Ogłoszenie z dnia 2025-04-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zarządzanie cmentarzem gminnym wraz z utrzymaniem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Trzebnica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935135
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. M. J. Piłsudskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Trzebnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.trzebnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebnica.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zarządzanie cmentarzem gminnym wraz z utrzymaniem2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b047ae77-092c-4bcd-b3e4-dbf0ad670e3d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00174106
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00036558
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Spełnione w niniejszym przypadku są warunki wynikające z art. 214 ust. 1 pkt. 11 lit. a), lit. b) oraz lit. c) ustawy PZP.
(W związku z ograniczoną ilością znaków możliwych do wprowadzenia, pełne uzasadnienie znajduje się w informacjach
dodatkowych)
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.36.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Bieżącym utrzymaniu czystości i porządku na terenie cmentarza komunalnego oraz terenie przyległym, a w szczególności, na wykonywaniu prac pielęgnacyjno-konserwacyjnych zieleni, grabieniu i usuwaniu opadłych liści, koszeniu trawy, pielęgnacji żywopłotów (cięcie i odchwaszczanie z częstotliwością zapewniającą ich estetyczny wygląd) odchwaszczaniu alejek głównych; wykonywaniu okresowych przeglądów stanu sanitarnego drzew i krzewów, które dokonywane będą przy udziale pracownika Wydziału Rolnictwa i Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego oraz przedkładanie Gminie pisemnej informacji o drzewach i krzewach stwarzających zagrożenie dla ludzi i pomników.
2) Systematycznym sprzątaniu alejek cmentarnych, dróg, chodników, parkingów wokół cmentarza, zamiataniu i odśnieżaniu oraz zabezpieczeniu przed śliskością ciągów komunikacyjnych.
3) Utrzymaniu właściwych warunków sanitarnych w kaplicy, chłodni i lokalu administracyjnym; systematycznym oczyszczaniu punktów czerpania wody.
4) Zapewnieniu prawidłowego gromadzenia i wywozu odpadów stałych zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2024r. poz. 399 z późn. zm.) z częstotliwością dostosowaną do potrzeb.
5) Utrzymaniu w odpowiednim stanie sanitarnym, porządkowym i technicznym pojemników na odpady komunalne oraz regularnym wywozie śmieci na składowisko odpadów. Pojemniki na odpady będą kupowane przez Gminę na wniosek Spółki.
6) Wyposażeniu kaplicy w niezbędną ilość gaśnic, konserwacji tablic ogłoszeniowych ustawionych przy głównym wejściu cmentarza, zawierających:
a) dane administratora cmentarza;
b) dane zarządzającego cmentarzem – wraz z telefonem kontaktowym;
c) regulamin cmentarza.
7) Przedkładanie Gminie propozycji zmian regulaminu cmentarza oraz cennika opłat cmentarnych.
8) Prowadzeniu ksiąg obiektów budowlanych.
9) Prowadzeniu kontroli, pomiarów i przeglądów stanu technicznego instalacji i urządzeń technicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz informowaniu Gminy o dokonywaniu niezbędnych prac remontowych.
10) Niezwłocznej organizacji wszelkich działań niezbędnych do likwidacji awarii instalacji, urządzeń oraz uszkodzeń na administrowanym terenie.
11) Utrzymaniu należytego stanu technicznego obiektów, urządzeń i instalacji, wykonywaniu bieżących napraw i konserwacji instalacji, urządzeń, wyposażenia kaplicy oraz chłodni, a także bieżącej naprawy ogrodzenia terenu cmentarza i alejek.
12) Konserwacji i bieżącej naprawy instalacji wodnej i kanalizacyjnej, w tym między innymi sprawdzanie prawidłowości działania wodomierza głównego oraz jego wskazań, sprawdzanie stanu instalacji wodnej oraz usuwanie wszelkich nieszczelności - uszczelnienie wszystkich zaworów wodnych oraz ich konieczna wymiana, likwidowanie ujawnionych przecieków w instalacji wodnej, naprawa uszkodzonych punktów czerpania wody oraz przygotowanie i zabezpieczenie instalacji wodociągowej do sezonu zimowego.
13) Całodobowym przyjmowaniu zwłok do chłodni, prowadzeniu rejestru przyjęć, wydawaniu zwłok, ustalaniu terminów i warunków pogrzebów oraz udostępnianiu kaplicy organizatorom pogrzebów.
14) Wytyczaniu nowych miejsc do pochówków zgodnie z planem zagospodarowania cmentarza.
