eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinUsługa konserwacji i napraw awaryjnych ujęć wody, oczyszczalni ścieków, przepompowni ścieków, separatorów ścieków, neutralizatorów oraz badania hydrantów w kompleksach wojskowych.



Ogłoszenie z dnia 2025-02-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa konserwacji i napraw awaryjnych ujęć wody, oczyszczalni ścieków, przepompowni ścieków, separatorów ścieków, neutralizatorów oraz badania hydrantów w kompleksach wojskowych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 15 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320987895

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Narutowicza

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-231

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: n.walus@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.15wog.wp.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa konserwacji i napraw awaryjnych ujęć wody, oczyszczalni ścieków, przepompowni ścieków, separatorów ścieków, neutralizatorów oraz badania hydrantów w kompleksach wojskowych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0f5b0490-f20c-4858-99ce-aeb818eae508

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00098847

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1060892

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1060892

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały zawarte w rozdziale 8 SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Ochrona danych osobowych : klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych została określona w rozdziale 3 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 17-ZP-02-25-24

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi konserwacji i napraw awaryjnych ujęć wody, oczyszczalni ścieków, przepompowni ścieków, separatorów ścieków, neutralizatorów oraz badanie hydrantów w kompleksach wojskowych zlokalizowanych w rejonie działania 15 WOG w następującym zakresie:
Dla części 1 „Usługa konserwacji i napraw awaryjnych ujęć wody podziemnej – studni głębinowych i hydroforni- stacji uzdatniania wody w kompleksach wojskowych zlokalizowanych w rejonie działania 15 WOG” – Szczegółowy opis oraz wymagania techniczne dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 5A do SWZ, Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik nr 6 do SWZ, Zakresie prac konserwacyjnych do wykonania stanowiącym załącznik nr 6A do SWZ, Wykazie urządzeń stanowiącym załącznik nr 6C do SWZ oraz Harmonogramie wykonania usług stanowiącym załącznik nr 6B do SWZ. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z warunkami opisanymi w powyższych załącznikach oraz zgodnie z umową stanowiącą załącznik nr 9A do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50510000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających i pojemników metalowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która nie podlega odrzuceniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu i uzyska najwyższą liczbę punktów w toku oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi konserwacji i napraw awaryjnych ujęć wody, oczyszczalni ścieków, przepompowni ścieków, separatorów ścieków, neutralizatorów oraz badanie hydrantów w kompleksach wojskowych zlokalizowanych w rejonie działania 15 WOG w następującym zakresie:
Dla części 2 „Usługa konserwacji i naprawy awaryjnej oczyszczalni ścieków, przepompowni ścieków, separatorów ścieków i neutralizatorów zainstalowanych w kompleksach wojskowych zlokalizowanych w rejonie działania 15 WOG” – Szczegółowy opis oraz wymagania techniczne dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 5B do SWZ, Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik nr 7 do SWZ, Zakresie prac konserwacyjnych stanowiącym załącznik nr 7A do SWZ, Wykazie urządzeń stanowiącym załącznik nr 7C do SWZ oraz Harmonogramie prac konserwacyjnych stanowiącym załącznik nr 7B do SWZ. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z warunkami opisanymi w powyższych załącznikach oraz zgodnie z umową stanowiącą załącznik nr 9B do SWZ oraz załącznikami do umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która nie podlega odrzuceniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu i uzyska najwyższą liczbę punktów w toku oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi konserwacji i napraw awaryjnych ujęć wody, oczyszczalni ścieków, przepompowni ścieków, separatorów ścieków, neutralizatorów oraz badanie hydrantów w kompleksach wojskowych zlokalizowanych w rejonie działania 15 WOG w następującym zakresie:
Dla części 3 „Usługa badania hydrantów w kompleksach wojskowych zlokalizowanych w rejonie działania 15 WOG - Szczegółowy opis oraz wymagania techniczne dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 5C do SWZ, Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik nr 8 do SWZ, Wykazie miejsc badania sieci hydrantowej nr 8A do SWZ. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z warunkami opisanymi w powyższych załącznikach oraz zgodnie z umową stanowiącą załącznik nr 9C do SWZ oraz załącznikami do umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 44482200-4 - Hydranty gaśnicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która nie podlega odrzuceniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu i uzyska najwyższą liczbę punktów w toku oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

