Ogłoszenie z dnia 2021-09-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00117171/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-16
- 2021/BZP 00136026/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 6 658 145,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Kalwaria Zebrzydowska na rok 2021
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kalwaria Zebrzydowska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182060
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 7
1.5.2.) Miejscowość: Kalwaria Zebrzydowska
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-130
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@kalwaria-zebrzydowska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kalwaria-zebrzydowska.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 6 658 145,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Kalwaria Zebrzydowska na rok 20212.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-295f94b2-e556-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00173584
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000944/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 6 658 145,00 na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Kalwaria Zebrzydowska
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00117171/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.24.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 6 658 145,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Kalwaria Zebrzydowska. Kredyt zostanie wypłacony w 1 transzy w terminie 2 dni roboczych od przedstawienia Bankowi przez Kredytobiorcę pisemnej dyspozycji uruchomienia kredytu. Kredytobiorca wyda i przekaże dyspozycję w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia podpisania umowy. Dyspozycja zostanie przekazana w wersji papierowej lub w formie PDF za pośrednictwem faxu lub na adres e-mail wskazany w umowie.
2. Spłata kredytu nastąpi w latach 2022-2027 z dochodów budżetu Gminy Kalwaria Zebrzydowska. Spłata rat kapitału:
1) I rata 31.03.2022 r. – 58 145,00 zł;
2) II rata 30.06.2022 r. - 200 000,00 zł;
3) III rata 30.09.2022 r. – 200 000,00 zł;
4) IV rata 31.12.2022 r. – 200 000,00 zł;
5) V rata 31.03.2023 r. – 250 000,00 zł;
6) VI rata 30.06.2023 r. – 250 000,00 zł;
7) VII rata 30.09.2023 r. – 250 000,00 zł;
8) VIII rata 31.12.2023 r. – 250 000,00 zł;
9) IX rata 31.03.2024 r. – 250 000,00 zł;
10) X rata 30.06.2024 r. – 250 000,00 zł;
11) XI rata 30.09.2024 r. – 250 000,00 zł;
12) XII rata 31.12.2024 r. – 250 000,00 zł;
13) XIII rata 31.03.2025 r. – 300 000,00 zł;
14) XIV rata 30.06.2025 r. – 300 000,00 zł;
15) XV rata 30.09.2025 r. – 300 000,00 zł;
16) XVI rata 31.12.2025 r. – 300 000,00 zł;
17) XVII rata 31.03.2026 r. – 375 000,00 zł;
18) XVIII rata 30.06.2026 r. – 375 000,00 zł;
19) XIX rata 30.09.2026 r. – 375 000,00 zł;
20) XX rata 31.12.2026 r. – 375 000,00 zł;
21) XXI rata 31.03.2027 r. – 325 000,00 zł;
22) XXII rata 30.06.2027 r. – 325 000,00 zł;
23) XXIII rata 30.09.2027 r. – 325 000,00 zł;
24) XXIV rata 31.12.2027 r. – 325 000,00 zł;
Łącznie: 6.658.145,00 zł.
3. Okres spłaty kapitału od 31 marca 2022 r. do 31 grudnia 2027 r. zgodnie z podanym wyżej harmonogramem spłat rat kapitałowych. Spłata odsetek miesięcznie, do ostatniego roboczego dnia miesiąca, począwszy od września 2021 r. Zamawiający będzie powiadamiany przez Wykonawcę pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną o wysokości raty kapitałowej i odsetek przypadających do spłaty na co najmniej 5 dni przed upływem terminu ich zapłaty.
4. Waluta kredytu: PLN.
5. Naliczanie odsetek – tylko od faktycznie wykorzystanego zadłużenia.
6. Zabezpieczenie kredytu: weksel in blanco.
7. Źródło pokrycia spłaty: dochody budżetu gminy.
8. Kredyt oprocentowany w skali roku według zmiennej stopy procentowej ustalonej jako stopa bazowa powiększona o stałą marżę banku. Sposób ustalania stawki WIBOR 3M zgodnie z paragrafem 3 ust. 3 projektowanych postanowień umowy. Dla celów zamówienia należy przyjąć WIBOR 3M z dnia 23 czerwca 2021 r. Zamawiający nie przewiduje prowizji od udzielonego kredytu.
9. Do obliczenia kwoty odsetek należy przyjąć rzeczywistą (kalendarzową) ilość dni w miesiącu i w poszczególnych latach.
10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany wysokości i terminu wykorzystania kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów z tego tytułu. Kredytobiorca przewiduje możliwość niewykorzystania pełnej kwoty kredytu w przypadku uzyskania ponadplanowych dochodów lub niewykonania wydatków budżetowych bez opłaty prowizji.
11. Zamawiający zastrzega sobie:
1) prawo wcześniejszej spłaty kredytu w każdym momencie bez naliczenia dodatkowych opłat z tego tytułu,
2) możliwość wydłużenia okresu spłaty kredytu bez naliczenia dodatkowych opłat z tego tytułu.
12. Zamawiający zastrzega, iż w przypadku dokonania nadpłaty odsetek Wykonawca nie dokona ich zaliczenia na poczet kapitału.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 292426,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 388951,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 292426,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250007738
7.3.3) Ulica: Puławska 15
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-515
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 292426,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU POWIATU STALOWOWOLSKIEGO I JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH POWIATU "
- Kompleksowa obsługa bankowa wraz z uruchomieniem kredytu obrotowego w rachunku dla SPSZOZ "Zdroje" - V postępowanie
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu i jednostek organizacyjnych gminy Wiązownica w okresie od dnia 01.08.2025 r. do dnia 30.06.2029 r.
- Obsługa bankowa budżetu Powiatu Karkonoskiego oraz jego jednostek organizacyjnych
- Kredyt obrotowy krótkoterminowy w rachunku kredytowym w linii odnawialnej z limitem do 25.000.000 zł
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Wołomińskiego wraz z jego jednostkami organizacyjnymi
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.