eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › "Budowa wiaty magazynowej na środki transportu i sprzęt dla OSiR Zamość"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-09-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Budowa wiaty magazynowej na środki transportu i sprzęt dla OSiR Zamość"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK SPORTU I REKREACJI W ZAMOŚCIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363098673

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Królowej Jadwigi 8

1.5.2.) Miejscowość: Zamość

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 84-677-54-66

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@osir.zamosc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.osir.zamosc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.osir.zamosc.pl/przetargi

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


- realizacja zadań Miasta z zakresu kultury fizycznej i turystyki

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Budowa wiaty magazynowej na środki transportu i sprzęt dla OSiR Zamość"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-80ebd308-c2c0-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00172568

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00069264/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa wiaty magazynowej na środki transportu i sprzęt dla OSiR Zamość

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00074722/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OSiR-A.2142.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 281228,82 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane: polegające na:
Budowie wolnostojącego budynku gospodarczego-wiaty magazynowej zlokalizowanego na działce nr ewid. 3/6 przy ulicy Królowej Jadwigi 8, 22-400 Zamość. Budynek będzie pełnił funkcję gospodarczą, jako miejsce przechowywania narzędzi i sprzętu ogrodniczo-rolnego. Budynek zaprojektowano jako parterowy w kształcie prostokąta, o długości: 21,82m, szerokości: 10,43m, wysokości: 4,00m, powierzchnia użytkowa budynku projektowanego – Pu = 210,15 m², powierzchnia zabudowy budynkiem projektowanym – Pz = 227,58 m², ilość segmentów 4,0m – szt. 2, ilość bramami technicznymi, zlokalizowanymi w podłużnej ścianie południowej. Ściany i dach będą wykonane z blachy trapezowej. Konstrukcja nośna obiektu oparta na stalowych ramach portalowych ze ściągiem o rozpiętości lo=10,0m, z rozstawem słupów w osiach podłużnych "A" i "B" a=4,0m i a=4,50m. W osiach skrajnych "1" i "6" o rozstawie słupów a=5,0m. Słupy stalowe dwuteowe IPE 220 ( osie podłużne ) i IPE 160 ( osie poprzeczne ). Konstrukcja dachu stalowa, oparta na stalowych, pełnych ryglach stalowych IPE 240 ze ściągiem, o rozpiętości rygli l = 2x5,0m i rozstawie co 4,0 i 4,50m. Elementami uzupełniającymi konstrukcję stalową dachu są płatwie dachowe, tężniki, stężenia i ściągi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe

45262300-4 - Betonowanie

45262310-7 - Zbrojenie

45262522-6 - Roboty murarskie

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 281228,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 281228,82 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 281228,82 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "INSTALBUD" E. Gałek i Partnerzy Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9211693370

7.3.3) Ulica: Żwirki i Wigury 11

7.3.4) Miejscowość: Lubycza Królewska

7.3.5) Kod pocztowy: 22-680

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 281228,82 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-19

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.