Ogłoszenie z dnia 2025-04-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00093409/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Montaż 2 latarni solarnych na ul. Jeziornej w rejonie wjazdu od ul. Spacerowej w systemie zaprojektuj i wybuduj wniosek nr 259 w ramach GBO2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gliwice
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255335
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zwycięstwa 21
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: za@um.gliwice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gliwice.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-34556e91-5bfa-4537-a692-d33078e343ed1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Montaż 2 latarni solarnych na ul. Jeziornej w rejonie wjazdu od ul. Spacerowej w systemie zaprojektuj i wybuduj wniosek nr 259 w ramach GBO20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-34556e91-5bfa-4537-a692-d33078e343ed
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00172641
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00002670/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.27 Montaż 2 latarni solarnych na ul. Jeziornej w rejonie wjazdu od ul. Spacerowej w systemie zaprojektuj i wybuduj wniosek nr 259 w ramach GBO2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00093409
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZA.271.6.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 53983,74 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest montaż 2 latarni solarnych na ul. Jeziornej w rejonie wjazdu od ul. Spacerowej w systemie zaprojektuj i wybuduj wniosek nr 259 w ramach GBO2025. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
Przedstawione w programie funkcjonalno-użytkowym wskazania na urządzenia techniczne i materiały należy traktować jako odniesienie do oczekiwanych przez zamawiającego parametrów technicznych i użytecznych
oraz przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a zwłaszcza art. 99 do 102.
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, jednocześnie nie gorsze od opisanych w programie funkcjonalno-użytkowym norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień, w tym zaakceptowania zmian materiałowych przez projektanta i Zamawiającego.
UWAGA: Jakikolwiek okres gwarancji zawarty w programie funkcjonalno-użytkowym, w tym okres gwarancji producenta nie stanowi okresu gwarancji i rękojmi wykonawcy na roboty i materiały użyte do ich realizacji oraz zainstalowane urządzenia, objęte przedmiotem umowy.
Wymagany termin gwarancji: min. 36 miesięcy, max. 60 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru robót, przy czym termin gwarancji ma być równy terminowi rękojmi,
Wymagany termin rękojmi: min. 36 miesięcy, max. 60 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru robót, przy czym termin rękojmi ma być równy terminowi gwarancji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
31712331-9 - Fotoogniwa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49200 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49200 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49200 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Projektowo Wykonawczy Instalacji Elektrycznych Marek Brodala
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6480107349
7.3.3) Ulica: Białej Bramy 1
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD PROJEKTOWO-WYKONAWCZY INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH MAREK BRODALA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49200 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- "ŚWIADCZENIE USŁUG CATERINGOWYCH na potrzeby uczniów Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 3 w Gliwicach, ul. Żwirki i Wigury 85 na okres od 02.01.2026r. do 31.08.2026r.
- Termomodernizacja budynku Hali Maszyn Cieplnych w Gliwicach. Znak sprawy: DZPZ.284.73.2025.MW
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Internatu w roku 2026
- "Przygotowywanie, dostarczanie i wydawanie (od poniedziałku do piątku) obiadów dwudaniowych oraz kompotu, dla uczniów Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 5 im. Armii Krajowej w Gliwicach."
- ZP/G/73/25PRACE OGRODNICZE I PORZĄDKOWE NA TERENIE SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ - INSTYTUTU METALI NIEŻELAZNYCH W GLIWICACH, UL. SOWIŃSKIEGO 5, 44-100 GLIWICE
- Remont 4 szt. wentylatorów elektrycznych dla PGG S.A. Oddział KWK Sośnica z podziałem na 4 zadania
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Osjaków
- Modernizacja oświetlenia wewnętrznego w budynkach CRR KRUS w Jedlcu.
- Wykonanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego dla realizacji następujących zadań inwestycyjnych: Modernizacja górnej i dolnej mechaniki Sceny Głównej (...)
- "Modernizacja instalacji elektrycznej zasilającej w Pawilonie B na terenie kampusu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie przy ul. Rakowickiej 27"
- Rozbudowa i budowa dróg na Osiedlu Pochyła w Bytowie
- Uporządkowanie gospodarki wodnej wraz z remontem istniejącego systemu drenarskiego i budową drogi technicznej na terenach (...) przy ul. Konstantynowskiej w Łodzi w formule "zaprojektuj i wybuduj"
więcej: Fotoogniwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





