku użyteczności publicznej – świetlica wiejska2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a6cd9633-afc2-4ad3-aeb4-6fa6cb19a7d7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00174245
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037157/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Budowa oczyszczalni ścieków do budynku użyteczności publicznej – świetlica wiejska
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie współfinansowane dla operacji typu „Gospodarka wodno-ściekowa” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00116275
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RBO.271.12.2025.KM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 44100,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty projektowe i budowlane przez Wykonawcę polegające na zaprojektowaniu, dostawie, montażu i uruchomieniu biologicznej oczyszczalni ścieków (BOŚ) legitymujących się certyfikatem na zgodność z normą PN-EN 12566-3+A2 w miejscowości Chutcze dz. nr 184/4 obręb Chutcze, gmina Sawin. Zakres robót obejmuje budowę biologicznej oczyszczalni ścieków z odprowadzeniem ścieków oczyszczonych, zasilaniem elektrycznym, rozruchem technicznym i technologicznym. W przypadkach, kiedy to będzie konieczne w ramach zamówienia Wykonawca zakupi, dostarczy, zamontuje przenośną pompownię awaryjną w przypadku wystąpienia okresowych wysokich stanów wód gruntowych ścieków surowych oraz cieków oczyszczonych.
Obliczenia
Bilans ścieków -wyliczenie ilości ścieków
Ilość mieszkańców /przebywających w świetlicy -10 osoby
Normatywne zużycie wody na jedną osobę -100 dm3/d
Współczynnik nierównomierności godzinowej - Nh - 2.5
Współczynnik nierównomierności dobowej - Nd -1.1
Qśr.d = 0.100x10= 1.0 m3/d
Q śr.h = 1,0 / 24 = 0.041 m3/h
Q max.d = 1.0 x 1.1 - l,10m3/d
Q max.h = 0.041 x 2.5 = 0.10 m3/h
Q roczne = 1,10 x 365 = 401,5 m3/rok
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52213,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65559,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52213,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AKAGEO Karol Kramarczuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9012014589
7.3.4) Miejscowość: Grodysławice 118
7.3.5) Kod pocztowy: 22-640
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52213,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-05-268.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku Szkoły Podstawowej z Oddziałami Sportowymi nr 5 w Krakowie przy al. Kijowskiej 8
- REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO W KOLE
- Termomodernizacja budynku Domu Zdrojowego wraz z instalacją OZE
- "Budowa nowego układu komunikacyjnego uzupełniającego istniejący układ dróg publicznych w rejonie projektowanego wiaduktu w ciągu DK-1" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Kompleksowa modernizacja budynków Szkoły Podstawowej w Świekatowie - etap II
- Opracowanie dokumentacji projektowej z uzyskaniem niezbędnych pozwoleń, uzgodnień itp. dla zadania pn.: "Przebudowa wraz z termomodernizacją budynku OSP w Chobiu"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.