a) dla części 1:
W odniesieniu do zdolności technicznej – Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał (na załączniku nr 4), że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie w sposób należyty wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują co najmniej 1 usługę odpowiadającą całemu przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 70 000,00 zł brutto.
UWAGA: Za 1 usługę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia Zamawiający uzna prace związane konserwacją, serwisem lub remontem ujęć wody podziemnej – studni głębinowych lub innych urządzeń do uzdatniania wody.
UWAGA: Przez 1 usługę Zamawiający rozumie usługi świadczone na podstawie zawartej 1 umowy/zlecenia. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca dołączy do oferty dowody (referencje, poświadczenia, itp.) określające, że usługi wskazane w wykazie usług (załącznik nr 4) zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
UWAGA: W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych warunek udziału w postępowaniu zostanie uznany za spełniony, jeżeli wartość wykonanych usług zgodnych z przedmiotem zamówienia odpowiada wartości określonej w warunku.
W odniesieniu do zdolności zawodowej – Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał (na załączniku nr 3), że dysponuje lub będzie dysponował osobami, posiadającymi wymagane kwalifikacje/uprawnienia zawodowe niezbędne do wykonywania zamówienia (minimalne wymagania), zgodne z przedmiotem zamówienia, tj.:
- Co najmniej 1 osobą posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
- Co najmniej 1 osobę posiadającą Świadectwo kwalifikacyjne „E” uprawniające do eksploatacji urządzeń i instalacji elektrycznych o napięciu do 1kV;
- Co najmniej 1 osobę posiadającą Świadectwo kwalifikacyjne „E” uprawniające do eksploatacji urządzeń i instalacji elektrycznych o napięciu do 1kV z wyszczególnieniem zespołów prądotwórczych o mocy powyżej 50 kW;
- Co najmniej 1 osobę posiadającą Świadectwo kwalifikacyjne „D" uprawniające do dozoru nad eksploatacją urządzeń i instalacji elektrycznych o napięciu do 1kV.
UWAGA: Zamawiający uzna warunek za spełniony także wówczas, gdy Wykonawca wykaże, że skieruje do wykonania zamówienia mniejszą ilość osób spełniających łącznie postawione ww. warunki, z zastrzeżeniem dotyczącym osób posiadających świadectwo kwalifikacyjne grupy „E” i „D”. Prace związane z eksploatacją urządzeń i instalacji elektrycznych oraz dozorem nad eksploatacją urządzeń i instalacji elektrycznych muszą być wykonywane przez różne osoby oraz osoby pełniącej funkcję kierownika z osobami posiadającymi świadectwo kwalifikacyjne „E”. Prace związane z nadzorem nad realizacją usługi i prace związane z eksploatacją urządzeń i instalacji muszą być wykonywane przez różne osoby.
UWAGA: W wykazie osób (załącznik nr 3 do SWZ) należy podać osoby wyznaczone do realizacji zamówienia ich stanowisko wraz z podaniem zakresu uprawnień i kwalifikacji.

b) dla części 2:
W odniesieniu do zdolności technicznej – Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał (na załączniku nr 4), że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie w sposób należyty wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywał co najmniej 1 usługę odpowiadającą całemu przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto.
UWAGA: Za 1 usługę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia Zamawiający uzna prace związane z konserwacją, serwisem lub remontem oczyszczalni lub przepompowni ścieków
UWAGA: Przez 1 usługę Zamawiający rozumie usługi świadczone na podstawie zawartej 1 umowy/zlecenia. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca dołączy do oferty dowody (referencje, poświadczenia, itp.) określające, że usługi wskazane w wykazie usług (załącznik nr 4) zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
UWAGA: W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych warunek udziału w postępowaniu zostanie uznany za spełniony, jeżeli wartość wykonanych usług zgodnych z przedmiotem zamówienia odpowiada wartości określonej w warunku.
W odniesieniu do zdolności zawodowej – Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał (na załączniku nr 3), że dysponuje lub będzie dysponował osobami, posiadającymi wymagane kwalifikacje/uprawnienia zawodowe niezbędne do wykonywania zamówienia (minimalne wymagania), zgodne z przedmiotem zamówienia, tj.:
- Co najmniej 1 osobą posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych wodociągowych i kanalizacyjnych;
- Co najmniej 1 osobę posiadającą Świadectwo kwalifikacyjne „E” uprawniające do eksploatacji urządzeń i instalacji elektrycznych o napięciu do 1kV;
- Co najmniej 1 osobę posiadającą Świadectwo kwalifikacyjne „E” uprawniające do eksploatacji urządzeń i instalacji elektrycznych o napięciu do 1kV z wyszczególnieniem zespołów prądotwórczych o mocy powyżej 50 kW;
- Co najmniej 1 osobę posiadającą Świadectwo kwalifikacyjne „D" uprawniające do eksploatacji urządzeń i instalacji elektrycznych o napięciu do 1kV.
UWAGA: Zamawiający uzna warunek za spełniony także wówczas, gdy Wykonawca wykaże, że skieruje do wykonania zamówienia mniejszą ilość osób spełniających łącznie postawione ww. warunki, z zastrzeżeniem dotyczącym osób posiadających świadectwo kwalifikacyjne grupy „E” i „D”. Prace związane z eksploatacją urządzeń i instalacji elektrycznych oraz dozorem nad eksploatacją urządzeń i instalacji elektrycznych muszą być wykonywane przez różne osoby oraz osoby pełniącej funkcję kierownika z osobami posiadającymi świadectwo kwalifikacyjne „E”. Prace związane z nadzorem nad realizacją usługi i prace związane z eksploatacją urządzeń i instalacji muszą być wykonywane przez różne osoby.
UWAGA: W wykazie osób (załącznik nr 3 do SWZ) należy podać osoby wyznaczone do realizacji zamówienia, ich stanowiska wraz z podaniem zakresu uprawnień i kwalifikacji.
c) dla części 3:
W odniesieniu do zdolności technicznej - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał (na załączniku nr 4), że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również, że wykonywał, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie : co najmniej 1 umowę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia o wartości co najmniej 20 000 zł brutto.
UWAGA: Za umowę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia Zamawiający uzna prace związane z usługą badania, konserwacją, serwisem lub remontem instalacji hydrantowych.
W odniesieniu do zdolności zawodowej - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił do realizacji zadania co najmniej 3 brygady. W każdej brygadzie min. 2 osoby, w tym jedna osoba (brygadzista) powinna posiadać uprawnienia – przeszkolenie do wykonywania badania sieci hydrantowej zewnętrznej i wewnętrznej oraz węży hydrantowych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z dyspozycją przepisu art. 273 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający nie będzie wymagał złożenia w niniejszym postępowaniu podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć (na wezwanie):
1) Wykaz usług (dotyczy części 1, 2 i 3) wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w celu potwierdzenia spełniania warunku określonego w pkt. 5.1 ppkt. 4 lit. a), b), c) odpowiednio dla każdej z części (według załącznika nr 4 do SWZ).
2) Wykaz osób (dotyczy części 1, 2 i 3) skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, w celu potwierdzenia spełniania warunku określonego w pkt 5.1 ppkt 4) lit. a), b), c) odpowiednio dla każdej z części (według załącznika nr 3 do SWZ).