15) Zapewnieniu osobom trzecim swobody wyboru firmy wykonującej usługi pogrzebowe oraz sprawowaniu nadzoru nad prawidłowym korzystaniem z cmentarza przez inne podmioty wykonujące usługi na terenie cmentarza z uwzględnieniem ich równego traktowania.
16) Nadzorowaniu prac firm usługowych, tzn. zakładów pogrzebowych i kamieniarskich w zakresie przestrzegania przez te firmy parametrów przewidzianych w przepisach szczegółowych dotyczących wymiarów grobu, nagrobków, pomników oraz odstępów między tymi miejscami, a także w zakresie gospodarowania odpadami pochodzącymi z rozbiórki bądź stawiania nowych pomników (gruz i ziemia powinny być usuwane przez firmy usługowe).
17) Otwieraniu i zamykaniu bram cmentarnych dla konduktów pogrzebowych i firm kamieniarskich.
18) Nadzorowaniu wpływów z tytułu korzystania z cmentarza komunalnego w wysokości ustalonej Zarządzeniem Burmistrza Gminy Trzebnica, przekazywanych na rachunek Gminy.
19) Przestrzeganiu obowiązującego regulaminu cmentarza oraz egzekwowaniu jego postanowień wobec osób korzystających z cmentarza.
20) Ponoszeniu kosztów za zużycie energii elektrycznej, wody, odbiór ścieków oraz wywóz odpadów komunalnych na składowisko odpadów.
21) Przestrzeganiu przepisów dotyczących prowadzenia dokumentacji wymaganej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (m.in. Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie sposobu prowadzenia ewidencji grobów - Dz. U. z 2001 roku, Nr. 90 poz. 1013 - wraz z późn. zm.) oraz prowadzenia następującej dokumentacji:
a) księgi osób pochowanych na cmentarzu, prowadzonej według numeracji narastającej lub w układzie rocznikowym,
b) księgi grobów, księgi cmentarnej zawierającej alfabetyczny spis osób pochowanych na cmentarzu,
c) kompletowanie i przechowywanie kart zgonów. Powyższą dokumentację cmentarną Spółka obowiązana jest prowadzić dodatkowo w formie elektronicznej zgodnie z obowiązującymi przepisami, a także zobowiązana jest do bezpiecznego i bezterminowego przechowywania wskazanej dokumentacji. Dokumentacja, w tym również w formie elektronicznej, po okresie realizacji niniejszej Umowy zostanie przekazana nieodpłatnie Gminie. Spółka zapewni wszelkie materiały niezbędne do prowadzenia dokumentacji cmentarza w systemie tradycyjnym i elektronicznym.
22) Przestrzeganiu przepisów określonych w Ustawie z dnia 31 stycznia 1959r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych (t.j. Dz. U. z 2024r. poz. 576 ze zm.).
23) Przestrzeganiu przepisów określonych w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 7 marca 2008r. w sprawie wymagań, jakie muszą spełniać cmentarze, groby i inne miejsca pochówku zwłok i szczątków (Dz. U. z 2008 r Nr 48, poz. 284) oraz innych obowiązujących przepisów prawnych.
24) Przestrzeganiu Uchwał Rady Miejskiej w Trzebnicy oraz Zarządzeń Burmistrza w sprawie cmentarza komunalnego.
25) Wystawianiu w imieniu Gminy faktur VAT. Spółka ponosi odpowiedzialność za prawidłowe wystawianie faktur VAT.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98371111-5 - Usługi utrzymania cmentarzy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej TRZEBNICA - ERGO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9151788769
7.3.4) Miejscowość: Trzebnica
7.3.5) Kod pocztowy: 55-100
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GMINNY ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ TRZEBNICA - ERGO SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GMINNY ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ TRZEBNICA - ERGO SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 432000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
INNE PRZETARGI Z TRZEBNICY
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Trzebnicy
- Świadczenie usług nadzoru autorskiego modułów oprogramowania aplikacyjnego AMMS Plus oraz InfoMedica Plus
- Utworzenie nowych 30 miejsc opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 w Gminnym Żłobku w Ujeźdźcu Wielkim - opracowanie dokumentacji projektowej
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1366 D Pęgów-Ozorowice (opracowanie dokumentacji).
- DOSTAWA APARATURY MEDYCZNEJ I SPRZĘTU MEDYCZNEGO W RAMACH PROJEKTU GRANTOWEGO NR FENX.06.01-IP.03-0001/23 PN.: "WSPARCIE PODSTAWOWEJ OPIEKI ZDROWOTNEJ (POZ)"
- Przebudowa wjazdu wraz z parkingiem na posesji szkolnej Powiatowego Zespołu Szkół nr 2 w Trzebnicy
więcej: przetargi w Trzebnicy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.