Ogłoszenie z dnia 2022-05-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00118863/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-12
- 2022/BZP 00128778/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych we Włodowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WŁODOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398741
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Krakowska 26
1.5.2.) Miejscowość: Włodowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-421
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@wlodowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.wlodowice.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych we Włodowicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e0cc261a-ba2e-11ec-97c7-b646b0ba23df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00174091
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025557/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych we Włodowicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00118863/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.032.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych prowadzonego przez Gminę Włodowice, zlokalizowanego we Włodowicach ul. Robotnicza 18.
1) Minimalną ilość odpadów w okresie realizacji umowy określoną w SWZ szacuje się na:
a) Szkło, Opakowania ze szkła – 24,750 Mg,
b) Papier i tektura, Opakowania z papieru i tektury – 13,750 Mg,
c) Tworzywa sztuczne, Opakowania z tworzyw sztucznych – 27,500 Mg,
d) Metale, Opakowania z metali – 1,500 Mg,
e) Odpady ulegające biodegradacji – zwane bioodpadami, Odpady kuchenne ulegające biodegradacji - zwane bioodpadami – 16,250 Mg,
f) Odpady wielkogabarytowe – 307,250 Mg,
g) Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne – 27,500 Mg,
h) Odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów, Gruz ceglany, zmieszane odpady z budowy, remontów i demontażu – 142,210 Mg,
i) Pozostałe odpady niewymienione powyżej, w tym m.in: Przeterminowane leki, zużyte opony, zużyte baterie i akumulatory; inne odpady niebezpieczne, w tym oleje odpadowe, rozpuszczalniki, farby, tusze, kleje, detergenty zawierające odpady niebezpieczne, świetlówki, lampy fluoroscencyjne i inne odpady zawierające rtęć, odzież i tekstylia, popiół, odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałe w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igły i strzykawki – 95,270 Mg,
2) Maksymalną ilość odpadów w okresie realizacji umowy określoną w SWZ szacuje się na:
a) Szkło, Opakowania ze szkła – 34,650 Mg,
b) Papier i tektura, Opakowania z papieru i tektury – 19,250 Mg,
c) Tworzywa sztuczne, Opakowania z tworzyw sztucznych – 38,500 Mg,
d) Metale, Opakowania z metali – 2,100 Mg,
e) Odpady ulegające biodegradacji – zwane bioodpadami, Odpady kuchenne ulegające biodegradacji - zwane bioodpadami – 22,750 Mg,
f) Odpady wielkogabarytowe – 430,150 Mg,
g) Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne – 38,500 Mg,
h) Odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów, Gruz ceglany, zmieszane odpady z budowy, remontów i demontażu – 199,094 Mg,
i) Pozostałe odpady niewymienione powyżej, w tym m.in: Przeterminowane leki, zużyte opony, zużyte baterie i akumulatory; inne odpady niebezpieczne, w tym oleje odpadowe, rozpuszczalniki, farby, tusze, kleje, detergenty zawierające odpady niebezpieczne, świetlówki, lampy fluoroscencyjne i inne odpady zawierające rtęć, odzież i tekstylia, popiół, odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałe w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igły i strzykawki – 133,378 Mg,
2. Szczegółowy zakres zadań i obowiązków Wykonawcy zawarty jest Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) oraz załączniku nr 3 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 471561,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 609285,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 471561,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Komunalne Ogrodzieniec Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6491976190
7.3.3) Ulica: Słowackiego 11b
7.3.4) Miejscowość: Ogrodzieniec
7.3.5) Kod pocztowy: 42-440
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Zakres:
Transport i zagospodarowanie odpadów
Podwykonawcy:
1) EKO ŚWIAT KRYSTYNA MOGIŁA
2) ENVIROPOL PL SPÓŁKA Z O.O.
3) PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE „FOREST” ŻAK SYLWIA
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE OGRODZIENIEC SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE OGRODZIENIEC SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 471561,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 31 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI WŁODOWICE
więcej: przetargi WŁODOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór odpadów gastronomicznych
- ODBIÓR, TRANSPORT I UTYLIZACJA ODPADÓW NR SPRAWY: TECH/174/MD/2025
- Świadczenie usług odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów laboratoryjnych
- Wywóz odpadów komunalnych z placówek SP ZOZ Kraśnik przy ul. Chopina 13, Wyszyńskiego 6, Niepodległości 25
- "ODBIÓR I TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ POJEMNIKÓW"
- Świadczenie usług transportu odpadów z terenu Gminy Wołów oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych.
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.