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Dokumenty, które Wykonawca ubiegający się o zamówienie zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą:
1) Formularz ofertowy, zgodny ze wzorem zawartym w załączniku nr 1 do SWZ,
2) Oświadczenia wstępne Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie/podmiotów udostępniających zasoby (załączniki nr 2 do SWZ),
3) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy),
4) Formularz cenowy, służący do celów rozliczeń finansowych (załącznik nr 5A,5B,5C do SWZ odpowiednio do części),
5) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy).
6) Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium:
a) dla części 1 w wysokości 1829,00 zł.
b) dla części 2 w wysokości 1829,00 zł
c) dla części 3 w wysokości 700,00 zł
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
Wadium może być wnoszone, według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach (art. 97 ust 7 ustawy Pzp):
1) w pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2007 Nr 42, poz.275 z późn. zm.).
Wadium wnoszone w pieniądzu musi wpłynąć na rachunek bankowy zamawiającego prowadzony przez NBP O/Szczecin o numerze rachunku: 94 1010 1599 0024 2413 9120 2000, do upływu terminu wyznaczonego na składnie ofert, tj. przed upływem godziny i dnia wyznaczonego, jako ostateczny termin składania ofert. W tytule przelewu należy wpisać „wadium w postępowaniu nr 17-ZP-02-25-24 dla części ...”
Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin zaksięgowania środków na rachunku zamawiającego. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania rozliczeń międzybankowych, Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego (tzw. konsorcja lub spółki cywilne). W takim przypadku Wykonawcy powinni:
1) Ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich lub reprezentowania i zawarcia umowy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo
musi być załączone do oferty (oryginał w postaci elektronicznej podpisany w formie elektronicznej przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, lub elektroniczna kopia dokumentu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
2) Złożyć wspólną ofertę według niniejszej SWZ, przy czym dokumenty dotyczące własnej firmy, a w szczególności:
a) oświadczenie o braku podstaw do Wykluczenia,
b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie (w formie elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym).
Oświadczenie o spełnianiu warunków oraz braku podstaw do wykluczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w zakresie w jakim wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
Pozostałe dokumenty i oświadczenia (np. formularz ofertowy, formularz cenowy) składa pełnomocnik w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy został zawarty we wzorze umowy -załącznik nr 9A,9B.9C - oddzielnie dla cz. 1, 2 i 3.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-02-19 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć na https://platformazakupowa.pl/pn/15wog w myśl ustawy Pzp na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-19 09:10

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający wymaga od wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% całkowitej wartości oferty (tj. wartości usługi osobno dla części - wynikająca z oferty Wykonawcy + kwota przeznaczona przez Zamawiającego na naprawy awaryjne).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.