eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinUsługa konserwacji i napraw awaryjnych ujęć wody, oczyszczalni ścieków, przepompowni ścieków, separatorów ścieków, neutralizatorów oraz badania hydrantów w kompleksach wojskowych.



Ogłoszenie z dnia 2025-04-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa konserwacji i napraw awaryjnych ujęć wody, oczyszczalni ścieków, przepompowni ścieków, separatorów ścieków, neutralizatorów oraz badania hydrantów w kompleksach wojskowych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 15 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320987895

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Narutowicza

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-231

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: n.walus@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.15wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1060892

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa konserwacji i napraw awaryjnych ujęć wody, oczyszczalni ścieków, przepompowni ścieków, separatorów ścieków, neutralizatorów oraz badania hydrantów w kompleksach wojskowych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0f5b0490-f20c-4858-99ce-aeb818eae508

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00172405

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00098847

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 17-ZP-02-25-24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi konserwacji i napraw awaryjnych ujęć wody, oczyszczalni ścieków, przepompowni ścieków, separatorów ścieków, neutralizatorów oraz badanie hydrantów w kompleksach wojskowych zlokalizowanych w rejonie działania 15 WOG w następującym zakresie:
Dla części 1 „Usługa konserwacji i napraw awaryjnych ujęć wody podziemnej – studni głębinowych i hydroforni- stacji uzdatniania wody w kompleksach wojskowych zlokalizowanych w rejonie działania 15 WOG” – Szczegółowy opis oraz wymagania techniczne dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 5A do SWZ, Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik nr 6 do SWZ, Zakresie prac konserwacyjnych do wykonania stanowiącym załącznik nr 6A do SWZ, Wykazie urządzeń stanowiącym załącznik nr 6C do SWZ oraz Harmonogramie wykonania usług stanowiącym załącznik nr 6B do SWZ. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z warunkami opisanymi w powyższych załącznikach oraz zgodnie z umową stanowiącą załącznik nr 9A do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50510000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających i pojemników metalowych

4.5.5.) Wartość części: 121951,22 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi konserwacji i napraw awaryjnych ujęć wody, oczyszczalni ścieków, przepompowni ścieków, separatorów ścieków, neutralizatorów oraz badanie hydrantów w kompleksach wojskowych zlokalizowanych w rejonie działania 15 WOG w następującym zakresie:
Dla części 2 „Usługa konserwacji i naprawy awaryjnej oczyszczalni ścieków, przepompowni ścieków, separatorów ścieków i neutralizatorów zainstalowanych w kompleksach wojskowych zlokalizowanych w rejonie działania 15 WOG” – Szczegółowy opis oraz wymagania techniczne dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 5B do SWZ, Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik nr 7 do SWZ, Zakresie prac konserwacyjnych stanowiącym załącznik nr 7A do SWZ, Wykazie urządzeń stanowiącym załącznik nr 7C do SWZ oraz Harmonogramie prac konserwacyjnych stanowiącym załącznik nr 7B do SWZ. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z warunkami opisanymi w powyższych załącznikach oraz zgodnie z umową stanowiącą załącznik nr 9B do SWZ oraz załącznikami do umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

4.5.5.) Wartość części: 121951,22 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi konserwacji i napraw awaryjnych ujęć wody, oczyszczalni ścieków, przepompowni ścieków, separatorów ścieków, neutralizatorów oraz badanie hydrantów w kompleksach wojskowych zlokalizowanych w rejonie działania 15 WOG w następującym zakresie:
Dla części 3 „Usługa badania hydrantów w kompleksach wojskowych zlokalizowanych w rejonie działania 15 WOG - Szczegółowy opis oraz wymagania techniczne dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 5C do SWZ, Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik nr 8 do SWZ, Wykazie miejsc badania sieci hydrantowej nr 8A do SWZ. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z warunkami opisanymi w powyższych załącznikach oraz zgodnie z umową stanowiącą załącznik nr 9C do SWZ oraz załącznikami do umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44482200-4 - Hydranty gaśnicze

4.5.5.) Wartość części: 47400,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 352000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 146000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WOD-BUD Usługi Hydrotechniczno-Budowlane

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8521459403

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 70-035

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 152000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 148000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 148000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 148000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WOD-BUD Usługi Hydrotechniczno-Budowlane

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8521459403

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 70-035

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 151200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54322,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GrandFire Inżynieria Bezpieczeństwa Przemysław Kowalski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7743275732

7.3.4) Miejscowość: Gąbin

7.3.5) Kod pocztowy: 09-530

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Część 1 - łączna wartość wynagrodzenia za realizację przedmiotu umowy :152 000,00 zł brutto
wynagrodzenie za realizację usługi konserwacji :146 000,00 zł brutto
wartość wynagrodzenia za naprawy awaryjne 6 000,00 zł brutto

Część 2 - łączna wartość wynagrodzenia za realizację przedmiotu umowy :151 200,00 zł brutto
wynagrodzenie za realizację usługi konserwacji :148 000,00 zł brutto
wartość wynagrodzenia za naprawy awaryjne 3 200,00 zł brutto

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.