eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi AlwerniaRemont drogi gminnej ul. Na Kamień nr 10125K na odcinku I w km od 0+000 do 1+400 w miejscowości Mirów Powiat Chrzanowski, Gmina Alwernia



Ogłoszenie z dnia 2025-04-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Remont drogi gminnej ul. Na Kamień nr 10125K na odcinku I w km od 0+000 do 1+400 w miejscowości Mirów Powiat Chrzanowski, Gmina Alwernia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Alwernia

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555967

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Gęsikowskiego 7

1.4.2.) Miejscowość: Alwernia

1.4.3.) Kod pocztowy: 32-566

1.4.4.) Województwo: małopolskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@alwernia.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.alwernia.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00171738

2.2.) Data ogłoszenia: 2025-04-01

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00412553

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia

Przed zmianą:
Zmiany zostały opisane w SWZ

Po zmianie:
1. W sytuacji, gdyby zaistniała konieczność zmiany umowy na podstawie art. 455 ustawy Pzp, czyli gdyby zamawiający zlecił wykonawcy wykonanie „dodatkowych robót budowlanych” wykraczających poza przedmiot niniejszej umowy („zamówienia podstawowego”), to ustala się następujące zasady ich zlecania oraz rozliczania:
1) rozpoczęcie wykonywania „dodatkowych robót budowlanych” wykraczających poza przedmiot niniejszej umowy, a więc robót o których mowa w niniejszym paragrafie, może nastąpić po podpisaniu przez Strony umowy aneksu zmieniającego umowę w tym zakresie. Podstawą do podpisania aneksu będzie protokół konieczności potwierdzony przez inspektora nadzoru i zatwierdzony przez Strony umowy. Protokół ten musi zawierać uzasadnienie wskazujące, że spełnione zostały przesłanki, o których mowa w art. 455 ustawy Pzp. Rozwiązania projektowe muszą być zatwierdzone przez projektanta oraz inspektora nadzoru.
2) rozliczanie „dodatkowych robót budowlanych” wykraczających poza określenie przedmiotu „zamówienia podstawowego”, których zamawiający może udzielić na podstawie art. 455 ustawy Pzp, czyli robót, o których mowa w niniejszym paragrafie, odbywało się będzie fakturami wystawianymi po ich wykonaniu (i odebraniu przez inspektora nadzoru), lecz nie częściej niż w okresach miesięcznych. Faktury regulowane będą w oparciu o protokoły odbioru wykonanych robót i kosztorys.
Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.