Ogłoszenie z dnia 2025-04-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług asysty technicznej i konserwacji Systemu OTAGO w Urzędzie Dzielnicy Wola m.st. Warszawy – numer postępowania: 11/ZP/25
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola
1.3.) Oddział zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000184
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. "Solidarności" 90
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-003
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wola.zzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług asysty technicznej i konserwacji Systemu OTAGO w Urzędzie Dzielnicy Wola m.st. Warszawy – numer postępowania: 11/ZP/252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a72f352d-365a-4a8c-a937-1a1a1c04e21c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00173234
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00680527/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.23 Usługi w zakresie oprogramowania oraz doradztwa komputerowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00095449
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie prawne: Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust 1 pkt 1 lit. b) ustawy Prawo zamówień publicznych.
Uzasadnienie faktyczne: Przedmiot zamówienia może być świadczony tylko przez jednego wykonawcę - Asseco Data Systems S.A., ul. Jana z Kolna 11, 80-864 Gdańsk, ponieważ jest jedynym posiadaczem majątkowych praw autorskich do oprogramowania Systemu OTAGO, które zostało wdrożone u Zamawiającego i jako jedyny może nimi rozporządzać. Ponadto, jako jedyny ma prawo do modyfikowania, rozwijania i serwisowania ww. oprogramowania. Z uwagi na powyższe wykonanie zamówienia przez innego Wykonawcę nie jest możliwe ze względu na przysługującą Wykonawcy wskazaną powyżej ochronę praw wyłącznych. W obecnym stanie nie istnieje inne rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze na wykonanie niniejszego zamówienia, a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów
zamówienia
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 11/ZP/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 699349,31 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 649837,16 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji Systemu OTAGO w Urzędzie Dzielnicy Wola m.st. Warszawy, w skład którego wchodzą następujące podsystemy:
1) FKJB – Obsługa finansowo-Księgowa Jednostek Budżetowych,
2) FKORG – Obsługa Finansowo-Księgowa Organu,
3) KASA – Obsługa Kas Urzędu,
4) GRU – Obsługa Generalnego Rejestru Umów,
5) OPGRU+U – Naliczanie Opłat za Wieczyste użytkowanie Gruntów wraz z opcją uwłaszczenia,
6) PPW – Obsługa Przekształceń Prawa Własności,
7) WPPW – Windykacja PPW,
8) WOGRU – Windykacja Opłat za Wieczyste Użytkowanie Gruntów,
9) WPBUD – Obsługa Wpływów Budżetowych,
10) WYBUD+SP – Obsługa Wydatków Budżetowych wraz z opcją podzielnej płatności,
11) ST – Środki Trwałe,
12) JPK – Jednolity Plik Kontrolny,
13) IWM – Automatyczne Księgowanie Wpłat na Rachunki Indywidualne,
14) Rejestry VAT,
15) Planowanie budżetu zadaniowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72267000-4 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72230000-6 - Usługi w zakresie rozbudowy oprogramowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Asseco Data Systems S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5170359458
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 784917,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- CP-24-260/2025 Wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu pomieszczeń po bufecie do funkcji socjalnej i węzłów sanitarnych wraz z łącznikiem i poprzedzającym go fragmentem holu
- Rozbudowa licencji narzędzi do wideokonferencji dla pracowników i studentów Uniwersytetu Warszawskiego
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.: "Remont, przebudowa oraz rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 731 na terenie gminy Warka, pow. Grójecki, woj. Mazowieckie"
- Zakup usług hotelowo - gastronomiczno - transportowych na potrzeby organizacji konferencji szkoleniowej dla sędziów i asesorów WSA w Warszawie
- Dostawa urządzenia do rejestracji słuchowych potencjałów wywołanych pnia mózgu - ABR - 1 szt..
- Dostawa odzieży i obuwia roboczego dla Wydziału Transportu Politechniki Warszawskiej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy i usługi związane z realizacją projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- "Dostawa subskrypcji pakietu "Microsoft 365" lub rozwiązania równoważnego na potrzeby Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. wraz z usługami towarzyszącymi"
- Opieka serwisowa nad oprogramowaniem aplikacyjnym InfoMedica/AMMS
- "Usługa serwisu oraz wsparcia technicznego w zakresie Zintegrowanego Systemu Informatycznego (ZSI) oraz wdrożenie i utrzymanie oprogramowania do generowania raportów"
- Migracja aplikacji "Krajowa Mapa Zagrożeń Bezpieczeństwa" do nowych rozwiązań systemowych
- Odnowienie wsparcia dla zintegrowanego systemu informatycznego posiadanego przez Zamawiającego.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.